1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met de Audi R10 (Le Mans) is hij het makkelijkste te doen. Want die heeft gewoon simpelweg de beste stats. :)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan is het nog aardig moeilijk. :)
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik hoorde van een nieuwe update plus meer! ben benieuwd!
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Check de vorige pagina even dan! Staat de update uitgebreid uitgelegt. ;)
     
  5. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een site oid waar ik info kan vinden over welke online rankings er zijn en bij hoeveel x-points je naar de volgende ranking gaat. Kan ik beetje rekenen hoeveel ik nog moet voor de te behalen achievements.

    ;)
     
  6. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    ja ik blijf dus echt moeite hebben met een beetje normaal te sturen in deze game 70% van de bochten die ik maak frustreren me mateloos
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Alsjeblieft. :)
    http://spreadsheets.google.com/pub?key=p1qS9wppGr9j7kl_D5v9aNw
     
  8. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Aanvankelijk was ik door de demo er enthousiast voor deze game.
    Daarna gekocht. Tot Elite gekomen in ranking en uiteraard door reset weer helemaal opnieuw moeten beginnen met ranking.
    Vond daarna de de true skill ranking een betere afspiegeling van driverskills. Hoewel dat niet altijd opgaat.
    Immers met een moeizaam opgebouwde true skill ranking is zo weer verziekt door een of andere debiel die jou in een online game eruit beukt in 1e bocht.
    Kan je weer overnieuw beginnen.
    Er is geen penalty systeem zoals vroeger in de DTM codemaster games voor rucksichtlos beuken of track afsnijden.
    De lomperikken worden dus beloont in deze game.
    Daarom ff gestopt met GRID.
    En inderdaad snelste manier van bocht nemen is als het ware de bocht inglijden door vroeger in te sturen als gebruikelijk is in een sim.
    Jammer dat er ook geen ingebouwde save replay van online races mogelijk zijn.
    Wel jammer allemaal want de game had zeker goede kanten.
    Volgend jaar maar Race pro van SimBin/Atari uitproberen. ben benieuwd of deze game voor de Xbox360 hardcore sim wordt.

    "Ik zag net de plaatjes van de download cars. LOl ik denk dat wanneer mijn Xbox gerepareerd is (E74 fout) toch weer ff GRID check om in de nieuwe auto's te rijden. Kan ik weer mijn True Skill opkrikken of verzieken.
    GT: LoyallRonin
     
  10. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu eenmaal naar de arcade genre gegaan. Ik blijf het een topgame vinden. Er kan van alles gebeuren in een race. Zoals een wagen die zijn band kapot springt. Jammer dat die dingen niet zelfs kunt mee maken. Ik heb nog maar 1 keer kapote band gehad. Was door een crash. Kon de race dus verder op een velg. Maar je mag met een F3 op zoveel brokstukken rijden een kapote band krijg je niet. Best jammer. Maar als arcade is deze geslaagd. Race Pro is een echte sim. De beste ook nog eens. Anders won SimBin niet zoveel prijzen. Xbox 360 gamers hebben geluk hier mee. Zo hebben wij de beste sim race game in handen.
     
  11. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het altijd zo jammer dat er altijd een soort strijd is tussen sims en arcade race games. Vooral de fanatieke racers lopen vaak arcade race games af te (zal het netjes zeggen) keuren. Er zijn natuurlijk genoeg mensen waaronder ik, die echt niet uit de voeten kunnen met een race sim. Dit is al echt moeilijk genoeg voor mij en met met vele anderen. Ik zal ook geen spel gaan spelen als Race Pro etc etc. Veel te moeilijk. Ik ben gewoon blij dat ze soms spellen als Grid, Need for Speed, TDU etc etc maken. Niet echt realistisch maar zo kan ik iig ook nog race games spelen. Ik heb er iig erg veel lol van.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Race Pro gaat echt realistisch worden, zoals een reviewer een keer zei, "zo realistisch ik ben helemaal de clutch kwijt" :+
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik koop eigelijk alle racespellen wel, PGR, NFS, TDU, Grid/Dirt, Forza 2. Gewoon wat arcade racen met NFS en TDU vind ik erg leuk maar een wat serieusere racer vind ik ook leuk om te doen. Van het tune gedeelte bij Forza 2 snap ik een aantal dingen maar maar ik vind dat realistischere gedoe wel goed uitgewerkt en ik heb er wel plezier in. Als het te moeilijk word bijvoorbeeld kun je toch gewoon de moeilijkheidsgraad omlaag schroeven. En je hebt ook nog allerlei assists waardoor je het makkelijker of moeilijker kan maken. Dus dit zorgt er wel voor dat ook een arcade racer bij realistischere spellen gewoon goed uit de voeten komt.

    @ HybridTheory89 :lol:
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2008
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb hetzelfde als AntraXxX. Ik speel zo'n beetje alles wel. En ik rijd op de PC ook mee in een online league met het spel rFactor. En daar krijg ik mijn realistisch maaltje wel, met een stuur + alle hulpmiddelen uit! Maar ik vind alles wel leuk om te doen!
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhhm, ik moest nog met 1 auto rijden om de achievment drive them all te hebben. Nam ik juist een auto waar ik nog geen kilometers mee heb gedaan. Na het driften, kreeg ik gewoon geen achievement =s
     
  16. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Fijne achievement is dat he. Ik heb maar meteen een lijst uitgeprint met alle auto's erop. Toen maar afvinken. Uiteindelijk moest ik als laatste nog 1 of andere auto die ik maar nergens tegenkwam om er eens in te gassen.

    Uiteindelijk gelukkig wel gehaald. Nu alleen de rest van de achievements nog. Vooral die online rangen zal niet mee gaan vallen. Iig duurt wel erg lang denk ik zo.
     
  17. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb en probleem met een Achievement. Ik heb daarnet Grid uitgespeeld. Alle races geraced. Maar nu moet ik de '''Seasoned Pro'' achievement krijgen, maar helaas. Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn???
     
  18. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je elke event goud? Dat moet je hebben voor de Seasoned Pro.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog steeds niet. :confused: Maar gelukkig blijft de game spelen wel leuk }:]
     
  20. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik eens uitpluizen. Misschien dat dat het probleem is dan


    Edit: Dat was idd het probleem. Had 1 race nog geen goud. Snap niet dat ik daar gisteren zo overheen gekeken heb. Maar iig bedankt voor je tip ;)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2008

Deel Deze Pagina