1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

1. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook aardig makkelijk. Maar moet wel zeggen dat ik op de paar laatste races toch echt effe moest door karren omdat ik het anders niet haalde ;)

2. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel net besteld, maar vraag mij alleen af, wordt hij nog veel online gespeeld?

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vriend van mij heeft het spel nog en hij speelt nog af en toe online. Hij kan bijna altijd nog een leuke game vinden.

4. Mike1984

Mike1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja online is nog best het 1 en ander te vinden, ik doe dit de laatste tijd erg vaak met een stuk of 6 gasten uit me vriendenlijst.

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ja online is het lekker druk zoek vooral is op toerwagens in euro daar zitten altijd gasten zat en als je een drift game aanmaakt heb je hem ook zo vol .
    Veel succes

6. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb deze game weer ff opgepakt, Herinner me meteen weer waarom ik gestopt was met spelen.

Ik snap dus helemaal niks van deze game, zelfs op zn aller makkelijkst heb ik de grootste moeite met het winnen van de races. AI en iedereen online gaat 2x zo hard en 2x zo gemakkelijk door de bocht.

PGR2 uitgespeeld op hard dus beetje racen moet ik wel kunnen.

Ik haal meer plezier uit het breken van de Disc dan het spelen ervan.

7. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon minder remmen. Meestal is gas even los laten genoeg voor de bochten te nemen. Je moet gewoon oefenen. Ik kan gerust winnen op hard. Al is het dan wel hard vechten voor eerste te worden :D

8. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik was al heeel lang bezig met het oefenen, zonder resultaat.
    Daarom snap ik het niet want dit is dan de enigste Race game die ik gewoon NIET kan.

Naja t zijn dan wel de laatste races die ik niet kan halen (op basic nog wel)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat vind je dan zo moeilijk? Want ik snap niet dat als je PGR2 op hard uitspeelt je dit niet lukt op het allermakkelijkste.

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    moet je 'm is uit z'n eerste versnelling halen ;)

11. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de time trial gevonden, amar ik wil graag racen met de Chevrolet Lacetti ofzo, die vind ik veel beter dan de BMWsi5.
    Waar kan ik die kopen?Of moet ik dan aan een event mee doen?-_-'

Laatst bewerkt: 8 apr 2009
  12. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bij "view cars" en dan test drive. :) superhandig! Ik probeer ook die achievement te halen dat je in 90 seconden Okutama moet rijden, maar dat is echt onmogelijk. :'-(

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Daar heb ik ook een tijdje over gedaan, ik ging met de R10 echt giga veel laps rijden en uiteindelijk op drie tienden gehaald 8)

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Is de Lamborghini niet een betere keuze? Daar is de world record ook mee gehaald toch?

15. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan ik dan met een Chevrolet Lecetti ofzo racen in mijn parkour? Want als ik online ga neem ik die auto maar ik kan nu alleen die BMW pakken om die time trial mee te racen...

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Geen idee, ik heb de achievement zelf ook met de Audi R10 gehaald. Je moet gewoon de auto kiezen die je het fijnste vind en dan na heel veel oefenen..... moet hij te doen zijn. :9

17. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ok, bedankt, ik zal eens kijken. :)

@ maxje, natuurlijk moet je hem wel in singleplayer eerst kopen he..

18. maxje1992

maxje1992 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel amar als ik kijk bij touring cars event dan zie ik alleen BMW staan -.-

19. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen die deze game spelen?
    Heb op zich wel zin om een keer te racen tegen mensen die je niet in de eerste bocht van de baan proberen te beuken... :cool:

Hebben jullie trouwens de assists aan of uit staan?
    Speel zelf met manual shift en alle hulpmiddelen uit. Wel iets moeilijker, maar geeft ook veel meer voldoening als je eindelijk een online race wint. :D

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waar kan ik 8 ball paket vinden wat ik heb gedownload?

online mar hoe heet het?

Deel Deze Pagina