1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Race Driver: GRID

Discussie in 'Algemeen' gestart door Drogba, 30 nov 2007.

  1. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    +
    Verschillende previews van de game (oftewel; halve demo's gespeeld door reviewers) zeggen voorlopig dat het een stuk serieuzer rijden wordt dan DiRT. Even kort naar DiRT kijken; geef eerlijk toe dat je bijna altijd het gas er vol op kon zetten en dat je relatief makkelijk door je carreer heen wandelde. Van de info die ik tot op heden heb gelezen, gaat dat in GRID dus niet gebeuren; vol het gas open met je Viper en je staat 2 minuten na de start nog steeds met spinnende banden op je plekje. Ervaren rijders krijgen ook voldoende uitdagingen in GRID en wat mij betreft is dat dus boven PGR-niveau (want dat is voor de meesten zonder problemen achievements rapen).

    PC-versie? Misschien dat ik e.e.a. over het hoofd heb gezien maar als je een pagina terugbladert naar een aantal screenshots die gepost zijn, daar zie je toch duidelijk XBOX-controller-aanwijzingen staan in de replay. En eerlijk gezegd ziet dat er zeer goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Sowieso komen er weinig racegames uit de komende tijd, zou wel leuk zijn als er weer racegame komt waarbij er ook veel nederlanders online zijn.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Amen to that, het dezelfde manier als hoe ik er over dacht.. Hopen dat het in-game er ook zo uit zal zien want deze screens zien er werkelijk top uit!
     
  4. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klinkt dan al een stuk beter. Als ze die handling flink op de schop nemen en er iets moois van maken dan wordt dit een zeer goede racegame. Ik verwacht van deze game ook zeker wel een demo. Codemasters heeft van alle vorige racegames ook demo's uitgebracht. Dus nog een tijdje wachten en dan kunnen we het zelf ondervinden.
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    De schade is IDD echt goed, maar in de trailers van DIRT was de schade toen ook echt goed, maar in game =(
    Heb nooit een crash gehad als in de filmpjes hoor, denk mijn maximum was 2 rolls.
    Ik hoop gewoon dat hij goed stuurd de rest neem ik er graag bij dan!!!

    Check de screens daar zie je duidelijk dat het over de 360 versie gaat.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste trailer he, niet die daarvoor of de screenshots.. die zijn dan wel van een console versie, maar de allerlaatste trailer met ingame footage is een trailer gemaakt van een high end PC die 60 FPS en mooie effecten met gemak draait, zo soepel zal het niet op de 360 of de PS3 zijn, aangezien die beide 30FPS gaan lopen.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ik vond dirt anders ook niet super slecht lopen op de 360 ofzow hoor, ik heb wel vertrouwen in codemasters
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    GAST, wat snap jij niet met het hele FPS verhaal? Ik qoute mezelf maar even weer....

    DUS je merkt er geen fuck van. Films zijn zelfs nog minder dan 30 fps en die lopen ook soepel....Zolang het maar CONSTANT op 30FPS zit, dan is het goed. Als hij maar geen drops heeft net als bij sommige andere games.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Inderdaad. Hoeveel 360 games lopen er niet gewoon lekker op 30 fps?
    Net wat je zegt, zolang het maar constant 30 fps is. En met de dezelfde engine als in Dirt, zie ik heht grafisch ook echt wel goedkomen!
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk iemand die het snapt! :thumbs::thumbs:

    DIRT zag er ook goed uit inderdaad en de engine die ze gebruiken wordt elke keer weer net iets beter getweaked dus dat zal deze keer ook het geval zijn!
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    GAST... ik gaf alleen maar even aan dat het niet zo soepel zal zijn als in deze laatste trailer, die is 60 FPS plus een boel effecten die veel moeilijker zijn weer te geven op de mindere indrukwekkende consoles.

    Ik snap het hele PFS verhaal prima.. ik ben totaal geen 60FPS krijger die vindt dat elke game 60FPS moet hebben, maar het moet wel duidelijk zijn dat 60FPS wel het dubbele is van 30FPS, en dat de soepele beelden van de ingame replays van GRID er wel even wat minder soepel uit zullen zien op de consoles.
    Dan kun je een vasthoudende 30FPS hebben MET blur effecten eroverheen hebben (zoals PGR3 en PGR4 bijvoorbeeld) je zult dan wel het verschil blijven zien.

    Je hebt mensen die het verschil zien, en je hebt mensen die het niks kunnen schelen.. als je het verschil niet ziet tussen de replays van deze laatste GRID trailer en een replay van PGR4 qua soepelheid en effecten, dan ben je scheel.
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zitten we in ieder geval op één lijn ;)

    Maar het verschil zie je goed als je ze naast elkaar houdt ja, anders valt het echt wel mee.

    Niet dat sommige mensen denken dat het beeld (voor je gevoel) 2x zo soepel gaat op 60FPS ipv 30FPS want dat is net niet het geval :eek:.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup... je hebt mensen die zich er echt aan storen.. maar ik kan zelf gelukkig gerust van forza 2 (60FPS) naar PGR4 (30FPS) overstappen, en het stoort me totaal niet.

    Maar goed.. DIRT was geweldig, online viel me wat tegen met alleen maar time trials, maar die game zit goed in elkaar en ziet er prima uit.

    Overigens gaan ze het "vote" systeem van DIRT weer overbrengen naar GRID... dat was ook erg tof.
     
  14. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die trailer zitten checken en er zitten vette crashes in!

    Is het nu zo dat, wanneer je crasht, dan is ook je race meteen voorbij? Of dat niet?
     
  15. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan 1 keer in een race de tijd terug draaien. crash je dan nog is het gedaan.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat lijkt mij niet echt wat, dat is nou niet echt bepaald Sim.. Doe gewoon af en dan opnieuw proberen.. is beter vind ik. Nu krijg je een beetje het Timeshift effect..
     
  17. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Je bent het niet verplicht te bruiken eh. Daarnaast zijn ze nog aan het twijvelen om het erin te stoppen.
     
  18. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me dan wel weer kleaute.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Forza 2 en PGR4 hebben het allebei niet gedaan bij mij, gewoon niet fun genoeg. GRID zou daarentegen wel eens echt iets kunnen worden voor mij.

    Is er al een releasedate bekend?
     
  20. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    in mei komt de demo waarschijnlijk, dus een game zal dan wel snel volgen :) :D
     

Deel Deze Pagina