Race & Fighter aanraders

Discussie in 'Algemeen' gestart door VeryPSB, 23 feb 2003.

1. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    *Project Gotham en Racing Evoluzione zijn redelijk goed op arcade gebied.
    *Sega GT 2002 is de beste race simulatie dat er is.
    *De 2 beste fighters zijn MK5 en Virtua Fighter 4.
    Als je enkel Xbox hebt, is het snel gekozen aangezien VF4 niet op Xbox is.

Nog een maandje en ik heb SoulCalibur 2 op GameCube :)
    Import.

2. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Zal wat extra uitleg geven:
    De feel in Sega GT 2002 is echt enorm goed, dat komt mede door de heerlijke tril functie. Echt héél goed gebruik van gemaakt. Elke wagen gedraagt zich anders. Wat je ook in niet veel race games tegenkomt. Verder ligt de moeilijkheid van SGT 2K2 een stukje hoger dan die van GT3. En de AI is beter, wat de races zelf toch wel redelijk interessant maakt. Verder is het ook uitdagend om in de Sega GT mode geen schade op te lopen en daardoor een een bonus te verdienen. De schade zie je wel niet op je wagen. Grafisch is Sega GT 2002 echt super. Er zitten echt hele mooie in-game effecten in, terwijl de replays ook echt een genot zijn om naar te kijken. Ook is het goed dat onderdelen van je wagen verslijten, dus dat je je wagen moet onderhouden :)
    Een klein minpuntje is wel het trage navigeren in de menu's, maar dat weeg totaal niet op tegen al die pluspunten die Sega GT 2002 heeft. Nog even vermelden dat je ook oudere wagens vind van uit de jaren 60 bv.

Mortal Kombat is altijd een heel plezante fighter geweest, maar voor het eerst in MK5 komt er ook een serieuze diepgang bij kijken. Je moet er echt al wat voor doen om iemand te masteren! Net zoals Virtua Fighter 4, maar die is op Ps2 dus die laat ik hier buiten beschouwing. De review van MK5 kan je trouwens op m'n site lezen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! ;)

3. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Verder is PGR ook heel goed natuurlijk, maar die game moet het toch vooral hebben van z'n (heerlijke) Kudos-challenges. Het is zo challenging om het perfect te doen, en helemaal niet simpel. Je moet er echt smijten met je wagen soms :)

Verder beschouw ik NFS HP2 niet als een racer, maar als een flauwe aftreksel van enkele arcade elementen. De framerate is niet vlot en grafisch is het ook niet top. De Ps2 versie is zelfs beter, maar dat komt omdat dat door een ander team gemaakt is.

Laatst bewerkt: 28 feb 2003
  4. VeryPSB

VeryPSB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wie het wil weten, het zijn PGR & MK5 geworden :)

5. Cypher

Cypher Yohohohohoho!

Leuk Bevonden:
    8
    D3 f1ght3r : DOA3 g3w00n d3 B3st3 f1ght3r d13 3r 1s
    D3 B3st3 R@c3r 1s Pr0j3ct G0th@m R@c1ng :D

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tering man .. zit jij zwaar aan de koffie ofzo?

off topic weet het .. sorry..

VeryPSB PGR en MKDA zijn 2 hele goede keuzes.. have fun..

7. aghshar

aghshar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Project Gotham Racing is erg leuk, maar ook erg moeilijk, maar dat vind ik wel goed, dan ben je er tenminste even mee bezig.
    DOA is multiplayer leuk, maar singleplayer wordt hij denk ik snel saai.

Deel Deze Pagina