RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het eerste type :) De draadknop zit wel op de stang en neigt er naast te komen (wanneer je gaat wiebelen met het stuur), maar in de praktijk geeft dat bij mij geen problemen :) Wel wanneer iemand anders wil spelen dan wil hij wel eens losschieten, maar wanneer je er aan gewend bent, mag het geen problemen geven ;)

Zo, hopelijk komt morgen de demo uit, zodat ik 'm kan proberen.

2. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goeie racer ? speel atm alleen nog maar grid weet niet of deze beter is ?

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Race Driver Grid: Arcade
    Race Pro: Simulation

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Volgens mij is dat niet zijn punt...

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Joehoe? Iemand elders diem ook bij Gamehubs heeft besteld?:+

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij vraagt of Race Pro beter is dan Grid. Het zijn twee verschillende games. Het zijn beide misschien wel racegames maar Race Pro is een pure sim en Grid is een pure arcade game. Dus het ligt er maar net aan waar je van houdt.

De vergelijking Forza 2 en Race Pro of PGR en Grid gaan beter op.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dus, behoorlijke kans dat Race Pro Shadow tegenvalt.

8. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik O-) Maar weet er ook verder niets van af, ik heb alleen een bevestiging gehad dat ik RACE PRO hebt besteld :emo:

9. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb de game vandaag gecancelled bij gamehubs, had m dinsdag bij de MM in eindhoven gehaald. Maar gamehubs verstuurd de game pas op de dag van uitkomst.. dus dat is 20-2! En dan kan je 7-14 dagen wachten :)

ik wilde net trouwens championship gaan doen.. maar nu moet ik kiezen of alles dry of alles wet!? wtf? Waarom niet random?? Dat is wel erg saai, zit er regen in een game en dan moet je ineens alle race's in wet gaan doen?

Ook ben ik er achter gekomen dat de racelijn, en de ideale versnellingsmomenten bij bochten niet echt klopt.. en hoe sneller de auto's hoe minder het klopt. De ene keer kan je makkelijk een versnelling hoger, maar andersom komt ook vaak voor. Neem nu pau als voorbeeld... zijn toch wel een aantal stukken waar hij zegt 5e versnelling of 3e versnelling wat echt niet kan.

Daarnaast is de AI soms rete irritant.
    A) ze rammen je gewoon, als je te langzaam door een bocht wil
    B) een battle win je nooit.. ze duwen je gewoon weg.
    C) als je dwars op de weg staat(hoe is ff om t even) proberen ze gewoon door je heen te rijden, ze blijven gewoon gas geven, ipv remmen en wachten OF proberen om je heen te rijden... echt met wheelspin en alles...

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Net bleef mijn box hangen op een scherm voor online. Hoorde wel wagens maar hij wou niet in de game. Ik maar naar het dashboard en weer het spel opstarten. Blijkt dat mijn career helemaal niet opgeslagen is en er 3 contracten van mijn career nou gedaan moeten worden (opnieuw) terwijl ik die al gehaald had!
    Hmh, leuk, weer een keer opnieuw die saaie lelijke shitraces doen. Valt me allemaal zwaar tegen!

11. Emma

Emma Guest

Net voor het eerst een rondje in mijn favoriete auto gereden (Mini Cooper!!), en dit is echt veeeeel te moeilijk! Doe mij maar een iets minder realistisch racespel :)

12. JeePee

JeePee Guest

Bruut spel. Net even 5 rondjes Zandvoort in een WTCC Seat gedaan (kwam tot een 51'er dacht ik, slecht :+) en het eerste kampioenschap. Graphics zijn best ok (baan, curbs en railing hebben meer detail dan Forza), auto's zijn alleen een beetje pixeling van buiten, maar ik race cockpitview dus heb daar geen last van.

Enige nadeel tot zover is dat het pookje niet super nauwkeurig is, waardoor je personage niet soepel stuurt (puur visueel dus), qua gameplay merk je hier niks van; de AI kan harder remmen dan jij kan, waardoor je moeilijk kan anticiperen op hun rempunten: op het begin rem je gelijk, vlak voor de bochten gooien hun een anker uit; AI op Pro is veel te makkelijk, maar dat zijn we gewend op de 360 :'-(; Anderstorp en Brands Hatch hebben dezelfde luchtballonnen :+

Vette game verder. Geluid is echt DIK. Wagens blasten uit m'n speakers. Heb nog geen F3000 geprobeerd, maar volgens mij krijg ik dan spontaan een orgasme. *gamed weer verder

13. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de wagens maar raar over de baan zweven af en toe voor de rest wel ok. F3000 is wel leuk alleen jammer dat de scoreboards zo gecheat zijn. F3000 heb ik veel nummer 1 tijden, zegt nu natuurlijk nog niks maar jammer dat er 10 mensen voor me staan die 40 seconden sneller zijn omdat ze cutten, hoe dat gaat weet ik niet maar het kan.

Laatst bewerkt: 19 feb 2009
  14. JeePee

JeePee Guest

Trouwens... Die Seat liep voordurend te na verbranden in de uitlaat bij het opschakelen... Nou laten mijn autotechniek skills me ff in de steek, maar een diesel doet dat volgens mij helemaal niet :+

15. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel vandaag gekocht kwa besturing vind ik het op forza lijken het ziet er wel goed uit het enige wat ik wat minder vind tot nu toe is dat geluid als je met de camera achter je kijkt

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat geluid is super. Zo klinken ze echt ook.

17. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Is het leuk om een topicje te openen waar iedereen zijn of haar tijd dropt op een bepaalde baan ofzo? ( eerlijk ) Bijvoorbeeld over zandvoort boeken met de BMW E30 zoals hij is, zonder aanpassingen.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen geven in dit topic toch ook een mening, dat doet een reviewer ook.
    Ik probeer toch mensen te helpen in hun keus door een review te plaatsen?

19. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    mooi hoef ik niet meer te mailen naar Gamehubs

20. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat is balen xD

Deel Deze Pagina