1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gister even in die F3000 gescheurd. Was heel vet, lekker snel en stuurt super. Vind alleen het geluid vanuit de in-car view dan weer minder in die auto. Als je de camera er achter hangt hoor je hem echt lekker brullen :9 Straks weer even proberen online te komen, lijkt me toch wel leuk om eens te proberen.

Zijn er al plannen om eens met een ploeg van XBW te gaan spelen?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ach ja, zo zijn er een heleboel auto's die bruut klinken of zouden klinken. Uiteindelijk is het een stukje persoonlijke smaak. ;):)

3. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Honda altijd wel vet klinken, maar ik ben bevooroordeeld ;) Ik heb toch de neiging om vanmiddag het spel bij FRS op te halen en mijn bestelde versie van Gamehub dan weer door te verkopen.

4. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Goed plan... I'm in!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met welke WTCC auto's rijden jullie? Ze zijn allemaal gelijk maar bijvoorbeeld de BMW is altijd sneller bij de start.

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xboxlive valt regelmatig vast, ook als ik zelf host.

Heb online ook al paar kee rgehad dat gewoon t hele spel vatsliep.
    In single player heb ik nergens last van.

Hopelijk komt er snel een update.

7. Straatrat

Straatrat Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zooo op alle cicuits heb ik gewonnen

8. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de leaderboards wel klote (niet de tijden) in vergelijking met forza, dat je geen replays etc kan kijken.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik vind die leaderboards ook vaag; om die reden heb ik mezelf maar aangenomen er niet meer naar te kijken. Ze zijn in mijn ogen toch een drama vergeleken bij die van Forza? Waarom kunnnen we btw geen auto's kopen, maar moeten we ze dom unlocken? Ik wil handelen via een AH man, dat was in Forza retegaaf. Ik heb op die manier wel een credit of 10 miljoen verdiend. ;):)

10. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik heb ook mijn versie gekocht bij FRS (lang leven de Freebees) ;) Alleen nog niet gespeeld. Ik kreeg tevens een mooie bon bij voor een 'extra' auto :) Ik ben benieuwd :)

11. JeePee

JeePee Guest

Daar zou het wel eens aan kunnen liggen. Ik heb vooraf Richard Burns een poosje gespeeld en die lijkt wel gelocked op 15 fps :emo: RACE Pro gaat erg soepeltjes bij mij (gewoon vanaf de disc, niet de HDD, en dat zou ook niks uit mogen maken volgens mij, want tijdens het racen hoeft er niks geladen te worden.) Toch raar want jij raced 3rd person toch? Onboard vraagt veel meer van je videokaart... toch raar dat jij wel framedrops hebt und ich nicht.

12. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Het geluid in deze game is niet echt super, het geluid van de engine stottert bij zoveel auto's en wat is btw dat geluid dat je hoort als je naar achter kijkt?

13. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe stel je het zwaarder in dan? iets gedetaileerder graag ;) Enneh er zit ook zon zwart knopje op het stuur waar is die voor? hij tril ook niet??? driveFX

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Speed sensitivity in het menu heb ik op 25% staan. En dat zwarte knopje kan je vier standen kiezen. Hoe sneller het lampje knippert hoe minder gevoelig die stuurt, ik heb hem op de snelste stand staan. Die axial Feedback werkt niet echt nee. Maar ik heb er niet zoveel last van want ik heb hem dus op de een zware stand staan.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een toffe game, maar online moeten ze als de sodemieter verbeteren.. dat mag eigenlijk niet door het testteam van MS komen in deze staat.
    Disconnections om de haverklap, bevriezende xbox, veel lag, en ga zo maar door.. dat kan en moet vooral beter.

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    krijgt iedereen die bij de FRS koopt er dan 1 extra auto bij? Is dat altijd dezelfde auto, en welke is het dan?

Grappige bij de leaderboards is dat het voor het team van Simbim erg makkelijk is om de cheaters er tussen uit te pikken. En ik zeg dan ook meteen, liveban!, op 1 circuit staan allemaal tijden van 0.13 seconden!!

Hoe verder je in de game word hoe mooier imo de graphics lijken, maar dat komt ook omdat je je steeds meer focust op de baan. En de banen zijn wel mooi, vooral de straatcircuits zijn ERG mooi.

Geluid is juist wel heel tof, alleen bij de begin auto's niet zo. Maar er zit duidelijk verschil in de auto's qua geluid. Elke auto heeft echt zijn eigen geluid, bij de een(bv de peugot407 wtcc) krijg je een heerlijke lage hoon als je het gas loslaat in een hoge versnelling. Pak je bv de WTCC87 klasse, bv de bmw die maakt een héérlijk lawaai als je doortrekt na de 6000 toeren.

Ook qua handling zit er duidelijk verschil in de auto;s per klasse, maar niet zo dat er straks(imo) 1 beste track auto gaat ontstaan zoals nu bij forza2 is.

Ben nog niet echt aan tunen toegekomen. Ik ga eerst de carreer uitspelen om alle auto;s vrij te spelen en dan hoop ik volop online te kunnen spelen!

17. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook gaan racen!!! Balen dat ik voor cheap ging met gamehubs! Staan er trouwens al wat leuke toernooien op stapel; hotlap ofzo? Dat was altijd super met PGR3. Elke week een nieuwe baan met een specifieke auto en rondjes knallen!!!

18. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik niet geheel met je eens. In de R4, R3 en R2 bij Forza is er niet echt een auto die er bovenuit springt. Als je doelt op de R1 wel, die Ferrari Risi springt er met kop en schouder bovenuit tov de rest.
    Als je echt naar grote verschillen in bepaalde klasses gaat kijken kun je t beste doelen op PGR3 en 4;) Maja dat zijn misschien ook wel de kenmerken van een arcade racer..

Laat Gamehubs potverdorie eens opschieten met verzenden:+

19. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij brand het lampje op het stuur bovenop constant. Maar ik heb nog niet geprobeerd om op dat zwarte knopjete drukken. Waarvoor is dat dan?

20. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Oh nee, kijk maar eens naar de r4 klasse in Forza daar ruled die audi A4 zwaar. In Race pro is het er verschil qua performance in de klasse mininaal, alleen de handeling is wel anders. Dus online is er meer variatie in de auto.

Als je nu Forza online gaat doen en je wil aan kop rijden, moet je een verdomd goed getunde "leaderbord" auto hebben en hard door kunnen rijden. En daarbij rijdt iedereen dus in dezelfde auto. Best saai soms.

Deel Deze Pagina