1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @thepunisher, kijk eens naar de leaderboard tijden en welke auto's er staan.. Bij elke leaderboard is het 1 auto die zo'n beetje de hele top1000 heeft. Bij de r4 is bv de snelste auto altijd de audir4...

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Gisteren weer met een hoop vingers in mijn neus gewonnen. Pro is te moeilijk en de andere twee graden verreweg te makkelijkste. Als ze dit nu ook eens met Pro mode hadden gedaan, dan was ik helemaal massaal aan het racen geslagen. Online ga ik denk ik niet uit proberen. In ieder geval wel een aardige game, maar niet eentje die je net zoveel speelt als Forza 2 op een dag. ;):)

3. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisterenavond het spel gespeeld, 1e indruk: grafische goed, maar geen topper. Af en toe wel last van wat glitches. Geluid is goed, alleen merk ik geen verschil met het geluid wanneer je achter je kijkt. Auto's rijden lekker, maar ik moet er nog wel een beetje inkomen. Momenteel bevalt FM2 of GT5 Prologue mij beter met rijden, maar dat is een kwestie van wennen. In het begin vond ik GT5 ook niks, maar dat veranderde snel.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Druk er maar op dan gaat het lampje knipperen en hoe sneller die knippert hoe zwaarder die stuurt.

5. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren gereden op full force feedback. Voor diegene die het ook willen:

- Start de xbox op met een game pad met je hoofdprofiel.
    - Zet nu ook je stuur aan met de aan-knop.
    - Log nu je hoofdprofiel uit met de gamepad.
    - Log met het stuur (op poort 2 dus) aan met je hoofdprofiel.
    - Je zal het spel nu kunnen spelen op poort 2 met je stuur met volle force feedback.

Have fun ;)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is alleen voor de MS Wheel toch? Want ik deed het gister met de Logitech maar dat werkte niet.

7. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hmh, dat weet ik zo niet. Rijd zelf met het MS stuur, dus.. Maar het lijkt me een probleem met het spel dus het zou voor andere sturen ook moeten werken neem ik aan.

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weer wat gespeeld, nog steeds een toffe game, maar zoveel problemen.. deze hadden ze echt nog een half jaar mogen uitstellen voor verbeteringen:

- Kwalificatie online? vergeet het maar.. sessie bevriest of iedereen crasht uit de lobby.
    - online is qua rijden leuk, maar teveel disconnecties.
    - De AI is waanzin online.. het lijkt wel of ze geen idee hebben dat wij ook meerijden, ze proberen dwars door je heen te gaan en rammen je zonder pardon van de baan, het is meer een gevaar dan een toevoeging, belachlijk en dit moeten ze fixen.
    - Geen pitcrew.. je auto wordt maar in de lucht gehesen door een onzichtbaar mannetje en plotseling heb je nieuwe banden en benzine.
    - er staan overal marshalls met gele vlaggen, deze gebruiken ze nooit.. het is gewoon beeldvulling, ik had een crash in een bocht waar er 3 mannetjes met gele vlaggen stonden, in het beeld kreeg ik de melding dat het een gele vlag situatie was, maar zij staan daar maar statisch voor zich uit te loeren.. slecht.
    - time trials zijn nu al nutteloos, er staan tijden die zeer onrealistisch zijn en waar je nooit aan kunt komen tenzij je glitched.
    - de pit window is totaal niet dynamisch.. je kunt dus niet een race opzetten waarin je wilt dat iedereen in ieder geval 1 keer in de pits moet, nee... je moet altijd een race opzetten van zo'n 15 rondes, want alleen in ronde 10-12 komt de AI binnen en wordt jij ook aangemaand om binnen te komen, dus je moet altijd vrij lange races opzetten, vooral online zullen mensen dan gewoon vertrekken na een ronde of 3.
    - een indicator van je schade, benzine peil en je banden toestand.. nu zie je niks buiten de cockpit view, beetje raar.
    - onzichtbare muren, bijvoorbeeld op macau pit entree.
    - regen heeft geen nut, niet alleen is het niet dynamisch (wat ze hadden beloofd tijdens E3 08) het doet haast niks.. je bent niet trager, je rijdt vrijwel hetzelfde als in het droog.

Dit zijn allemaal punten die ze kunnen verbeteren.. de game is erg tof nogmaals, het rijdt echt heel goed en qua handling overtreft het elke racegame die ik op de consoles heb gespeeld, maar alle bovenstaande punten moeten gewoon beter, het voelt nu een beetje alsof de game maar snel naar buiten is gebracht.

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ben het eens met SYL :thumbs: Ik hoop op een patch die vooral het online gedeelte verbeterd. Verder mogen ze wanneer ze RACE Pro 2 gaan maken echt hun best gaan doen. Nogmaals, toffe game maar met verschillende haken en ogen |:-

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Ik zie die gewoon buiten de cockpit.

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    SYL moet dan even op Y drukken geloof ik. Dan komt alles weer in beeld ;)

12. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van regen wordt je haast niet trager? wtf dat is wel heel slecht. als ik het zo hoor lijkt deze game een beetje afgeraffeld terwijl hij al meerdere keren was uitgesteld.

btw het logitech stuur heeft geen force feedback en het is dus logisch dat dat truukje niet voor de logitech werkt.

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    omfg hoe meer ik de game speel, des te slechter hij wordt.

Het geluid van de auto's zijn slecht. Je kan weer lekker gaan wallriden. Als je een vangrail raakt, spint je auto meteen. Heb ook al meerdere keren meegemaakt dat de autodriver in de pit gewoon tegen een muur blijft aanrijden, fijn is dat na 10 ronden. Als je de tegenstander aanraakt, stottert hij ineens naar achteren of naar voren etc etc...

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Logitech stuur heeft Axial feedback wat volgens mij op hetzelfde neerkomt :)

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal ik zo proberen, zou mooi zijn.. zal dat moeten instellen denk ik, want het enige wat ik kreeg dan is het overzicht van posities.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Pff, heerlijke makkelijke game, maar de laatste paar maanden zoek ik ook steeds meer tegenstand en Pro lijkt me dan net weer iets te moeilijk. Is het op Pro echt zo moeilijk als ze beweren of valt daar ook iets aan te doen?

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Pro is goed te doen, als je de banen een beetje kent.

Ben ik de enige die gewoon tevreden is? Oke, vooral online zijn er probleempjes, en del eaderboard tijden zijn niet helemaal ok, maar dat wordt nog wel opgelost denk ik. Geluid van de auto's is super, (behalve een irritante vreemde fout in de WTCC Chevrolet), de auto's rijden lekker, leuke banen, interessante races met de AI gehad.

Online heb ik nog niet gereden, wacht ik nog even mee tot alles opgelost wordt, en ik heb ook nog niet in de regen gereden. Jammer inderdaad dat er geen dynamisch weer is, en ik had ook gehoopt dat een harde botsing meer gevolgen zou hebben voor de snelheid van je auto, maar overall ben ik tevreden.

Ga nu kijken hoe Marcos rijdt.

Boeiend*)
    Updateje eroverheen, en alles is weer goed.
    Races van minder dan 10 rondjes is toch ook gewoon zinloos om te pitten?
    Die heb ik ook nog niet gezien.=(

Laatst bewerkt: 22 feb 2009
  18. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Nee hoor, ook ik ben erg tevreden met het spel! Ben heel erg blij dat ik me niet heb laten afleiden door een aantal negatieve reviews. Online is inderdaad bagger, maar het racen zelf is gewoon erg vet!

Ik hoop met smart op een patch, maar dat was ook met Pro Evo Soccer zo, dat was ook drama, maar een patch is er nooit gekomen (of het was er 1 die geen zak hielp)...

19. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    en ik ben ook erg tevreden hoor! het eenigste wat ik echt kut vind is dat als de host niet kan winnen dat hij dan weg gaat waardoor de lobby ook sluit. erg jammer is dat

20. logit123

logit123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut tevreden!! Er is inderdaad veel om kritiek op te hebben in deze game (de AI die soms raar doet , onafgewerkte indruk van interface e.d., gfx glitches,...)
    Geen van deze belet mij echter van de fenomenale race-ervaring te genieten.

ps. ik gebruik een ms stuur en speel op prof. level, online racen heb ik nog niet geprobeert

Deel Deze Pagina