is de AI echt zo matig als in dit filmpje?? http://www.gamersyde.com/stream_10107_en.html Sorry ik kon het niet laten even te posten, maar dit is toch geen sim jongens
Nee, nog makkelijker. Hij kan waarschijnlijk de baan niet, als je hem wel kan ben je vele malen sneller!
Op Very Hard is het wel pittig een te groot verschil vind ik ten opzichte van hard. Kreeg net nog een message van een Duitser in gebrekkig Engels. Hij wilde me even bedanken voor het sportiefen rijden.
Heb je morgen tijd (EDIT: en zin) om een stukje te rijden? Anderen ook welkom wat mij betrefd uiteraard
Ik zit in de een na laatste klasse en ik heb niks raar gehoord tijdens het gebrul van de motoren... wat bedoel je precies?
Dat het geluid in Simbin games eigenlijk nooit zuiver klinkt. Alsof het op een soort lage bitrate word afgespeeld.
Nou, ik weet niet wat jij daar slecht aan vindt. Kun je dat mij eens uitleggen? Ik weet ook niet van welke racegame jij de AI wel goed vindt. Ik hoop niet dat je de Grand Turismo serie ( meest waardeloze AI in een racegame, ik bedoel rijgame ooit ), Grid of PGR-serie gaat opnoemen. Forza2 had wel een goed AI.
Forza had ook een bagger AI. Grid had juist wel een goeie AI, maar games als Race Pro moet je gewoon online spelen.
Nou, daar verschillen onze meningen dan over. Het vervelende aan GRID vind ik de catch-up AI. Dat hoort niet bij een racegame. Ik had gehoopt dat het op de extreme-graad niet aanwezig was, maar toch. Forza2 had dit ook op de medium stand, maar tenminste niet op de hoogste moeilijkheidsgraad. Ik ben wel met je eens dat je een racegame het beste online kunt spelen. Alleen bak ik er altijd weinig van.
Ach als je die start ziet de helfd gaat over het gras zonder rede? (en het lijkt wel of ze nauwelijks minder hard gaan) Echt het ziet er toch niet uit bijna elke bocht gaan ze er verkeerd in of komen ze er niet goed uit? Ik vond Grid daar in tegen juist ook goed. Plus de vele extra s die je kon verwachten zoal dat de tegenstander ook lekke banden kon krijgen en crashen? dat heb ik in Race Pro (Filmpjes ) Nog niet gezien.
Het is me wel eens opgevallen in GTR1 en GTR2 dat het erg digitaal soms klinkt als je een motor start of in lage toeren hebt.. heel digitaal, maar dat viel me met race pro juist zo mee tot nu toe.
Als Simbin wilde hadden ze echt wel een AI kunnen ontwikkelen die geen foutjes maakte en perfecte rondes reed, maar het is juist de uitdaging om een AI te ontwikkelen die wel foutjes maakt soms. En dat gras in de buitenkant van bocht 1 is geen gras, maar een soort geverfd asfalt. Daar rijdt ik zelf ook vaak overheen en de coureurs 'in het echt' ook.
Ik weet niet of dit al gepost is, maar het gaat over helemaal niet of te weinig FFB met stuurwiel. Dit is de tekst: Fixed FFB for MS wheels !!!!! Following on from brodee post, I have a workaround for FFB. You need to assign a Pad as Contoller 1 and the wheel to controller 2. start race pro. Then press the XBOX Guide key, to bring up the blades log you main profile out of the pad and close the blade. Then do the same with the Wheel but load you main profile as the wheel, and hey presto FFB on wheel as controller 2. Can someone else test this and confirm. Hier de link: http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=89181 Ik moet zeggen het spel zelf is wel een beetje door de zure appel heen bijten vanwege de eerder allemaal opgesomde minpunten. De pluspunten zijn ook bij iedereen bekend. Hoop dat een update de multiplayer bugs eruit halen. Ik geef de game nog een kans. Eerste indruk is tegenvaller. Wat ik erg jammer vind. GAme ziet eruit als slecht geporte versie van de GTR PC-versie. Menu's zien op PC-versie wel redelijk uit, dus waarpom niet op console, als ze weten hoe het moet. Jammer jammer, wel hoopvol voor toekomst. Wel lekker paar rondjes in regen met MAZDA6 MPS gereden op ZANDVOORT in DBS9 Aston, GT club klasse!!
Dat crashen hebben ze bij GRID goed uitgewerkt ( maar gebeurt wel veel te veel ). Maar verder rijden ze allemaal maar wat over de baan. Geen enkele auto rijdt op de ideale lijn. Alles blijft maar bij elkaar ( zelfs bij races van 20 ronden ). Ook degene die spinnen komen weer terug (zelfs in een race van maar 3 rondjes ). Maarja GRID is dan ook een arcade game. Die ik overigens wel grappig vond. Bij RacePro vindt ik dat dit wel beter is uitgewerkt. Ik heb wat races gereden waar naar 4 ronden overal wat auto's reden, ik bedoel dat de auto's ver uit elkaar lagen ( net zoals in het echt ).