1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een link met het officiele simbin race pro forum?

Ik kan het niet vinden.

2. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Fandango006

Fandango006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar als ik online ga spelen dan krijg ik vaak de melding "Lost Connection" en wordt ik uit de race gegooid. Zeer frustrerend. Dit heb ik bijna nooit met andere spellen. Hopelijk een instellingsfout, anyone!

Andere minpunt is dat als ik in mijn binnenspiegel een aanval verwacht van een auto die aan mijn linkerkant zit komt die er rechts voorbij!!!

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ia dat niet gewoon een fake. ;)

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel veel bugs zitten erin zeg. de eerste keer dat ik valencia deed, kwam ik er al achter dat er bij een bocht 2x een bord is van 50 meter. in plaats van eerst een 100 meter bord en dan een 50 meter bord.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Denk niet dat ik deze game zoveel ga spelen als Forza 2 waar ik echt al meer dan 200 uur in heb zitten...

Het speelt opzich wel goed en ziet er netjes uit maar weet niet mis gewoon wat wat Forza wel heeft...

7. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Het spel is gewoon veeeeelst te slordig.

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    net de review in de PU zitten lezen... JJ heeft op een aantal punten gelijk, maar zit ook fout. Hij vergelijkt bv GRID met racepro in het argument dat t grafisch minder is, want waarom kan je in GRID met 20 auto's rijden en in Racepro maar met 8. FOUT JJ
    Je kan in Racepro met 16 auto's rijden max, WTCC, WTCC Extreme F3000 om ff op te sommen. In GRID heb je ook race's waar je maar met 8 man rijd.

Daarnaast vind hij de AI+assists uit in novice en semipro te simpel, en in professional vind hij het ineens te moeilijk worden. Slechte learning curve vindt hij. FOUT 2 JJ De meeste mensen die ik ken, en die ik hier zie posten rijden met alle assists uit en hebben absoluut geen problemen met de AI of assists uit. Ik denk dat JJ gewoon niet zo'n goede racer is als iedereen die in dit topic aan t posten is.

Je kan de wedstrijden winnen zonder de snelste ronde tijd neer te zetten. FOUT 3 JJ Er worden zat echte race's gereden waarbij diegene met de snelste rondetijden NIET de winnaar is. HELL, als ik kijk naar online rijden(bv bij forza2) dan is ook niet altijd de nummer 1 meteen de gast met de snelste rondetijden! De enige wedstrijd die je niet wint door niet de snelste te zijn tijdrijd racen zoals WTC! Daarnaast hoef je bij GRID ook niet de snelste ronde's te rijden.. gewoon flink rammen.

JJ vind het raar dat een grind bak je nauwelijks afremt. Tja, bij f1 games haalt t ook geen zak uit die grind bak..... als je er met 200km/pu in rijd!!
    Maar is t dan wel fijn, zoals bij forza2, dat je helemaal tot stilstand word gedwongen als je iets van de baan af gaat!?

Daarnaast blijf ik ook de vergelijking tussen GRID en Racepro vreemd vinden. GRID heeft meer snelheids gevoel als forza2 en racepro volgens JJ,
    maar midnight club en burnout paradise hebben beide NOG meer snelheidsgevoel als GRID.. kunnen we dan volgens JJ deze games ook vergelijken met racepro?

De AI in grid is goed te noemen, MAAR er zit altijd een elastiek element in, daarnaast kun je bijna elke race winnen door te zorgen dat je vrij snel in de 1e bochten vooraan komt. EN je kan gewoon je tegenstander letterlijk van de baan duwen. Bij racepro is er geen elastiek element, geen garantie dat je de race wint door meteen in de 1e bocht iedereen voorbij te gaan, en in racepro lukt het je ook niet om de ai zomaar van de baan te tikken. Bij racepro moet je redelijk consequent je rondjes rijden, als jij consequent 25 rondjes redelijk dezelfde tijd rijd, dan maak je de meeste kans om te winnen.

echt ik ben van mening dat die JJ gewoon steeds meer er niets van snapt en steeds weer appels met peren aan t vergelijken is...

edit://ik wil niet alle fouten die in racepro zitten goed praten, maar om de game zo hard neer te sabbelen met zulke argumenten als hierboven genoemd, belachelijk! Vervelende is wel dat half games minnend nederland zo'n beetje PU lezer is dus die zijn nu ook allemaal bevooroordeeld! Ik HOOP ten zeerste dat de patch vanuit simbin.atari niet te lang op zich laat wachten...

Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  9. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Met GRID vergelijken is ook niet eerlijk eigenlijk.

GRID is meer arcade en Race Pro is Sim.
    Hij moet het vergelijken met Forza.

10. Fandango006

Fandango006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goede post "deMon340"

Normaal lees ik een aantal reviews voordat ik een spel koop, vooral de reviews van PU. Nu stond ik op de dag van release op Heathrow en dacht ff een goedkoop spelletje te scoren en dit werd RacePro ipv CoD WoW.
    Van RacePro niets bijzonders gehoord en van mijn pc tijd heb ik het 1ste spel van Simbin veel gespeeld.

Thuis gekomen een paar reviews gelezen die vooral negatief zijn en dacht shit misschien toch een verkeerde keus gemaakt. Spel in de box en spelen en we zien wel! De carreer mode vind ik niet veel aan maar toch maar doen om de auto's vrij te spelen. Championship is al interessanter, zeker de WTCC klasse.

Online gegaan. Geweldige races maar oh man wat zitten er veel bugs in. Gisteravond lag ik in het laatste rondje 2de en diegene op de 1ste plaats was niet in te halen alleen als ie een grote fout maakt. In het laatste stuk raakt ie van de baan en ik ga erlangs :9 maar ik zag mijn positie niet veranderen van 2=>1. Toen kreeg ik de geweldige melding "Lost connection to Host". Ik ontplofde |:-
    Ik hoop echt dat men bij Atari/Simbin snel een patch maken om dit op te lossen. Microsoft zal ze onder druk moeten zetten want zij zijn ook verantwoordelijk dat ze dit spel online toelaten met deze bugs. Het is niet te verkopen dat je een Gold membership aanschaft om fatsoenlijk online te spelen en vaak de melding krijgt dater zgn "Connectie problemen" zijn.

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Grote kans dat die crash van de nr 1 geen echte crash was, maar al een voorteken dat de verbinding aan het wegvallen was.

12. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de gewone audi r8 kan unlocken want bij carreer mode staat hij nergens?

13. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij is dat zo'n stand-in. Krijg je uiteindelijk wel. Enige auto die je niet kan unlocken is de Corvette C5R.

14. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok dacht ik ook al ja, zeker eerst alle andere autos unlocken.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem gewoon unlocked met de career. GT sport dacht ik staat die tussen en heb toen met die de races gewonnen en toen was die unlocked.

16. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die heb ik ook maar je hebt ook de gewone r8 die straatversie die wil ik graag.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan krijg je toch de straatversie? Die oranje.

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee straat versie is voor de r8 cup die heb je in heel veel kleuren.

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn careervoortgang is om onduidelijke redenen gewist. Ik kon gisteren alleen kiezen voor 'start new career'. Dat heb ik dan maar gedaan.

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook 1 keer maar toen was ik een paar keer door het menu gegaan en toen was het weer normaal.

Deel Deze Pagina