1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo we rijden gewoon legaal hoor. Ik zelf heb btw geen tijd staan.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2009
  2. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dat ik dat idee had, vind het raar dat 3 achtereenvolgens slechts 0.066 achter staan, terwijl ze eerst een stuk verder in de lijst stonden. Zeg niet dat het WERKELIJK zo is.

Anyways, ze gaan snel in de top 3, Jezus!

3. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op een 1.31.458 met standaard setup. Om hier nog 2 sec vanaf te halen lijkt me voor mij zeer moeilijk. Maar misschien ergens een keer setup vanaf halen idd.

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Met dat bannen is nep! Heb ik ook al eens gehad.... Maak je geen zorgen :)

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen 1 persoon kan jou niks maken.. je hebt op z'n minst een flink aantal file complaints nodig om een ban te krijgen, niet 1 iemand kan dat regelen.

Wat ik zou doen, deze PM van hem is al niet erg netjes. stuur deze maar op naar MS dan zal juist hij 24 uur worden gebanned wegens taal gebruik en dreigementen.. als hij het beschaafd had gevraagd is er niks aan de hand, maar met zo'n PM wordt hij wel degelijk 24 uur van xbox live verbannen als jij dat zou willen.

6. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Moest gisteren in career groep D een wedstrijd met de BMW rijden op Oscherleben. Man dat was echt vet!! Career is echt te makkelijk maar over die race heb ik wel lang over gedaan. Super close racing en oh mijn god wat kunnen die dingen lekker janken!!! Heerlijk!

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb dit spel ook sinds gisteren en hij bevalt me zeer goed. Leuke banen, gave auto's en geweldig geluid! Bijvoorbeeld het geluid van de F3000 is echt lekker! Ik ben ook zeer benieuwd naar de WTCC Extreme (geluid lijkt me daar echt gruwelijk van) en bijvoorbeeld de CCXR (+400 kmh). De graphics doen zeker niet onder voor Forza 2 vind ik en de omgeving is niet saai te noemen. Wel zitten er wat weinig auto's en banen maar hopelijk maakt de DLC dat goed. Laat Nürburgring maar komen. :D

8. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de lister storm unlocked dat ding maakt echt een bruut geluid heb zin in spa franchorchamps als die ooit komt als download.

9. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik word helemaal gek van dat gekraak bij sommige auto's (ongeveer de helft van alle auto's). als ik dan naar chase view switch, dan hoor ik het veel minder, maja dat is ook niet lekker rijden. er zijn auto's waarbij ik geen motor hoor , maar alleen maar gekraak. het kan ook aan de boxen van mn tv liggen hoor, maar bij forza heb ik dat helemaal niet.

10. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ga gewoon uitslapen duco.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Even aan het klieren met de capturecard.

[yt]<object width="640" height="505"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/mIMKrfduIDg&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/mIMKrfduIDg&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>[/yt]

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nice

maar volgens mij moet je breedbeeld capturen?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat me 360 ook. Maar ik weet niet meer zeker waar me capture op stond ikdacht 16: 9 maar dat was het niet.

14. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nice filmpie,als ik de graphics zo bekijk vind ik het wel meevallen eigenlijk.Niet bijzonder mooi,maar ook niet echt slecht.Geluid is wel top,dus die replays kun je saven?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup dat kan. En in replay theater kan je dan die baan selecteren dus dan hoef je niet steeds te zoeken.

16. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    List of fixes announced by Atari

--------------------------------------------------------------------------------

This is from the Atari Community forums ( http://www.ataricommunity.com/forums...d.php?t=669432 )

Latest Update - Planned Fixes for Race Pro
    Since the launch of RACE Pro, Atari and development team Simbin have been working hard to deliver a Title Update. We will make the update available in the coming weeks once it has been finalised, thoroughly tested and approved.

Below is a list of the main issues that the Title Update will address to improve the experience both in single and multiplayer online. As soon as we have any more precise information about the release date of the update we will let you know.

MULTIPLAYER UPDATE
    Fixed bug causing the game to crash when 12 players have joined and left a multiplayer game
    Disallow connections to host if they are not waiting for players
    Fixed the ”fast forward” / speed bug currently generating some unrealistic race times in leaderboards.
    Fixed problem with lap times being reported to the wrong leaderboard when moving on to the next track in multiplayer.
    Fixed problem of a player joining during session activation causing the client to get stuck in the loading screen.
    Fixed issue when creating a session with downloaded car and inviting a player that doesn’t have the car
    Fixed name of tracks on servers list when players do several sessions in a row
    Fixed incorrect race length value seen in game list screen
    Fixed transparent car that appears after un-pausing in multiplayer qualification
    Fixed the incorrect message that appears when attempting to access multiplayer without a gamer profile signed–in and if selecting
    Multiplayer with an offline gamer profile
    Set default host option of qualification to NO in multiplayer for players that have never hosted a game in Race Pro before
    New messages: Display some session info in-game so players can recognize where in the game they are
    New messages: Add a specific multiplayer loading tip showing 50% of loading time in player match only

GENERAL UPDATE
    Fixed performance drop while driving over curb
    Improved deformation of cars
    Fixed hot seat start position problems
    Removed dangerous driving dialogues when entering loading screen
    Fixed crash when the player tries to enter the end pit driving backwards and wants to restart the race after the losing message
    Fixed some localization bugs
    Locked F3000 car #12 and unlocked the Corvette C5R since there is no contract for it in Career mode
    Fixed validation for replay files to allow replay files saved between year 2000 and 2099
    Fixed sound bug making Doppler effect of other cars sound corrupt in swing cam
    Fixed force feedback detection for wheels and slightly improved strength of force
    Adjusted the Seat Leon Extreme Tryout time
    Fixed sound bug making the rev sounds on some cars not transition smoothly (including Mini Cooper and BMW M3 GTR)
    Fixed sound bug with the force calculation of picking the correct collision sound

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een beste lijst.

Helaas zijn er dan ook veel foutjes..
    Hoop dat het na de update ook echt goed zal lopen , vooral online,

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd goed nieuws en een lekker groot lijstje.

20. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Nou ook door die update zal ik het spel niet spelen, het kan me niet zo erg boeien.. als iemand hem wil overnemen PM me..

Deel Deze Pagina