Niks over lag. Dat is vreemd en voorspelt weinig goeds. Maar als we straks met 12 man zonder problemen online kunnen, dan wil ik hem wel Insane/erret.
Ik heb deze game vandaag binnen gekregen. Hij bevalt me érg goed. Al vind ik als je remt de auto vaak vreemd reageert en amper stuurt. Weet iemand trouwens hoe die archievements haalt van 1e worden op een baan in de hoogste moeilijkheidsgraad? Heb al meerdere banen gewonnen van de archievements maar krijg ze maar niet?
Oke geluid is dus top,en het sim gehalte dus ook van wat ik begrepen heb.Maar hoe is de snelhieds ervaring eigenlijk,heb even wat filmpjes op Youtube gecheckt van replay acties en daar ziet het wel goed uit met de snelheid. En nog een vraagje,zijn de Leagues van de gewoneren auto's al te selecteren in de career of arcade of is dat een beetje ala Forza.dat er een Exibithion mode inzit,die mode speel ik in een racegame meestal standaard vandaar.
Je hebt niet alle auto's en alle league's gelijk tot je beschikking. Daarvoor zul je eerst de career moeten doen. Veel race plezier, Cees
Dankjewel,en dat zal me wel lukken.Wat grappig is is dat ik de menu's eigenlijk niet echt zo saai vind gemaakt en ik heb wel erger gezien in games. En de wagens hebben wel een degelijken glans,misschien dan niet zoveel maar who cares.Kwa racen vind ik het een zeer goed spel,en dat geluid!
mijn snelheidservaring is super. Het ligt natuurlijk ook een beetje met wat voor camerapositie je rijd. Ik rij bijna altijd cockpit-view en al rij je 100km/h dan voel je alsnog de actie, mede ook door de hobbeltjes. In deze view is het iig nooit saai. Heb Race Pro sinds een paar dagen en ik vind het echt supervet. Bevestigd meteen weer dat voor mij gameplay het allerbelangrijkste van een racespel is (en dus niet grafics en de zooi eromheen). Moet nog wel wennen aan dat online gedoe. Kan je nou echt pas beginnen als de lobby vol zit? Soms ben een kwartier rondjes aan het rijden wachtend tot we gaan beginnen.
De Host bepaalt wanneer de race begint. Als hij wil kan hij hem al na 10 seconden laten beginnnen, maar hij kan er ook voor kiezen om eerst bijv. een uur oefenrondjes te gaan rijden.
En dat vind ik nu dus ook,een racegame kan er nog zo mooi uitzien maar als het geluid niet goed is dan is dat gewoon een zwaar minpunt.De camera standpunten waarmee ik race verschilt nogal,omdat ik het meestal mooi vind om tegen de wagen op te kijken.Maar als ik echt tijden ga zetten race ik de incar view of bumper cam,op die manier heb je gewoon het juiste overzicht met het nemen van bochten. Als je een shooter speelt wil je ook dat de rifles zo echt mogenlijk klinken,en niet als plastic M-16's met knakkertjes.
1) dat vind ik bij dit spel een beetje jammer, de camerapositie achter de auto staat veelste hoog, maakt het rijden er niet leuker op 2) ik heb het tegenovergestelde, tijden heb ik nog niet neergezet, maar het meeste overzicht heb ik in de camera achter de auto
Incar view is bij sommige auto's supervet zoals in een F3000 maar bij het meerendeel van de auto's vind ik het zicht wel een minpunt dus over het algemeen gebruik ik gewoon de camera achter de auto (bij bijna elk race spel wel) omdat ik zo het beste overzicht heb en ik het ook altijd leuk vind om wat van de auto zelf te zien. Incar view is wel gaaf door het snelheidsgevoel en je hebt inderdaad echt het gevoel alsof je zelf achter het stuur zit door die hobbeltjes en de actie.
mij maakt het niet zoveel uit of het stuur nou rechts, links of in het midden zit. In het midden is natuurlijk sowieso heel gaaf, want dat betekend meestal wel een aardig bakkie. Zicht is idd in een stuk of wat auto's flink vermindert, maar toch blijf ik bij de Incar view. Ik ben deze game begonnen op Professional, manual, incar view en dus zonder hulpmiddelen en daar wil ik niet van uitwijken. Alhoewel ik wel eens in het gras beland wil ik doorgaan met dit, ik vind het al wat van mezelf dat ik manual rijd want dat doe ik in geen enkel ander racespel. Ik weet dat ik met de camera achter de auto veel sneller kan rijden, maar ten eerste is dat in de career mode niet nodig en ten tweede vind ik de incarview zo gaaf (met name doordat dit nog m'n enige spel met incarview is en doordat het bij Forza ontbreekt) dat ik er lekker mee blijf oefenen. Met Race Pro wil ik het in een keer goed doen.
Inderdaad, hoodview gebruik ik ook. Ben ik ook stuk sneller mee. Op stratencircuits zoals Porto gebruik ik ook vaak de voorste camera. Reed eerst ook altijd met de camera van achter, maar dan kijk je teveel naar de auto en ga je daar op reageren. Met de hoodview kun je lekkerder sturen en ben ik dus veel sneller in de bochten.*)
ff nog een vraagje over online. als je een ranked match host, kan je dan ook zelf bepalen wanneer de race begint? Ik kan namelijk nergens de optie 'next session' vinden, terwijl ik die wel vind als ik een player match host.
Nee, is niet bij ranked. Dan begint 'ie na zoveel seconden (staat dacht ik linksboven). Hij begint met tellen nadat een iemand bij je in de room zit (en blijft).
oke thnx, en na de race moet je quitten om vervolgens weer een nieuwe te starten, das niet echt handig.
Ja, der is meer niet handig. Ze hadden de game wat mij betreft wat langer uit mogen stellen om een volledige game uit te brengen. Het leek nu meer op een beta.