1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Jij rijdt zeker alleen F3000

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ja, vroeg t me ook af pyoonexk. Niet bij elke auto is die dashboard zo overzichtelijk dat je tijdens t rijden ff snel kan kijken, en aangezien t nog steeds een computerspel is was t toch niet zo moeilijk geweest om dat in te bouwen. Als ik jp hoor zeggen "voor de 10e keer" dwz dat er toch meer mensen dit een gemis vinden.

Maar die patch laat nog lang op zich wachten... na de hoopvolle berichten van begin vorige week, is t toch weer stil. (eerst misschien dinsdag, toen vrijdag)

We willen over een tijdje toch echt met 12 man gaan rijden.. en t zou fijn zijn als dat een beetje vlekkeloos in 1 poule kan ipv 2 poule's...

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met wie rijden jullie dan?

4. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    paar oldskoolers. We proberen t grid nog vol te krijgen tot 12 man. We zijn nu met 10 man, waarbij er eentje sindskort niet meer op ma avond kan.
    Rijders zijn Stifke, burn1978, frankX, pyoneekx, questrobin, chemicaldna, TBA I sharky, Koekert en manniehunter.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  6. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    is wel vet zeg... 2 uur lang... wij zijn van 30 minuten naar 1 uur gegaan. Niet iedereen rijd met alles uit, maar dat maakt niet uit.. gaat om t plezier...

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Gewoon blijven je weet nooit wat er kan gebeuren. ;)

8. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    ik doelde meer dat iedereen de race wel uit rijd, maar de een heeft wat minder assists uit staan als de ander... :) bij ons geen probleem als de een met alle assists aan wil rijden en de ander met alles uit...

We hebben, om het uitrijden van een race te bevorderen, nu ook t element teamracing toegevoegd waarbij we 2 rijders aan elkaar koppelen. (een mindere en een betere rijder) De teams krijgen punten voor hun finishing positions.
    Door t element teamracing wil iedereen de race uitrijden, want ook als je finished krijg je 1 punt. Daarnaast zijn er extra punten te verzamelen voor het team met de snelste rondetijd. Wat je hierdoor ziet is dat als mensen weten dat ze de race niet meer hoog kunnen finishen, ze wel nog willen gaan voor de snelste rondetijd.

Dus elke competitie bestaat eigenlijk uit 2 competities. De drivers-cup en de team-cup.

Vanavond gaan we nascar09 100 rondjes rijden... is ook een vrij pittig spelleke

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh dan wel je hem wel uitrijden ja. Maar met welke organisatie rijd je?

Had net ook even een apart momentje. Ik rijd bij Zandvoort het Scheivlak uit maar ik kwam met me linkerachterband op het gras maar dat doe ik wel vaker. Maar nu deed ik dat en kwam er een repair icoon te staan dus ik keek al raar op maar toen remde ik maar dat ging dus niet echt goed omdat me linkerachter band lek was. Ik had er wel al meer mensen over gehoord maar ik had het zelf nog niet ondervonden.

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wazig , nog nooit gehad een lekke band.. terwijl ik toch al wat beste klappers heb gemaakt.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Het geluid van de Mini's is echt van zwaar slechte kwaliteit, hoe komen ze erop. Alsof het met een kindercasette recorder is opgenomen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ook niet. Maar ik voelde het wel degelijk en je zag de auto ook lager hangen.
    En je hoeft niet per se en lekker band te krijgen met een klapper. ;)

13. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    @ hybrid, niet echt een organisatie maar een sub-clubje van oldskoolers. www.consoleracers.com
    We zijn nog niet zo lang bezig, dus er gaat nog wel een keer iets mis :p.. maar ja..

Gisteren met 7 rijders gestart met nascar 100 rondjes en met 5 gefinished... bij nascar is t alleen spannend als je close kunt rijden. Ik lag uiteindelijk 6(!) rondjes achter op de nummer 1.

ontopic:
    Weet iemand of het klopt dat je online tijden niet meer geregistreerd worden in de leaderboards. Van de week een paar keer geknalt maar geen van de tijden waren geregistreerd. Best vervelend want van 6 van de 8 waren t snelste rondjes ooit, of gewoon de 1e keer dat ze de baan reden.

en helaas vandaag weer geen patch....

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is dat commentaar ingame? in de herhaling? toch maar eens kopen die game als er een patch is verschenen!

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nee dat commentaar is door iemand toegevoegd.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat Antraxx zegt.

Nu maar hopen. ;)

17. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    werd godnondeju tijd!

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerst zien dan geloven is het tegenwoordig bij mij. ;)

19. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    "The patch fixes several small glitches"

ik vind dit trouwens wel aantonen dat ze bij simbin gevoel voor humor hebben... of veel sarcasme over de klachten van de consument!

20. x76xdemonx76x

Leuk Bevonden:
    41
    patch is er!

Nog ff geen tijd om van alles uit te testen, maar de leaderboards zijn niet gewijzigd :confused:

Persoonlijk vind ik dat wel een tegenvaller...

Deel Deze Pagina