Ik sta naast je op de grid. Ik richt me nu alleen nog op die game. Ik geloof er niet meer in dat racepro nog wat wordt. Super jammer, ik keek er zo naar uit.
Ik dacht gisteren gek te worden nadat ik merkte dat ik tien seconden langzamer reed dan de rest. Vanaf de start vloog iedereen mij voorbij alsof ik op een tractor reed! Ik dacht ik doe wat fout ofzo? Maar toen ik hoorde dat een kameraad hetzelfde had moest ik het meteen testen op Anderstorp. Zowel ik als die kameraad rijden daar tussen de 1.39 en 40. Met 8 man gaat het goed. maar zodra de lobby weer vol liep reed ik meteen weer 1.50s. Naast deze schandelijke bug liep het laadscherm 3x vast. iedere keer met 12 man. Daarnaast zijn de “haakjes“ er nog steeds op de straatcircuits. waardoor (als je te dicht tegen de muren zit) je auto blijft hangen aan een muur en je auto total rijd... Wat een patch dit kan gewoon echt niet. Gelukkig is het een brute game en heb ik inmiddels genoeg hostervaring om veel van deze dingen te ontwijken.
Ik was ook aan het overwegen om deze game aan te schaffen, maar denk toch dat ik hem maar skip. Erg jammer. Wacht wel op F1 2009. Het is niet anders.
vind de game nog steeds lekker rijden, maar de beloftes om met 12 man te rijden zijn voorlopig nog steeds niet waargemaakt. Als je daarnaast ook bv racepro forum bij houd lees je dat er veel zaken niet in orde zijn. Ze hadden misschien beter de game eerst voor 8 spelers online kunnen maken, en later dmv een patch meer spelers toevoegen. Dat is in t verleden toch ook bij shooters gebeurd? Now on to "the maybe" the positive side: - is het nu zo dat regen meer effect heeft nu? Dacht gisteren met 4 man rijden ff te merken dat t meer glibberen was als voorheen?? en @ all, de f1 van codemasters daar verheug ik me ook al op...
Klopt, dat heb ik gisteren ook ervaren. De weg is erg glibberig nu en vooral voor RWD erg verraderlijk. Zo stond ik gisteren bijna een paar keer achterstevoren. En dat was nog met FWD. Jammer genoeg is de ruitenwisser bug nog steeds van de partij en dus zit je met water op je ruit waardoor je niets ziet.
f1 van crapmasters komt pas in 2010 en wordt te arcade voor mij. ik houd het bij rfactor op met low grafics en bij f1 challenge. edit: regen heeft in race pro nog steeds geen enkel effect. mn rondetijden zijn precies hetzelfde. misschien zit het tussen de oren?
Eigenlijk is het belachelijk dat je voor zo'n game zoveel geld moet neerleggen. Ik had er ook veel van verwacht, maar je betaald geld voor een game die voor de helft niet werkt. Als je een koffiezetter in de winkel koopt dan verwacht je ook dat hij koffie zet en niet wat lauwe prut.
Rondetijden zullen niet verslechteren maar je zult wel eerder uitspinnen dan normaal. Je kunt hem dus iets minder laten "driften"
ik geloof ook niet dat als je de ideale lijn rijd je rondetijden slechter zijn, maar in een spannende online race rijd je niet altijd de ideale lijn en dan blijk je ineens (imo) minder grip te hebben als bij dry. Iets wat in het begin helemaal niet was...
Vet, dan ga ik m'n best doen om hoog op Macau te eindigen, al zal Legendary me vast wel weer verslaan EDIT: Sta nu, (ongetwijfeld voor korte tijd), eventjes 1e van de wereld in F3000, macau.
het is nu weer ff leuk, heb alleen een paar banen in de sr4 klasse gedaan. Samen met burn1978, frankX en stifke doen we t best goed.. maar er is al weer in glitch! anderstorp met de sr4! tussen de 1e en 2e plek zit 20seconden verschil! Als t 1e rondje 1.32 is dan kan je met veel oefenen er 10 seconden van af halen... maar 30 seconden???
ja, ook in de wtcc op anderstorp is de tijd geglitched. en op andere banen en classes ongetwijfeld ook. heb nu ook al een paar wereldrecords gereden.
Vindt nu wel grappig dat bepaalde tracks waar eerst 30.000+ tijden stonden er nu maar 300 staan(SR4 als voorbeeld) Sta je op 10, verbeter je je tijd, check je de leaderboard ben je ineens 11e.. je doet ff een andere track komt terug, sta je 14e ... erg competief die leaderboards zeg!
Ik heb het gehad met het spel. Je kan geeneens normaal online spelen of joinen. Ik krijg binnenkort een nieuwe PC en ga dan wel lekker GTR spelen.
Ja hybrid, gewoon player matches doen met bekenden... Er is in racepro ook geen fok verschil tussen ranked en player..(geen aparte leaderboard voor tijden of punten stelsel)