1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 15 feb 2009.

1. JeePee

JeePee Guest

Ik zal vanavond of morgenavond wel ff met de F3000 over Macau knallen. Vind dat zelf ook een heerlijke combinatie. Heb je nog iets aan je setup gedaan of gewoon stock?

2. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het een game is die nog bijlange na niet af is.
    Het leaderboard is absoluut minumaal. Enkel tijden, meer niet, en ze zijn nog steeds even vervalst als op de eerste dag.
    Je kan crashen zonder veel schade op te lopen.
    Ellendig lange verplichte voorrondes en qualificatierondes, waar je toch best niet vooraan start, omdat je er nog steeds door een achterliggende idioot gewoon uitgeknald wordt bij de eerste de beste bocht, zonder dat de paljas die je van de baan knalt er ook maar iets last van ondervind.
    Voor de rest vind ik forza om er 1 te noemen op z'n minst een even hoog simgehalte hebben dan race pro. Het spel is niet meer populair omdat het gewoonweg bijna niets wat het voor z'n release beloofde heeft waargemaakt. Kom me nu niet vertellen dat het nu niet meer gespeeld wordt omdat het "te veel een simulator" zou zijn, want daar is geen enkele reden toe.
    En er zijn teveel bugs en glitches om deze allemaal te bedekken met de mantel der liefde. Of er moest ondertussen een nieuwe geheime update geweest zijn. De laatste keer dat ik gereden heb, was iets na de eerste patch, en echt veel was er niet veranderd. En bij mijn weten is er nog maar 1 patch geweest.
    Er zullen best nog wel mensen zijn die zich goed amuseren met dit spel, en dat is hun van harte gegund, maar je kan niet ontkennen dat mijn argumenten om er spijt van te hebben toch wel ergens gegrond zijn.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dank voor het eerlijke antwoord. ik weet nu heel zeker dat ik deze game NIET gaan kopen ook al is hij een euro of 10

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier moet ik toch even op antwoorden. Er wordt nu gedaan of het een super slechte game is. Een iemand zegt iets negatief en dat accepteer je maar ik zie ook een een paar post staan die positief zijn maar die neem je dan niet serieus. Ik geef toe dat er bugs inzitten helaas wel ja. "Ellendig lange verplichte voorrondes en qualificatierondes" kom op het is een sim en dan is het ook weer niet goed. Ik race iedere dag met 45 min practice 30 min Q en 10 warm up. Over de online beukers is ook niet waar want dit is een van de eerste games waar je in een public! room goed en fair kan rijden. Als je echt helemaal fair wil rijden wil ik iedereen aanraden om zich bij Racedepartment aan te melden waar iedere veel races worden gereden die heel erg fair zijn, want als je dat niet doet wordt je uit de Racing Club gekicked.

Over die online tijden is helemaal waar en dat is een nadeel. Voor de een meer dan de andere omdat sommige mensen dat toch niet doen. Ik race de laatste tijd veel online op Racedepartment met 10 man en ik heb de grootste lol. Nu moet er niet gedaan worden of de game een grote kutgame want dat is het zeker niet. En als die er voor 10 euro ergens ligt is het een absolute aanrader en zelfs voor 30.

5. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, echt een kutgame mag je het inderdaad niet noemen. In het juiste gezelschap wil ik zelfs aannemen dat je er je heel goed mee kan amuseren.
    Ook het gevoel van het rijden zelf is toch net iets anders dan wat je in andere racegames voelt. En bovendien, de posts van de laatste bladzijden bewijzen dat er ook mensen zijn die het wel een goede game vinden, en hun er nog goed mee amuseren ook.
    Ik blijf (voor mij, kan voor anderen anders zijn) bij m'n mening dat het een game is die veel meer in petto had, maar inderdaad, voor 30 euro ben je niet slecht af. Als je de juiste mensen vind om tegen te racen worden die nadelen al snel minder.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd het had meer in petto. Zeker als je kijkt wat Simbin eerder heeft gedaan en nog steeds doen met Race 07, GTR en Race On.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met Barloef dat de game bij lange na niet perfect is, maar toch het kopen waard. Daarom vind ik net als Hybrid de reactie van appie21 een beetje raar. 10 goede reacties en één negatieve reactie, die appie21 eerlijk noemt :confused: . Alsof wij niet eerlijk zijn met onze reactie van dat het wel een goed spel is. De één vind het ene spel leuker dan het andere. Ik kijk wel door de fouten heen. Ik weet dat simbin veel betere spellen gemaakt heeft voor de pc, maar die heb ik bijna niet gespeeld. Daarnaast rijdt dit spel veel realistischer dan welke console game ooit.

8. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    dus... bestel de game bij gamehubs of koop m bij de bartsmit voor 30,-!

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Foutje.

Laatst bewerkt: 23 mei 2009
  10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  11. Barloef

Barloef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb m net wel gedownload zal zo meer vertellen...

8 cars (40 skins)
    ’08 Dodge Challenger SRT8 Production
    ’09 Chevrolet Camaro Race
    ’09 Cadillac CTS-V Race
    ’08 Dodge Charger SRT8 Super Bee Race
    ’08 Dodge Challenger SRT8 Race
    ’08 Dodge Charger SRT8 Super Bee Production
    ’09 Cadillac CTS-V Production
    ’09 Chevrolet Camaro Production

3 tracks:
    Road America (1 alternatieve lange(re) versie en 1 korte versie
    Imola (Italy)

EN er is een patch bijgekomen!

Laatst bewerkt: 1 jun 2009
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    sinds ik met rij met alle assist aan vind dit spel toch wel geniaal rijden. had eerst alles uit, maar dan als je dan een heel klein beetje geraakt wordt lig je al achterstevoren binnenstebuiten. Nu kan ik veel meer gas geven, eerder op het gas en makkelijker remmen. ja, ik heb het geprobeerd maar ik ben toch niet hardcore racer genoeg om zonder assists te rijden. geef mij maar assist en ik vind race pro weer helemaal geweldig

15. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    imola dat is toch die baan in san marino? das wel een hele vette baan, alleen 800 points vind ik wel erg aan de hoge prijs.

16. JeePee

JeePee Guest

Jup.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat hoor je toch wel te weten. heb jij geen opvoeding gehad ofzo?
    die baan is legendarisch.

18. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga vandaag even kijken of ze hem nog hebben voor 30 euro. Weet dat ik hem uiteindelijk toch wel koop om hem uit te proberen dus fuck it!:cool:

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het nou met de geruchten dat de nurburgring in een DLC zou zitten?
    ging zeker weer nergens over.

20. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en spa zou toch ook nog komen ? misschien later nog .

Deel Deze Pagina