later haha, er zijn nu al zo weinig mensen. ze wachten natuurlijk met de banen totdat niemand meer het spel speelt
Ik dacht dat die bij de release er al zouden zijn, maar dat ze pas klaar waren toen de schijfjes al gedrukt werden? Maar ze zijn er dus nog steeds niet?
ik dacht eerst dat ze in de 1ste DLC zouden zitten, maar dat was dus niet het geval. Nouja, nu ik zie dat het zo rustig is en dat m'n vrienden het eigenlijk maar niks vinden, koop ik hier helemaal niks voor.
okay Ik heb even een vraagje ik heb gisteren de career uitgespeeld maar ik heb wel de Clean Sweep achievement gekregen maar niet de Trophy Collector achievement dat je ze met alle punten heb gehaald bij ieder contract Terwijl ik toch denk dat ik ze allemaal heb gewonnen hoe kan je dat zien dat je bij de één dan minder punten heb gehaald dan bij de ander???? Elroy
jep rechts daar boven staan die trophy's en onderop staan allemaal groene vakjes met een V erin Maar bij elke toernooi op het eind kreeg ik een bronze sportwagen of moet je daar dan een gouden voor krijgen in de plaats krijgen
maar voor gold te halen bij een toernooi heb je 30 punten nodig en als je een race wint krijg je 10 punten Maar ik heb nog nooit een zwarte wagen gehad overal bronze Moet je dan op pro winnen om die zwarte wagen te krijgen want ik heb hem op semi - pro gespeeld Maar ik heb btw een tijd geleden deze achievement gehaald: Trophy Owner Completed a contract with full points en krijg gewoon een bronze wagen Elroy
als je in een evenement alle 3 de races als eerste finisht, krijg je voor alle drie de races dus 10 punten, dus 30 totaal. dan krijg je zowel de bronze, de silver, en de gold. alleen ziet die gold er niet goud uit, maar zwart. misschien dat je daarom denkt dat je alleen bronze hebt gekregen.
Je hebt 3 difficulties, als je de maximale punten haalt op het hoogste niveau, krijg je de zilvere en bronze auto ook, samen met de zwarte. Haal je het op de middelste moeilijkheidsgraad, dan krijg je alleen de zilvere en bronze.
Ooh ok maar ik heb hem nu gehaald ik een toenooi maar opnieuw gereden en bliep bleep unlocked snap er niets van maarja Nog even een vraagje hoe haal je de 'Apex Hunter' Achievement (Finish 1st in a race with a custom car setup) want ik was naar Options -> control options gegaan daar wat veranderd en een single race op Pro gedaan maar hoe kan je die dan krijgen (Dat is echt mijn laatste vraag )
Je moet niet de control-opties aanpassen maar de setup van je auto. (bijvoorbeeld andere bandenspanning, rembalans, cambersettings, etc.) en dan een Single Race op Pro uitspelen
he guys ff een vraagje zou graag alle achievments voor deze game halwn maar er is niemand online in player matches , dus is de vraag kan 1 van jullie me matsen met de player matches ??? Alvast bedankt Budje
Ik ben deze week vooral bezig met Gears 2 on-line, maar ga binnenkort RACE Pro wel weer eens opstarten en wil wel eens tegen je racen. Ik moet zelf ook alle achievements nog.