Ik baalde 'n beetje van het weer toen ik vanmorgen naar buiten keek maar dat is met deze DLC ineens heel anders en is het perfect weer om achter m'n stuur te kruipen. Eindelijk, Spa meteen even downloaden.
Race Pro Pack 2 Title: Race Pro Pack 2 Game: Race Pro Regions: Ireland, Hong Kong (English), Canada, United Kingdom, United States Description: 8 cars (52 skins) / 2 Tracks / WTCC 08 season Lada 110 WTCC Honda Accord Euro R Volvo C30 BMW E90 Chevrolet Lacetti Seat Leon TDI Seat Leon TFSI Formula Master Estoril (Portugal) Okayama Race Pro Pack 3 Title: Race Pro Pack 3 Game: Race Pro Description: 9 cars (49 skins) / 4 tracks Pagani Zonda R Volvo Amazon ’71 BMW 2002 ’68 Mini Cooper S Volvo P1800 Opel Commodore GS3000 ’73 BMW 3.0 CSL ’74 Chevrolet Corvette ’70 Chevrolet Camaro Spa Mid Ohio
Ik hoorde ook dat de Formula Master geweldig is en dat de Lada in het spel ook gewoon langzamer is dan de andere WTCC. En Simbin Marketing blijft vies he?
Spa, Pagani Zonda R en Chevy Camaro \o/ Misschien haal ik hem wel maar niet atm. Doe ik wel over 3 weekjes als ik niets te doen heb.
Moet toch wel zeggen dat het mooie DLC zijn die laatste 2. Had ik eigenlijk niet verwacht. Misschien toch meer weer eens Race Pro aanzetten.
Moet het toch ook ff hier laten zien XD Wat een toffe bakken die P1800 \o/ let niet op de brakke rijstijl, was onze eerste keer op de track.
Iemand die nog RACE Pro speelt of wilt gaan spelen? Volgende week zondag houden wij namelijk een leuke DLC contest met de Formula Master. En ik wil wel eens wat nieuwe racers zien Mensen die denken leuk te kunnen rijden (sportief) post het eventjes in dit topic dan nodig ik je tegen die tijd uit. De nodige info is te vinden op 360racing.nl Tevens wil ik hier graag een filmpje van maken voor op youtube. \o/
Ik wil wel eens met jullie meerijden. Ik heb nog geen DLC gekocht voor dit spel en ben dat eerst ook niet van plan. Maar als jullie een keer iets anders gaan rijden dan DLC doe ik wel mee. Ik probeer altijd wel zo netjes mogelijk te rijden, maar vergeleken met jullie tijden rijd ik echt belabberd. Maar misschien als ik eens met jullie mee rijd dat ik dan ook wat sneller wordt
Je word juist daardoor sneller, je leert er alleen maar van. Eerst hadden we een A en B poule maar nu deze zijn samengevoegd, zie je dat mensen die normaal uit poule b kwamen, het de mensen uit poule A nu al aardig lastig kunnen maken tijdens de race.
Lijkt mij ook leuk. Heb tot nu toe alleen SP gespeeld en een beetje tijden zitten vergelijken met de rest van de wereld. Ik zie dat jullie op Porto, Estoril en Okuyama gaan racen. Wat zijn een beetje ronde tijden om leuk mee te komen? Ik wil nml niet als een soort bezemwagen erachteraan banjeren. Zou iemand kunnen bevestigen dat die laatste DLC van de WTCC auto's, die bakken een partij onderstuur hebben t.o.v. de andere WTCC bakken die al beschikbaar waren. Misschien wel heel realistisch gedaan omdat de auto's in het huidige seizoen ook minder grip hebben. Ik had eerst zoiets van, huh kan deze bocht normaal zo en zo nemen, en nu sta ik in de grindbak.
Rondetijden liggen bij ons erg uiteen. Althans als ik meedoe. Dus als je wat langzamer bent kunnen wij samen rijden Dit waren de tijden op Laguna Seca vorige week. Helaas maar 8 man weten te strikken
Eh? Hoe kan Ibrahim de snelste lap rijden, maar nergens een snelste section hebben gereden? Leg mij dat is uit Oh zie het al, zijn 1e sectie is het snelst
Ibrahim's eerste sectie is wel het snelste, maar staat niet in het groen. Het lijkt me ook wel leuk om afentoe een race mee te racen, hoeveel rondes racen jullie en is het elke week?
Elke week, 25 rondes. Aankomende zondag doen we 3x 10 rondes op 3 circuits met de Formula Masters. Het is vooral wachten op FM3 nu waardoor we geen grote competitie meer starten voor RACE Pro. Maar we houden wel elke week een race waarmee je zogenaamde 360ranking punten mee verdient. (globale site punten) en uiteraard medals.
Net even na lange tijd de Radical op Laguna Seca uitgelaten(had alleen in career met die fijne auto's gereden). Tijd tijdens career was 1:29.xx nu na 3 laps zitten we op de 1:26:286, ben verschrikelijk moe van me werk, 12 uren achter elkaar....dus ik zie nog ruimte voor verbetering. Ik ga alvast oefenen voor die Formula Masters.