Je hebt pas de snelste lap wanneer je goede sectortijden aan elkaar kan knopen in een rondje. Het is heel goed mogelijk dat 1 persoon de snelste sectors heeft (in 3 losse rondjes steeds ergens een goede sector gereden), maar dat deze er niet in slaagde om 3 foutloze sectoren te rijden in een rondje en iemand anders wel, ook al was hij misschien een paar tienden langzamer in elke sector, hij heeft dan toch de snelste ronde.
Op 360racing.nl wordt een challenge georganiseerd. Zie het plaatje voor de details. Klik op het plaatje, of HIER om het betreffende topic te bezoeken, waar je je rondetijden kunt doorgeven, tips vinden, etc.
Ik kwam de thread nergens tegen.. Ik vraag me af hoe het spelen op XBL werkt in de game. Als ik er 1 zelf maak of join kan ik alleen rondjes rijden? Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, als mensen zin hebben online te spelen roept u maar!
Je start in een eerste race die tevens een lobby is. Hier wacht je op deelnemers en kun je oefenrondjes rijden. Daarna kun je op next race drukken in je startmenu waar je aan de kwalificatie begint. Als die voorbij is begint pas de echte race. Het wordt ook uitgelegd in de tips in het laadscherm.
Op RaceDepartment zijn weer events gepland. Dus als je fair racing zoekt. Zag dat Duco ook al meedeed.