ff kort wat meer bevindingen van mij, origineel geplaatst op consoleracers.com(ff spammen)
ff mijn review aangevuld:
* Wijzig bericht
* Meld dit bericht
* Antwoord met een citaat
Re: Racepro
Berichtdoor X76XDeMoNX76X op wo 18 feb 2009, 12:03
Ervaringen na avondje en ochtendje, waarbij ik vnl. career, singleraces en online gedaan heb.(zit ook nog championshipmodus op voor een volledige championship, maar dat ga ik doen na de carierre)
+alle auto's reageren goed.. zoniet veeeeel beter als in forza2.... standaard al.. en dan kan je nog afstellen
+alle schade is te reparen in de pit
+echte cockpit view is gaaf
+banen kloppen
+zandvoort
+ideale versnelling voor bochten wordt aangegeven
+online 12 man, werkt goed
+geen penalties als je de baan verlaat
+geen vage slowdown zone's
+online zijn alle auto's meteen beschikbaar
+/- pau.. gaaf circuit maar ideale lijnen kloppen hier voor geen meter
-grafisch echt pré forza2(soms echt lelijk)
-toch redelijk wat glitches, in beeld en in geluid (*)
-geluid vind ik niet super(maar ik rij ook buiten de auto vanwege online rijden)
-niet echt moeilijk om te winnen
-Hoezo moet je binnen 20 seconden na binnenkomst 1e rijder een qualifier zetten!?
-Schademodel is vaag
-Waarom kan je niet zien hoeveel en waar je schade hebt
-Hoe is het met de banden en brandstof nivea(+misschien dat dit later in de game wel uitmaakt)
-Ik heb het gevoel dat het niets uitmaakt of je op PROF, SEMI-PRO raced, en dat het ook niet uitmaakt of je assists uit of aan zet.. maar misschien dat dit in de latere klassen nog komt ben natuurlijk nog niet zo ver
-menu is trouwens ook erg lelijk, vooral de auto's,
-waarom weer een ranked systeem... erg jammer.
-weinig verschil in gevoel grip regen of geen regen(maar als ze er standaard de juiste banden onderzetten)
-waarom geen random weather, dat je ineens allemaal de pit in moet om andere banden te pakken!?
-geen mogelijkheid om op zijn minst je naam op een auto te plakken(had makkelijke gekunnen door bv een carrier name in te voeren)
De glitches.
Nu wat ik heb meegemaakt:
-Online match met Burn1978, en 10 AI. Alle AI tegelijkertijd van de baan en op de baan alsof ze last hadden van lag
-Online lag iedere keer als iemand een sessie joined, of als er heftige botsing is
-AI rijd op gras zonder concequenses
-Geluid kraakt regelmatig
-Geluid kraakt/piept helemaal als je van view wisselt met je pookje, of als je naar achteren kijkt
-AI springt soms schokkerig naar voren een paar centimeter bij inhalen
-Overal regelmatig schokkerig beeld, en dat terwijl het grafisch toch echt minder is.
Ik denk trouwens dat voor diegene die Forza2 spelen dat dit grafisch tegenvalt MAAR dat het racen voor meer mensen toegankelijker en vergeeflijker is.
@quest je hebt een aantal views:
de cockpit/bumperview(zoals forza2)
de in de cockpitview(met spiegeltjes)
de uit de autoview(deze is beter als forza2, je zit verder van de auto)
de motorkap view