http://www.gamespot.com/xbox360/dri...s.php?topic_id=m-1-45403513&pid=950870&page=1 Dat is wat ik er van kan vinden.
Jammer ik had het wel tof gevonden als die 2 circuits er in het begin erin hadden gezeten. Hier nog vergelijking shots met Race Pro en Forza op Laguna Seca. Forza ziet er wel iets mooier uit ook al zijn die screens van Race Pro van de trailer. Maar ik vind persoonlijk bij Race Pro er meer detail inzitten. De baan leeft meer. Spoiler
Screens geven me beetje leeg gevoel eigenlijk, het uiterlijk van de circuits ziet er beetje boring uit. Het doet wel erg denk aan Forza! Hopelijk komt snel meer videos uit. Maar als het rijgedrag echt zo realistisch is zoals zeggen wordt het zeker wel goed spel.
In Race Pro ziet het er allemaal wat minder 'clynisch' uit. Daar ben ik blij om. En het valt op dat de Cerbstones in FM2 rood-wit zijn, en in Race pro blauw-wit. Ik denk dat ze vroeger rood wit geweest zijn, maar tegenwoordig weer gewoon blauw wit. Laguna Seca associeer eigenlijk ook met blauw witte cerbstones. Gek dat het me in FM2 nooit is opgevallen. Roodwit Blauwwit
Tja Forza 2 is mooier voor zover ik kan zien aan de screens,met name de Nordschleife vind ik in Forza 2 heel erg mooi gemaakt. Over Race pro zelf,momenteel word ik nog niet echt meegevoerd in de developement van het spel.En het is ook allemaal de vraag hoe de hele carriere mode inelkaar gaat zitten,want ik hou er niet zo van als het allemaal te lange opbouw heeft.
De carriere mode zal wel redelijk normaal zijn. Dus je begint met de lage klassen en hoe sneller je wint hoe sneller je een klasse hoger komt. Maa ik ga me daar niet ect mee bezig houden denk ik. Ik begin gewoon met een championship dus lekker een seizoen lang rijden met dezelfde auto.
Ik wel dus echt de demo. Ik heb nog nooit een Race/GTR gespeeld. Maar ik kijk toch wel uit naar de game.
Zou mooi zijn als ze deze dit jaar of al in januari de demo online zetten, zo kunnnen ze nog eventuele feedback van de community oppikken en verwerken in de game.
gisteren GTR evolution gespeeld op de pc met de 360controller. Rijdt echt voor geen meter. zwabber maar wat over de weg heen. Sensitivity ook al omlaag gegooid maar helpt niet veel. zeker weten eerst de demo op de 360 proberen voor ik mij hier aan waag.
Inderdaad, sowieso de meeste race games die de sim-kant opgaan op de PC zijn gemaakt om met een stuur te spelen.
dat is goed mogelijk. maar aangezien ik geen stuur ga halen voor de 360 moet ik kijken of het wel met de controller goed te spelen valt
Ja klopt, maar ik ga er van uit dat ze het spel aanpassen naar een 360 en dat je het spel dus prima met een controller moet kunnen spelen