1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwaliteit en hoe goed dit stuur is, weet ik uiteraard ook nog niet.. maar het ziet er al goed uit:

http://www.engadget.com/2008/10/31/fanatecs-porsche-911-turbo-s-racing-wheel-plays-on-xbox-360-ps/

http://www.youtube.com/watch?v=fjTB5tui2Bs

http://www.fanatec.de/

Het stuur is al een tijdje uit voor de PC en de PS3, maar de S wordt speciaal voor de 360 gemaakt.

2. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, gezien die prijs dan koop ik toch liever het Microsoft stuur van 100 euro (mocht ik hem nog niet hebben dan hé O-))

Het beste zou zijn als Microsoft gewoon andere sturen compatible maakt. Met name de G25, want die gebruiken de meeste mensen. De Xbox heeft toch USB, waarom die dan niet ondersteunen...

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het ondersteunen toch zo simpel is, waarom doen ze dat dan niet? iedereen heeft 10x liever een g25

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Omdat MS meer verdient aan de verkoop van hun eigen stuur dan aan de verkoop van een G25.

5. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ondersteunen schijnt niet zo gemakkelijk te zijn, de Force-Feedback van MS werkt totaal anders dan dat van de PC en de Playstation, waar maar weinig tot geen verschil in zit. Als je het MS-stuur gebruikt op de pc werkt de Force Feedback ook niet en heb je alleen enige weerstand en de rumble werkt ook niet dan.

6. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de demo komt? Ik dacht dat ik een paar maanden geleden had gelezen dat hij rond kerst komt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat gerucht ging idd maar verder is er nog niks bekend.

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik meen vorige week ergens te hebben gelezen dat de demo eind januari komt. In februari komt dan de "full" game uit.:) Bron kan ik zo snel niet vinden.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was weer een nieuw gerucht, maar het allemaal niet zeker. We zien hem wel verschijnen.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik denk dat de demo zo'n 2 weken voor de release zal komen

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik denk dat ik de demo binnenhaal en dan waarschijnlijk het volledige spel ook ga halen. Race games zijn tof!

12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    1e review is binnen, een 6.0:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=347144

Rare excuses om een laag cijfer te geven vindt ik, te hardcore voor het 360 publiek, niet zo gepolished als forza, te moeilijk, saai, etc.
    Al met al, niet voor noobs, ik vindt het een matige review omdat ik naast het te moeilijk vinden en de slowdown als je van de track af gaat, geen echte kritische punten hoor van de reviewer.

Maar weer even afwachten op andere reviews.. ik denk dat we veel zesjes en zevens zullen zien, het is gewoon niet voor iedereen behalve voor de echte purist.

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar goed dat het voor de die-hards zijn. Anders heb je weer zo'n snotblagen die zitten te kloten online. De 6.0 is alleen dat hij teveel vertraagd in het zand/ naast de baan, en niet met 250km/ u daar kan rijden en o.a. dat hij niet kan rijden zonder driver aids aan? Zo komt het uit zijn review. Dan laat a.u.b. iemand anders testen..:confused:

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    die review zag er niet aantrekkelijk uit om te lezen, ik wacht wel op een 'echte' normale review. Ik begin me nu echt af te vragen of het wat voor mij is. Aan de ene kant mag het wel moeilijk zijn en als er online weinig bashende noobs zijn is dat wel een pluspunt, maar ik hoorde dat het online nogal bagger was. Althans wat weekjes terug was dat gezegd. Een saaie singleplayer zit ik eigenlijk ook niet op te wachten. Er moet ook wel een beetje actie in zitten.

Ik wacht idd ook maar even op de demo want ik vraag me af of ik eigenlijk wel genoeg hardcore-racer ben voor deze game. Hopelijk komt de demo.

15. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast heeft ze niet helemaal op een rijtje. Hij zit het spel helemaal af te kraken, om daarna te zeggen dat het rijden wel enorm top is uitgewerkt. Racegame, rijden, racegame, rijden, HMMMMM.........

Die oddball mode lijkt me helemaal te gek. Gras schijnt erg te vertragen. :thumbs: Hebben we nodig op XBL. En we hebben trouwens uit filmpjes gezien dat het grafisch geen afgang is ofzo.

Deze reviewer zat waarschijnlijk met een rode kop deze review te schrijven omdat hij maar niet die 700pk sterke wagen op de baan kon houden en om de oren werd gereden door de A.I. Die A.I. is trouwens wel goed te pakken als je een beetje kan rijden. Dit gekeken naar GTR en GTR2. Race PRO zal daarin waarschijnlijk niet anders zijn.

En nog over die career mode. Is die in Forza (2) nou echt zo meeslepend? Dacht het niet!

Conclusies uit deze review: De man heeft mij weer hoop gegeven voor deze game.

+Erg realistisch racen
    +Oddball mode
    +Cheaten word tegengewerkt
    +MS Wireless Wheel werkt prima met de game

-Career mode is saai

edit: Op easy en medium mode is dit spel gewoon voor iedereen, zoals ik al zei, deze reviewer zat deze review gewoon met een rood hoofd te schrijven.

Laatst bewerkt: 30 dec 2008
  16. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.. vooral de forza 2 carriere opmerking, god wat is die saai op een gegeven moment.
    Het is een typische review met het gemiddelde publiek als lezer, dit was te verwachten.
    Als er een hele tof vlieg-sim uitkomt die lang niet voor iedereen is weggelegd behalve de puristen en de fans zul je zien dat de reviews altijd gemiddeld/matig zullen zijn, zo zal het grootste gedeelte van het xbox publiek het zien en de reviewer hield daar zonder pardon (helaas!) rekening mee.

Maar goed.. review de game dan niet, of maak het HEEL duidelijk dat de game niet voor iedereen is en geef de review kopie aan een hardcore racer die games zoals r-factor, GTR1 en GTR2 van binnen uit kent, en weet hoe dit soort games in elkaar steken.
    Het is bijzonder slecht om punten van een review af te trekken (haha) puur voor het feit dat het te hardcore is voor het gemiddelde publiek.. wtf? |:-

17. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zo vatte ik het dus ook op. Beetje raar.. Maar laten we er ons even niet over uit, totdat een objectief iemand de game test... :D

18. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe meer van deze reviews , hoe liever ik het heb, betekent dat de mainstream de game links laat liggen. Wat zal het 'n feest worden online zonder bashers. :)
    De demo mag van mij uitkomen zonder hulpmiddelen om die laatste twijfelaars te overtuigen dat ze deze game links moeten laten liggen.
    Hoe zeer ik de ontwikkelaars een goede omzet gun (zodat er een vervolg in de toekomst zal komen), ik zie liever dat alleen de echte hardcore racers de game kopen.

En niet zoals JJ bij Gamekings gisteravond, die zichzelf 'n hardcore racer noemt en vervolgens zegt dat GRID de racer van het moment is...lol...ja dan ben je hardcore-racer :mad:

19. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook een hardcore-racer zijn en van arcade racers houden hoor, waarvan GRID toch wel een goede is. Snap je comment dus niet helemaal.

20. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    Ik ben het wel met JJ eens wat betreft actie als je speelt. Bij Grid draait t niet om tunen, en maar blijven afstellen.. zoals forza2, het draait bij Grid meer om alleen rijden.

Ik heb ook een tijd terug gezegd dat ik Grid niets vond... maar na een paar dagen spelen vond ik m heel gaaf. Puur en alleen omdat het continue spannend is. OOK online knalt de actie er vanaf...

tel daarbij op de flinke stuk betere graphics van Grid... tja... dan is Grid de betere racer. Maar forza is de betere sim, en dat is ook niet zo moeilijk.. daar is er nl. nog maar 1 van. Ben zelf erg benieuwd naar Race Pro, zeker omdat ik heb gehoord dat ze in forza3 ook driften willen inbouwen (???)... tja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina