RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet driften
    ik heb zo'n pesthekel daaraan

2. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je bent niet de enige...

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    +1
    Driften mogen ze er van mij ook uit laten. Dat heb ik nooit leuk gevonden in racegames.

4. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven 'driften' er ook niet in te zetten, als het een degelijk spel is kan je met een RWD en een beetje afstellen zowiezo driften,
    tsjah, dat je dan geen 'drift banen' hebt zal iemand een worst wezen denk ik.

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    driften is altijd cool maar precies wat mathijs zegt als je een drifter bent kom je altijd wel aan je trekken , en ik zal dan ook zekere bij forza 3 alle remmen los gooien in de bocht om hem mooi telaten uitbreken

6. Ashavan

Ashavan Guest

Driften heeft niks met racen te maken. Het vertraagd alleen maar waardoor je ronde tijden lager uitvallen. Mag er voor mijn part ook uit.

7. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Naja zeg, sommige mensen vinden driften leuk. Kijk maar naar de D1 series in Japan. Om het nou in een sim te gaan stoppen gaat natuurlijk wat ver. Maak dan een Drift-only game. En in Forza2 waren er ook genoeg drifters, maar dat was gewoon voor de fun. Er was dan natuurlijk geen drift-functie.. Denk ook niet (en hoop) dat deze in Forza3 komt. Maar eerst uitkijkend naar RacePro natuurlijk ;)

8. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bv naar Live For Speed, imo beste race simulatie die er is, en een grote race community, + een grote drift community
    . Gewoon door op normale banen te driften of op autopark (parkeerterrein) wat pionnen met streepjes neer te zetten. In iedere dergelijke sim kun je driften, dus zal er gedrift worden.
    zouden ze eigenlijk gewoon wat vrijheid moeten geven met pionnen neerzetten, worden er meer mensen aangetrokken, wat eigenlijk niet erg kan zijn.

9. JeePee

JeePee Guest

Mee eens ja. Een demo uitgeven waarin alle hulpmiddelen verplicht uit staan lijkt me heerlijk :) Dat scheelt véél mainstreamers op the day of the release.

En oddball: echt een vette feature. Heb echt zin in deze game. En ik lees die reviews niet eens. Game gaat toch knallen!

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Vervolgens verkoopt het spel voor geen meter,
    Ziet simbin het als een flop en trekt meteen de ondersteuning eruit, (geen updates en content dus)
    En komt er nooit een deel 2.

Nee, ik vind jullie nu behoorlijk egoïstisch overkomen.

Jullie geven haast allemaal aan niet met van die trieste CrashNoobs te willen spelen.
    Dat kan ik begrijpen. (Hoewel ze toch een zekere vorm van realisme toevoegen, Want de eerste bocht gaat in geen enkele raceklasse altijd zonder crashes)

Maar ga dan met elkaar spelen, Maak gebruik van de vriendelijst die je op live hebt.
    En bovenal vind in forums als deze.

Mocht je dan nog iemand zoeken waar je makkelijk van kunt winnen maar die wel tegen zijn verlies kan en zo clean mogelijk raced, (en dus niet als een torpedo de eerste bocht induikt)

Dan kun je mij toevoegen, Mijn Gamertag staat in mijn profile.

11. JeePee

JeePee Guest

Tja, liever één 'clean' deel, dan twee 'bash' delen.
    Maja, we shall see. Ga sowieso eerst even offline om aan de controller handling te werken. Daarna ga ik 't wel tegen andere opnemen. Hopelijk is het online gedeelte goed uitgewerkt. Geen vervelende matchmaking maar gewoon lobby's naar keuze enzo.

12. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook altijd clean racen maar heb ook wel eens gehad dat ik met geblokkerde remmen de eerste bocht iemand de baan af ramde , daarin tegen ook wel eens de eerste bocht ervan afgekegelt door een torpedeo maar vond het dan wel leuk om alsnog 12 sec voor hun binnen tekomen LOL . Gewoon goed uitkijken in de eerste bocht en dan goeie rondetijden neer zetten en dan komt het best goed

13. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt het tijd dat deze game komt zodat we samen kunnen knallen :thumbs:

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Lijkt me een goed idee, lekker met een groep rustige lui racen! Ik denk dat je in deze game gewoon op lobby kan kiezen, kan op de PC versies ook altijd. Ben erg benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Hoop dat het goed te spelen is met een controller :) De WTCC wagens zijn zonder hulp-middelen ook nog makkelijk op de baan te houden (de FWD dan) De GT klasses daarentegen echt niet, dus dat lijkt me erg tof! :D

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De enige hulp die ik bij GTR Evolution altijd aan heb staan is (Low) ABS, omdat je met de muis je remkracht niet echt kan doseren. Ik denk dat het met een controller, waarbij je met de triggers kunt regelen hoeveel gas je geeft, makkelijker zal zijn om zonder hulpjes te rijden dan met de muis op de pc.

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    lols, waar woon je ergens in Venlo?:p

17. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    live for speed is het dan zo'n racegame zoals need for speed zoals most wanted?:)

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Mazda6 MPS, rij jij met een muis racespellen op de PC? :confused:

prozaxx, Live for Speed is een Simulator. Iets wat NFS zeker NIET is!

19. Ashavan

Ashavan Guest

Dat lijkt me niet te doen inderdaad. Stelde altijd me knoppen in als Z en X sturen. < en > remmen/Gas en dan A S etc om te schakelen e.d.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tjah, kheb geen stuurtje, en met de muis vind ik het prettiger sturen dan met de pijltjes. LFS (demo) heb ik ook altijd met de muis gedaan. In het begin wel wennen maar daarna wel fijn.

Nadeel van de muis (tov pijltjes) is dat het stuur niet automatisch weer naar de middenpositie terugdraait na de bocht. Daarom gebruik ik de incar view bij GTR Evolution, omdat ik dan het stuur in beeld heb en op die manier het makkelijkst kan zien hoe de stand van de wielen is en hoever ik de muis dus nog moet bewegen. Racen in de bumpercamera lukt me helaas niet als ik de muis gebruik.

Ik bestuur de auto praktisch met een hand. LMB is gas, RMB is rem en de muis bewegen is sturen: Alleen A en Z voor het schakelen doe ik met de andere hand.

Laatst bewerkt: 3 jan 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina