RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    De reviews klinken niet al te veel belovend.
    Ik wacht af tot de bekende sites hun reviews online zetten.

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De klachten van de hardcoregamer review lig ik niet echt wakker van.

3. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BTCC is cool :)

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vond die Megane altijd zo lekker rijden bij TOCA. En die commentator is ook legendarisch.

6. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk graag naar races, maar 't BTCC vond ik toch wel 't meest spectaculair. Jammer alleen dat Motors TV 't BTCC niet meer uitzend, m.a.w. afgelopen seizoen heb ik moeten missen. Ik zal die bovenstaande link bekijken, thanks :)

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan het oude DTCC, vond dat ook altijd wel vet. Jammer genoeg waren er op het laatst alleen nog maar BMW's en Clio's.

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel even die review bekeken en ving meteen het volgende op. Cijfer dus een 5 en de volgende opmerking

'When you are piloting a sleek roadster and take a corner just right without relying on driving assists the core gameplay shines through'. Volgens mij is het best wennen voor velen waaronder dus veel reviewers dat er weer een echte hardcore sim is. Forza 2 is leuk maar ik heb zelf liever 1 competitie ipv telkens wat kleine races. Ik ben benieuwd.

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    635
    Echt geweldig om te zien, bedankt voor de link :thumbs:

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Van HGTC heb ik nog nooit gehoord.
    En met google kan ik er ook niets zinnigs over vinden.

11. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Oh man dit doet me weer aan de eerste toca denken dat was echt een van de beste tourwagen race games echt top . Bedankt voor de link jason plato en niet op discovery nee gewoon knallen dat was echt een goeie tijd:thumbs:

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    HGTC duidt denk ik op een soort 'historisch toerwagen kampioenschap', oid.

13. JeePee

JeePee Guest

Aangezien de H naast de J zit denk ik aan een typefout en moet het JGTC zijn, oftwel, Japanese Grand Touringcar Championship. Best een dikke klasse!

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat zou heel vet zijn ja, goed bedacht ook, maar het zou ook dit kunnen zijn:

Na wat googlen kwam ik hierbij uit: Heritage Grand Touring Car
    Welcome to the home of the most exciting classic race series in the UK

Ook deze klasse zou heel leuk zijn, denk ik. Als ik het goed begrijp rijden er allerlei verschillende auto's in mee, die opgedeeld zijn in een paar verschillende klasses.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

Geen idee of deze cup er ook echt in komt, en of ze dan een klasse namaken, of allemaal (DLC), maar het zou kunnen. Ik hoop het iig, want het lijkt me een heel leuke klasse, en weers eens wat anders dan de rest_O_

15. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij die JGTC klasse maar. Ik herinner me die Supra's en Skylines nog wel. Mag ook een JGTC van 2000 zijn, een van de laatste mag ook. Alles is goed! *)

16. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JGTC is ook cool :)

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De JGTC auto's lijken, als je naar hun prestaties kijkt, denk ik vrij veel op auto's die al in de game zitten. Ze zitten denk ik een beetje tussen de GT Sport auto's (BMW M3 GTR, Corvette C6 GT2, Spyker C8 Spyder GT2R e.d.) en de GT Club auto's in (Aston Martin DBRS9, Dodge Viper Competition Coupe e.d). Daarom zou ik blijer zijn met de HGTC auto's, omdat die zo anders zijn.

18. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JGTC vind ik intressant omdat er (uiteraard) veel Japanse auto's mee rijden. Bij andere races zie je de Japanse auto's minder vertegenwoordigd.

Ik durf het spel trouwens nog niet te bestellen. Eerst maar even de 1e reactie afwachten (of demo) voordat ik tot aanschaf overga.

Laatst bewerkt: 8 jan 2009
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Drie nieuwe filmpjes op IGN. Twee filmpjes in een Mini, en 1 in een Radical. Sturen en gasgeven en remmen doet de bestuurder alles behalve voorzichtig.

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, eerste cijfers zijn nog niet erg hoog. Zelfs OXM geeft hem maar een zes. Ben benieuwd wat de komende recensies erover te melden hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina