1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap ook niet dat banen zoals laguna seca en road america in elk spel moeten zitten. laguna seca is kut, omdat het een motorcircuit is en niet voor auto's: veel te smal en je kan niet inhalen. road america is veel te saai: het zijn allemaal bochten op zich en bijna geen enkele vette bochtencombinatie.
    ook al heeft forza2 zeer weinig banen, toch is het wel vet dat ze banen zoals mugello, sebring, silverstone en suzuka erin hebben gedaan. dat zijn zeker wel mijn favorieten. nu maar hopen dat er ook wel een paar f1 tracks in zitten. dat vind ik altijd wel vet

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. dat is subjectief... zo vind ik road america geweldig, en laguna seca ook, beide hebben zeer karakteristieke bochten... road atlanta vindt ik ook geweldig, ondanks dat ik ze allemaal heb kapot gespeeld in forza en andere games, zie ik ze graag terugkomen in RACE pro... ook nürburgring.

Dat gezegd.. 13 is wel wat weinig inderdaad, de geruchten gingen al te ronde dat ze tracks en autos achter zouden houden voor DLC packs.

3. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het totaal met je eens. Laguna Seca is ook een mooie baan. Die andere natuurlijk ook wel, wat ik op zich altijd minder vind, is dat ze zo'n phantasy banen erin stoppen. Hebben ze allemaal echte auto's en echte series, en dan zitten er voor de helft van die zelfverzonnen banen in (en ook nog omgekeerde versies hiervan, verschrikkelijk).
    Van mij mogen ze gewoon allemaal real world circuits doen, met ook wat off the calendar banen (denk aan Bahrein, Shanghai, Estoril, Sepang etc. etc.) aangezien ze in het WTCC seizoen maar op 11 banen reden.

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hier de de rest van de pics wat Excess Denied al aangaf.

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    de bmw's hebben in het plaatje van Excess-Denied geen banden:{
    het ziet er verder wel goed uit, als de banden maar niet verdwijnen in de uiteindelijke versie

7. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er vet uit. Hopelijk biedt de AI wat meer spectakel dan in Forza 2.

8. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Op zicht ziet het er erg mooi uit,alleen ik hou niet zo van dit soort manier van racen en wil ik liever een eigen racewagen kunnen bouwen.
    En dat zal hier denk ik niet het geval zijn,of wel?

9. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Vet!
    Ik ben egt helemaal weg van race games. Hopelijk wordt deze ook zo goed als PGR en Forza dan ben ik verkocht !

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Je pakt gewoon een auto in de gekozen klasse. Heb je de WTCC klasse, dan kies je gewoon een BMW, Seat of weet ik veel wat (Chevvy). Daarnaast heb je natuurlijk nog die andere klasses, Formula BMW en weet ik veel wat allemaal. Denk niet dat je auto's kunt gaan bouwen nee. Dan zit je denk ik bij de verkeerde game ;)

11. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van realistisch racen houd, dan moet je deze game beter dan PGR en Forza bij elkaar gaan vinden.

12. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
  13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo dit is echt een vroege build ( hoop ik)

November 2008 :confused:

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er prima uit tot dusver, framerate is wat laag,maar dat fixen ontwikkelaars pas op het einde van het process.

Maar wat een gare presentatie.. die mafkees kan niet rijden, en hij maakt zijn zinnen niet af.. gewoon ingehuurd door atari en maar wat brabbelen.
    Ik bedoel, fans zullen deze presentatie willen zien ja? ze willen realisme zien, dus dan laat de pitstraat zien, stats, de cockpit view(s), slijtage en benzine verlies, etc.

Maar in plaats van rijdt ie maar wat half brabbellend rond en nog compleet verkeerd ook nog, leek nergens op.

Kan niet wachten om echt een goede trailer te zien met ingame beelden.. hij had het dan wel even over dynamische weerseffecten, dat is mooi in ieder geval. (kuch, forza 2 )

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand welke circuits erin komen of heeft iemand een idee welke 13 het zijn? ik zag monza en dat is gelukkig weer iets anders dan road america of laguna seca

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik ook benieuwd naar, 13 is wel erg weinig dus hopelijk zijn dat dan wel de betere circuits.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    in de wtcc game voor de computer had je de officiele tracks van 2006 en 2007. bijde waren het er 12 dacht ik. en dan had je speciale variaties op elke track. en dat waren er iets van 30. het is dus gewoon 13 tracks met verschillende variaties denk ik

Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  19. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    idd. net zoals Forza Motorsport 2. (ik neem nu een voorbeeld van een track): Silverstone had je 3 variaties, één van 2.nogwat KM één van 3.nogwat KM en één van de gehele lengte

20. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we zijn niet geinteresseerd in de short versies, we willen gewoon de originele baan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina