1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Precies, in de Race 07 PC versie is de A.I. ook kut! Het racen zelf, ronde tijden aanscherpen, online racen is gewoon vet en daar moet je het spel ook voor kopen! Grid was gewoon fun, lekker rossen en zeker een toffe game maar zeker geen simulatie!

2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu precies wat ik ook dacht toen ik die uitspraak hoorde,
    Vroeger nam ik die JJ nog wel eens serieus maar tegenwoordig lig ik elke keer weer in een deuk om die stukkies van hem.
    Die gozer heeft echt een ego zeg, Maar dat geld voor bijna al die gasten bij de PU en Gamekings.
    (een instapmodel full-hd beamer meteen op de hele muur laten projecteren laat wel zien hoeveel verstand van zaken die gasten hebben.)

Nu ik het er over heb, Van de week maar eens mijn abbo op de PU opzeggen. De lol is er allang vanaf en ik lees dat blad alleen nog als ik op de pot zit.

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat dus :)

JJ, onze simulatie racert, zegt dat Grid een stuk meer simulatie is dan Forza. Ik heb alleen de demo gespeeld en vond 'm zo arcade aanvoelen dat ik deze game links heb laten liggen.
    Ze benadrukken daarna nog wel even duidelijk dat GRID van Ubisoft afkomt en dat ie daarom zo goed is.... raaar

Imo kan je reviews van PU wel lezen/bekijken, maar niet serieus nemen. Stukjes die ze schrijven zijn best leuk maar echt verstand van games hebben de jongens niet..... al tijden niet meer.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Door dit soort opmerkingen neem ik ze al jaren niet meer serieus.
    Ze hebben bij veel games geen verstand van waar ze over praten, dat valt me vaker op. En dat maakt ze niet geloofwaardig.

5. RAPPE

RAPPE Guest

Ik ga 'm hoe dan ook halen,

ben wel weer eens toe aan een lekker potje racen.

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als rondetijden niet kloppen is het voor mij een reden om hem niet te kopen. Maar ik vraag me nu echt af of die pu-ers wel capabel genoeg zijn om klok te kunnen kijken.

Nee JJ, 01:01:52,898 is niet sneller dan 00:02:52,898

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat die rondetijden niet kloppen daar geloof ik geen zak van.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Kwa ronde tijden. Winnen met langzamere ronde tijden, in principe kan dat wel.
    Dit is natuurlijk theorie, maar zeg dat J.J elke ronde de 2e/3e tijd reed, maar wel constante ronde tijden had. En de AI had snellere rondes, maar niet constant (met andere woorden elke ronde was het een andere AI coureur die de snelste ronde reed) dan kan je nog steeds winnen. En wat betreft de eerste ronde, een coureur die van plaats 5 naar 2 rijdt kan mogelijk een snellere ronde rijden dan degene die van pole is gestart en na de eerste ronde nog op 1 rijdt.

Ik wil niet zeggen dat dit perse het geval is met dit spel, maar het is wel mogelijk.

Verder vind ik het vreemd dat er toch een paar keer vergeleken wordt met GRID. En het verschil PC/console.. Vooral dat laatste is imo totaal niet van belang, het is een hardcore racegame. Doelgroep is niet Jantje die graag pgr speelt. Het kan toch geen nadeel zijn voor het spel dat niet iedereen een stuurtje heeft?

Maar goed, er zijn wel wat dingen die minder klinken, het schademodel is dus niet bepaald goed. Auto's die semi door elkaar rijden is ook niet echt bevordelijk. En rails-ai is ook niet je van het. Aan de andere kant, Rails AI is ook nog steeds te zien bij Gran Turismo en die titel is ook nog steeds zeer populair.

9. axi73

axi73 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal als JJ 'n racegame afkraakt, vind ik de game super en andersom. :) Dus dat zit wel goed met Race Pro. De hele tijd schreeuwt die maar dat ie 'n enorme fan van Simbin is maar vervolgens vertelt die dat ie op Pro-moeilijkheid nog niet de 2e bocht door komt. En dat als fan..lol...ja als iemand je 'n race-weekend verzorgd op Spa-Francorchamps, word je al snel fan :)

Met die rondetijden heb ik ook al vaker gehad bij Simbin-games op de pc dus klinkt alleen maar bekend in de oren.
    Ook verwacht hij 'n totaal andere opzet ineens van de game omdat Simbin moet aanpassen aan de console-gamers volgens hem?? Wat ´n onzin, het is juist 'n game voor die zeldzame consolegamers die veel tijd in 1 game willen steken. Juist voor die racers die alleen 'n xbox hebben om te racen en alleen Race Pro en Forza2 bv. in hun collectie hebben. En daar ken ik er genoeg van.

Het zou me wel verbazen als de AI werkelijk zo slecht is want juist de pc-games van Simbin vond ik de AI best goed, je kon het inhalen benaderen zoals je in het echt ook zou doen.

10. Aerschtuner

Aerschtuner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hei was uiteraard niet mijn bedoeling om de review van Gamekings aan te voeren als bewijs dat deze game niet goed is. Ik ga hem zelf ook absoluut eerst spelen en dan pas mijn oordeel vellen. Dus wees gerust :).

11. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Die JJ is gewoon een PC fanboy denk ik. Want je moet toegeven hij kan echt zeiken over de verschillen van die twee. Over dat stuur bijvoorbeeld, de racefans hebben zo een stuur. Net als bij de PC gamers die graag racegames spelen. Volgens mij klopt er amper wat van wat die zeggen. KG heb ik nooit gemogen, vanwege hun gezeik.

12. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KG vind ik altijd wel lachen op televisie, maar hecht niet te veel waarde aan hun oordeel. Een spel als GRID was mij te veel arcade-achtig. Snap dan niet dat JJ roept dat ie meer sim is dan FM2.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht even meerdere reviews af. De game is Vrijdag gold gegaan dus deze week zullen we volwaardige reviews gaan zien.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat valt nog te bezien natuurlijk. vorige week dacht ook iedereen dat de demo zou komen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar als Gamekings hem reviewed en de game officieel is Gold gegaan. Dan kunnen we het deze week toch verwachten anders is GK wel heel erg vroeg. ;)

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ;)wanneer komt de demo dan?

17. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat die na de release komt. Net als Moto GP 08

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voor mij is het alleen wachten op Forza 3. Gran Turismo 4 denk ik nog niet eens aan, maar dat is van een andere orde. ;):cool:

19. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    GT4 is al een poosie uit hoor :D fop spel btw

20. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    die komt natuurlijk niet meer, als het spel zelf al niet goed is dan zal de demo niet veel beter zijn zullen ze wel denken. die demo was er anders allang lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina