1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ff mezelf quoten

2. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Heb net een paar 100 liter fuel in huis gehaald.
    Laat de demo maar komen. :)

Peace,
    Rich_Art. ;)

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik de enigste die deze game lelijk en kaal vind. Dan verwijs is naar dat laatste filmpje.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  5. JeePee

JeePee Guest

So what? Vanavond heb ik weer heerlijk Richard Burns Rally zitten spelen. Zo lelijk dat het pijn doet aan je ogen, maar ow, ow, ow wat speelt die game lekker. Zo realistisch, zoveel concentratie die nodig is om geen boom te rammen, zo vet. Al was RACE Pro net zo lelijk, halen deed ik 'm toch. Daarnaast vind ik hem er nog best netjes uit zien trouwens...

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind het er niet eens zo lelijk uit zien, meer realistisch.

7. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem een paar weken terug kopen, maar ik wacht toch even de demo en jullie reacties af. Ik heb die review van JJ bekeken, maar als die fouten die hij noemde in het spel zitten weet ik niet of ik hem wel haal..

Bij een auto achterop rijden en dat die auto dan niet eens vooruit schiet vind ik een best erge fout in de game.. Ik hoop dan ook dat dat alleen in de versie van JJ zit (misschien nog een preview code?!?).

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    chill, morgen 12.30 klaar, dus morgenmiddag lekker demo'en :)

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik geloof niks tot ik hem echt op MP zie.;) Want op het Atari forum zeggen de mods dat geen demo morgen komt.

10. JeePee

JeePee Guest

Ik heb zo'n idee dat dit gedaan is om de AI niet dwars te kunnen zitten. Om te voorkomen dat mensen offline hun weg naar voren wel vinden. Kijk naar PGR3: daar kan je offline vrij lastig een AI tailfishen (kontje kussen waardoor 'ie achterste voren staat) maar online ging dit zo makkelijk dat het in de meeste gevallen per ongeluk ging!! Ik weet vrijwel zeker dat als jij online rijdt en je krijgt een noob achterin je bij het aanremmen van een scherpe bocht, dat je dan no way die bocht nog haalt. Ze zijn ook niet gek bij Simbin.

11. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo heb hem zojuist gepreorderd. Lijkt mij iig een erg goed spel worden dus kan niet wachten.

12. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Collisions kunnen uit neem ik aan?

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Daar zou ik niet teveel op rekenen.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk wel ,maar dat is natuurlijk niet leuk racen. alleen bij forza is het bij hogere klasses wel een must omdat die noobs absoluut geen lijnen kunnen rijden en snel tegen je aanrijden.

15. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel ook te doen met een gewone controller inplaats een stuur? of is het dan te moeilijk?

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Schijnt goed te doen te zijn. Ik ga RP iig met controller spelen aangezien ik geen (plaats voor een) stuurtje heb.

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de verschillende previews zeiden dat de game zich zeer goed liet bespelen met een controller. ook zie je in veel filmpjes mensen met een controller rijden. maar met een stuur is het natuurlijk realistischer en leuker.

18. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah mooi zo want een stuur gaat ook bij mij niet lukken.

19. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hm, ben nu zelf bezig op dit moment om een stuurhouder te maken die ik voor mn bank kan zetten.

20. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Gat in de markt, zo iets zou er moeten zijn. Eentje die je kunt verstellen en die stevig staat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina