1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GamerJensen

GamerJensen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat zegt ook niet zo heel veel. Je weet niet wat ze verstaan onder "Demo coming very soon", het zou zo nog een maand kunnen duren. Maar ik hoop dat hij snel komt, kan niet wachten om deze game te spelen.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Er stond een demo gepland voor de eind Januari maar toen is de game verschoven en toen is er verder niks bekend gemaakt. Persoonlijk voor mij hoef ik geen demo want ik haal hem toch wel en het duurt niet zo lang meer voordat die uitkomt.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil persoonlijk wel een demo, maar goed, over een week ga ik op vakantie en tegen de tijd dat ik terugkom, is het 22 februari en dan zal ik in de loop van de week hem wel ontvangen van gamehubs.

4. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar besteld bij Gamehubs had nog een 10% coupon kost ie me maar 28,79 als het dan tegen valt verkoop ik hem wel weer.

5. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch zou een demo van te voren wel leuk zijn :)

6. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gepost is maar de game krijgt een 8 in de 'EDGE'. Dat is een hoog punt van dat kritische magazine. En dus zeer goed nieuws!!!

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geen Demo!
    http://xboxstube.de/component/content/article/46-news/581-RACE-Pro.html
    Vertaald, met vertaal programma:
    Of we dit moeten geloven is natuurlijk de vraag, maar ik post het toch maar.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een gezeik allemaal zeg. Als Atari een keer wat zegt dan is er duidelijkheid.

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ze brengen geen demo uit omdat het negatieve gevolgen kan hebben voor hun verkopen schat ik zo. net zoals NFS undercover geen demo had.

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nfs who cares.

hierbij wil ik gewoon een demo.

11. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze geen demo uitbrengen, koop ik deze game sowieso niet. Ik twijfel namelijk erg of ik deze game aan moet schaffen. En wellicht dat die demo mij over de streep kan trekken, of juist niet.

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    een 8 van Edge zeg toch genoeg

13. Chiem

Chiem Chemical Waste

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend of er wel of geen demo komt.

Simbin heeft het spel gemaakt. Is dus prima. Verder "moet" je dit spel alleen kopen als je echt van race-games houdt. Vind je race-games wel leuk om af en toe eens te spelen zou ik deze niet kopen. Heb je Forza2 grijs gespeeld? KOPEN! Vond je de vorige games van Simbin goed? KOPEN!

Dit is een racegame voor de medium tot hardcore raceliefhebber.

14. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor jou wel. Maar ik bepaal liever zelf of ik een game leuk vind en niet een mening van een andere reviewer.:)

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat voor racegames uit het verleden vond je leuk, en wat vond je leuk (of niet leuk) aan deze?

Als je bijv. Burnout Paradise leuk vond vanwege de realistische besturing van de auto's, en het enige nadeel aan die game vond je dat je geen nietsvermoedende voetgangers kon platrijden, dan is Race Pro denk ik niet een game die je zult waarderen.

Nu ook down te loaden:
    http://www.xboxfront.de/news-1787-15043-RACE_Pro.html

En nog een filmpje, GT Club in de regen:

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  16. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Ik ben wel toe aan een nieuwe racegame. Ik koop 'm sowieso. ;)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je hem op HD kijkt moet je hem wel even eerst helemaal laden. Anders zijn er framedrops. Maar het weer ziet er super uit.
    Dus stukje tussen 2.23 en 2.40 vind ik de AI best goed.
    Hij gooit hem er tussen maar die AI laat hem lekker staan en schrikt niet en accelereert hem er gewoon uit. En daarna ook een mooi stukje als ai aan de binnenkant zit.

Laatst bewerkt: 9 feb 2009
  18. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Toevallig heeft dat bij EA geleid om de hele Blackbox studio te sluiten..

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, dat en de economische crisis.. de studio is ook onderverdeeld nu, dus het valt wel wat mee.

Wat betreft de demo.. ik had liever gehad dat er wel een demo was gekomen.. zo kom ik er namelijk niet uit of ik deze nou wel of niet ga kopen.
    een 8 van EDGE, maar ook lage cijfers en slechte previews/reviews van verschillende sites, zonder deze zelf uitvoerig te testen via een demo ben ik bang dat de game weleens kan teleurstellen.. of juist niet, en daarvoor zou een demo perfect zijn geweest.

20. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, mocht je de GTR reeks op de PC ook fijn vinden, zal deze game, RacePro, ook zeker bevallen. SimBin zal deze game echt niet in een brakke toestand op de markt brengen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina