1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat je niet overspannen raakt ;)

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik weet niet of het al bekend was, maar er zijn nu allerlei Race Pro videos te downloaden vanaf de Race Pro bladzijde op de Xbox Marketplace. Track en class reveals uit het verleden, en misschien een nieuw filmpje over F3000 en Formule BMW.

EDIT: Dat F3000 & Formule BMW filmpje is nieuw, deze auto's worden hierin geintroduceerd.
    EDIT 2: Er staan twee filmpjes met een F3000 naam erin, een van die twee is echter de track reveal van Road America. Beetje slordig.

Laatst bewerkt: 15 feb 2009
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat gister direct live feed te kijken en het zag er super uit. Hij speelde met alle assist uit. Het enige wat er een beetje raar was. Is op Hard reed hij de AI er helemaal uit en had na 2 rondes had die 5 sec voorsprong maar op Very hard werd die er helemaal eruit gereden, het gat lijkt me te groot tussen die 2.

btw bijna deeltje 2 al van het topic. Dat had ik nooit verwacht voor de release.

4. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zullen we hem ff volmaken dan, ik kan ook niet wachten. Die demo boeit ook niet zo veel nu als je het mij vraagt.

5. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Speelt hier het meerendeel met een stuurtje of met een controller? En hoe vind men het racing wheel van microsoft. (Ik weet dat je hem niet met de g25moet vergelijken maar toch) Graag jullie mening. Grtz Jackal

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die gast die een preview heeft zegt dat het spel een stuk beter speelt met een stuur hij was toen anderhalve seconde sneller. Dit is met het MS Wheel.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, maar dat is logisch dat je veel sneller bent met een stuur. Dan kan je veel preciezer sturen en gassen en remmen. :)

8. JeePee

JeePee Guest

Over het algemeen zijn mensen met stuur trager op de console games. Met stuur kan je inderdaad preciezer racen, maar met controller kan je in een split second overstuur corrigeren. Ikzelf ben met stuur bijna even snel als controller. Scheelt misschien een tiende per ronde ofzo, maar dat komt met name door de andere view die ik met stuur gebruik.

@ Dutchjackal,
    Ik vind de DriveFX van Logitech een tandje beter dan het MS Wheel. De kwaliteit van de casing en de houvast van het wiel verkies ik boven de zwakke Force Feedback en het vaak niet eens gecentreerde wheel van MS. Heb ze beide gehad.

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
  10. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ook al weer zo'n review van de casual gamer. Ik bedoel kom op zeg; "Als ze er nu een luchtballonetje of vliegtuig in hadden gestopt" WTF, dan neem je zo iemand toch niet meer serieus. Wie wil er nu als die aan het racen is een luchtballon zien???!!! |:- Die banen zijn gewoon zoals ze zijn (punt)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    lol, luchtballonetjes en vliegtuigen zoals in Daytona USA en Sega Rally 2? Dat lijkt me geen reviewer die echt voor de hardcode sim gaat :+

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Omg wat een slechte reviewer. Luchtballonnen kom op zeg.

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Allemaal punten waarvoor je zo'n game toch niet koopt? Deze game koop je voornamelijk om met 12 harde-core racers op live aan de slag te gaan en om te hotlappen.

Maarja, ik wacht op demo voordat ie komt.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654

Daar zie ik toch een luchtballon :p

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dacht je van dit shot uit de review? :+

Misschien als grapje bedoelt? Heb de review niet gelezen.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat was geen grapje van die reviewer.. stikt het van de luchtballonnen ook nog eens!
    Nee, volgens mij heeft hij die baan nooit gereden, zal hem denk ik niet echt interesseren wat voor banen erin zitten en zo te lezen heeft hij ze dus niet allemaal geprobeerd, laat staan even bekeken in filmpjes en shots.

17. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    We blijven optimistisch maar misschien is het daalijk ook echt een kutgame.

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eurogamer is best tevreden een 8/10 dus ik heb er wel vertrouwen in :) Het ligt gewoon aan degene die de game speelt :)

19. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ff voor de duidelijkheid. Ik kan me best vinden in de manier van reviewen van de gast van gamer.nl. Hij is waarschijnlijk in racepro gestapt om een game ala forza2 te reviewen, maar dan anno 2008/2009

Racepro gaat dieper dan forza maar ook minder breed. Dwz minder leuke bekende straat auto;s die je kan tunen met geile stickers en spoilers. Maar de manier van racen is dieper.. meer voor de echte SIM race fan.

Wat hem het meeste tegenvalt (zoals ik de review lees) is dat:
    a) de game er minder uit ziet als Forza2(of vergelijkbare racer) qua omgeving
    b) gebrek aan spanning in de vooruitgang van je carriere

Wat hem wel positief stelt:
    a) detail voor de auto's en interieur zijn super
    b) dat ze wel hun roots, en dus hun doelgroep trouw blijven(SIMracers)

qoute:
    "Maar uiteindelijk draait het in RACE Pro om het racen zelf. De game mag er dan van de buitenkant weinig aanlokkelijk uitzien, binnenin schuilt een diepgaand spelconcept. Helaas weerhouden de slechte modi en het schaarse aantal banen of auto’s RACE Pro ervan om écht uit te blinken. SimBin had iets meer de tijd moeten nemen om een duidelijke structuur aan te brengen en bepaalde aspecten te perfectioneren. RACE Pro voelt namelijk gewoon nog niet als een geheel. "

Hij zegt eigenlijk dat de game niet helemaal af voelt, en dat er naar zijn idee zaken ontbreken. Daarmee doelt hij (denk ik) voornamelijk op de sfeer, hij werdt schijnbaar niet in de game getrokken. Hij is bang dat de singleplayer vrij snel saai/langdradig wordt, maar ja dat is eigenlijk wat racen ook is. Racen is racen, het is niet sliden, springen, vliegen schieten puzzels oplossen...

Niet negatief, maar bv. een WTCC racer draait alleen om WTCC. Dan heb je een aantal banen per seizoen, en die rij je dan X aantal banen. De spanning zit hem in het zoeken naar de juiste afstelling, dan proberen de race te winnen, of in ieder geval zonder veel schade te beeindigen.

Ik denk dat racepro voor de casual gamer erg gaat tegenvallen, te pittig en inderdaad er zit geen tune/sticker/driftmodus in.

Ik HOOP alleen wel dat het online goed gaat werken, en dat het afstellen niet TE technisch is. Ik ga er vanuit dat er genoeg DLC gaat komen qua banen, maar ik hoef niet persé 300+ autos waarvan je er uiteindelijk toch maar met 10 gaat rijden online. Ik hoef ook geen 80 banen.

Vind wel dat mensen reviews goed moeten lezen.

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ook ik zit gigantisch te twijfelen. Racen is echt mijn ding, maar ik heb geen zin om lang mijn auto af te gaan stellen etc.

Ook omdat de reviews niet erg positief zijn, is het gewoon moeilijk om te bepalen of ik het spel ga halen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina