1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RACE Pro

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 11 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk en aardig die video's, maaaaarr...

De damage ziet er niet echt veelbelovend uit. Ik hoop dat je deze kan instellen op realistisch en minimaal of iets dergelijks want ik denk dat een echte auto niet zo veel kan hebben!

Verder, degene die op deze filmpjes rijd verdient het niet om zoiets te mogen rijden. Wtf is die gast aan ut doen, gewoon dik te laat remmen, met opzet beuken... Vind het niet echt representatief verder, maar kan aan mij liggen.

Het schijnt ook (bij WTCC gameplay) dat de wagens raar belicht raken als je dichterbij komt. De specular map lijkt nog niet in orde ofzo, want het zijn zo te zien geen koplampen of iets dergelijks.

Had veel hoop bij deze game, maar na dit gezien te hebben schiet me de hoop in de schoenen... Hoop echter wel dat het nog goed gaat komen als deze game op de markt komt.

Iemand van jullie feedback over de filmpjes?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij zijn die filmpjes bedoeld om het schade model te laten zien.

Ik hoop dat Race Pro echt op GTR Evolution gaat lijken, want dat is echt racen.

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qOW7M-9P3aI&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qOW7M-9P3aI&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uoSI2wf4Yp4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uoSI2wf4Yp4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Kan kloppen is van dezelfde maker! :)

Maar ik vind het geluid weer zo brak he, GTR klinkt een stuk beter dan. Maar nog steeds dat grasmaaier geluid, wanneer komt er nu is echt zwaar motor geluid? Ik wil die auto's horen brullen!

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat weet ik, maar ik ben bang dat ze het te console maken als begrijpt wat ik bedoel?
    Het geluid bij die GTR filmpjes vind ik wel super, die piepende remmen, de gravel wat tegen auto aanspat. Heerlijk!

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Heb wel weer zin in een sim racer.
    Eindelijk is er na Forza geen boeiende race game uitgekomen.
    Komt deze game nog in Januari uit?

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  7. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    In racegames kan me de incar view vaak niet zo bekoren,en vind ik het vaak zelfs langzamer racen terwijl de bumper cam toch wel weer spectaculairder uitziet.

De beelden spreken voor zich en zien er niet erg goed uit en nogal wat flets,ja ik weet het gaat om de simulatie maar dit kan echt nog beter.

8. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Hij staat inderdaad nog voor januari op de planning, ergens achteraan in januari. Mij zal het weer niets verbazen als het weer wat daagjes verschoven wordt...
    En na Forza 2 is er geen boeiende racegame meer uitgekomen nee. Alleen wat rommel eigenlijk (Grid, NFS: U etc. etc.) Voor de echte racer niet echt iets interessants. Hopelijk zal RacePro hier verandering in brengen..

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog wel overtuigd worden dat dit geen echte console versie wordt...

Ik lees en hoor dat dit "de sim" moet worden, maar ik zie alleen erg veel arcade in de filmpjes die ze uitbrengen.
    Handling geloof ik wel, maar ik mis alleen nog wel dag en nacht cyclus, pitstops, banden slijtage, benzine verlies, etc.. het standaard rijtje wat ik altijd noem, maar tot op het heden heeft deze game tot dusver NIKS van deze dingen laten zien.

Corrigeer me aub als ik het fout heb.

10. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik zou graag willen bevestigen dat die opties er allemaal inzitten ,maar helaas...

Na FM2 is er alleen maar crap uitgekomen.

Wij willen racen :thumbs:

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik weet 100% zeker dat race pro de dingen bevat die strapping young lad op noemt.
    ik heb zowel de eerste wtcc en de 2e. en in beide zaten er pitstops in en je moest letten op je benzine. en ik denk niet dat een ontwikkelaar als simbin een simulatie arcade gaat maken omdat hij naar de console komt.

Laatst bewerkt: 5 dec 2008
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    dag en nacht cyclus, Weet ik niet
    pitstops, Zit er in
    banden slijtage, Zit er in
    benzine verlies, Zit er in
    etc.. het standaard rijtje wat ik altijd noem, maar tot op het heden heeft deze game tot dusver NIKS van deze dingen laten zien.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Wat ik me afvraag is of dit spel echt goed te spelen valt met een controller.

heb gtr Evolution wel eens gespeeld op de pc met de xbox360 controller en dat vond ik toch niet optimaal. Denk dat ze dat toch echt flink moeten tunen voor Race pro

14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Maar racegames zijn eigenlijk ook net echt bestemd om met een controller gereden te worden. Net als een flightsimulator een joystick nodig heeft en geen controller. :D

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zit nu weer echt in simulatie want ik ben GP4 aan het spelen waar je lekker lang moet zoeken naar de juiste setup. Ik hoop dat de Live mogelijkheden een beetje goed zijn bij dit spel, want het zal wel dik zijn dat je een private lobby kan maken met 8 man ofzo en dat je kan instellen een half uur kwalificatie en dat iedereen in dat half uur een een goede stup moet vinden en een goede tijd moet neerzetten.

16. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon hopen dat er meer dan 8 man in een lobby komen :D Maar, als ik online ga wil ik eigenlijk al een setup hebben. Ik wil niet met een of andere rot standaard setup rijden. Daarvoor kan het wel handig zijn met een kwalificatie. Maar als je al een setup hebt, wat moet je dan met een half uur? Als het instelbaar is, is het ok. Maar niet dat je altijd een half uur moet wachten :p

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke dan, maar dan een half uur kwalificatie. ;)

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Online kan geraced worden met 12 mensen.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Online kan het eigenlijk pas leuk worden als je het Private speelt en met de regels van GTR evolution. Zoals een keer van je lijn afgaan enzo gewoon de regels die je bij F1 ook ziet.

20. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik vind dat dat sowieso altijd moet. Het is toch bizar als je maar blijft verdedigen zodat diegene achter je je maar blijft rammen. Het is voor beiden niet leuk. Je moet gewoon je meerdere erkennen als je echt langzamer bent. Ik ga zelf ook altijd maar een keer van mijn lijn af, maar dan op een slimme manier natuurlijk. Als ik een foutje maak ofzo, en ik weet dat degene me in kan halen, ga ik uit mezelf aan de kant rijden in welke richting de volgende bocht is. Zo moet hij me per sé aan de buitenkant passeren wat bijna altijd onmogelijk is. Uitremmen kan hij dan ook niet enzo.

Hopelijk doen ze dag en nacht in het spel en regen natuurlijk, zodat ze toch een beetje extra kunnen toevoegen ten opzichte van Forza 2.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina