Need for Speed: Most Wanted http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=67134 Ik denk inderdaad ook dat PGR3 een launchtitel voor Xbox2 wordt... Voor de rest maar afwachten...
Enthusia Racing komt ook dit jaar en belooft ook een hele goede race-sim te worden, waar het veel om het driften door de bochten gaat
STreet Race Syndicate en Juiced allebei al gspeeld bij vriend... okeej dat was al bijna half jaar gleden... maar ik hoop dat Juiced erg is veranderd want toen vond ik dat het cker niet beter was dan NFSU2 en Sreet Race Syndicate al helemaal niet...
Ik hoop dat ze een beetje druk achter Need for Speed most wanted zetten zodat die eind dit jaar nog uitkomt ofzoow. Eindelijk weer z'n nfs classicer kep hot pursuit 2 helemaal kapot gegamed
Dit zal ook zo zijn volgens volgend artikel die geleakte info bevat en dit samen met de launch van de xbox2 : http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=8229
zie het nu ook dacht doordat er in de eerste zin stond "Enthousiasme is niet bepaald op zijn plaats" dat het over Enthusia Racing ging leek zoveel op elkaar
Ik zag laatst wat screens van Enthusia Racing voor de NDS, die zagen er al flex uit, als hij dan op de Xbox(360?) uit zou komen, zou het helemaal geweldig zijn. Daarnaast kijk ik erg uit naar NFS: Most Wanted en Project Gotham Racing 3. Ook kijk ik erg uit naar GT5, maar die is op de PS3 en ik denk niet dat hij dit jaar nog te verwachten is.
Nah ik weet ook nog niet zeker of PGR 3 al wel uit komt dit jaar. Ik denk dat tie pas uitkomt in 2006
PGR3 was toch een Launchgame voor de 360, als ik het goed heb en de laatste geruchten gaan dat de 360 november/december verkrijgbaar is in Nederland. Maja, da's een gerucht.
Eerste deel vond ik zwaar bagger. Ik had hem tegelijk met NFS: Hot Pursuit 2 en ik vond die veel mooier. Het is misschien wel zo dat mijn smaak en kwaliteiten op race-game gebied wel sterk zijn veranderd in die tussentijd. PGR2 vind ik de beste race-game die ik tot nu toe fatsoenlijk heb gespeeld.
Voor die tijd (één van de eerste xbox games) vond ik de graphics toch erg mooi! Gameplay was goed, all1 dat hele kudos-systeem zat niet zo goied in elkaar, maar dat is gelukkig opgelost in deel 2!
PGR1 kreeg ik nooit onder de knie, hoevaak ik ook probeerde, terwijl het met PGR2 wel lukte, net als andere race-games. Hopen dat PGR3 PGR2 weer gaat verbeteren. Ook hoop ik (ooit) op Forza Motorsports 2, maar dan echt met 600-700 auto's, net als Grand Tourismo. Moet makkelijk haalbaar zijn, aangezien GT2 voor op de PS1/PSX al 600 auto's bezit.
Maar wat dan als GT5 meer dan 1000 auto's heeft. Het zou zo maar kunnen. Dan loopt Forza op dat gebied weer achter.
Dat zou kunnen maar zou je nog 300-400 auto's kunnen noemen die niet in GT4 zitten en dan heb ik het niet over nog 20 extra Skylines _0/