Ik denk dat het voor de volle 100% aan jou ligt MaxxRaptor.
Forza 2 vind ik beter dan 1. Het speelt eigenlijk precies hetzelfde als deel 1 alleen je kan iets meer dingen doen, maar er zit vooruitgang in.
Gran Turismo speelt hetzelfde. Dat is toch nogal logisch? Die game speelt al jaren zo realistisch mogelijk met een controller. Ik denk niet dat ze dat nog verder uit kunnen buiten een standaard controller. Een ferrari rijdt nu nog steeds hetzelfde als toen, dat is toch niet zo gek? Zo hoort het toch ook?
Alleen ziet Gran Turismo er nu wel echt machtig uit met die cockpit views.
GRID vond je goed maar niet verrassend genoeg? Ja wat verwacht je dan? Ik bedoel je moet racen met een auto... Hoeveel verrassings-elementen denk je erin te kunnen stoppen?
Moeten er opeens achteruit-rij-races in zitten dan ofzo?
Mijn punt is, dat ze qua physics/realisme gewoon al aan de top zitten (Ja ooit zal het heus wel zo realistisch kunnen worden dat slangetjes kunnen scheuren en tandwieltjes breken, maar goed, dat gaat wel erg ver). Het enige waar ze nog op kunnen verbeteren (vind ik) zijn de graphics en die blijven ook constant opgepoetst worden. En daar slagen ze ook in. Ik vind de schademodellen in GRID heel vet en ik hoop dat ze dat in een volgende Forza of Gran Turismo ook gaan gebruiken.
Maar ook die zal hetzelfde rijden als zijn voorganger, want die auto's rijden inmiddels gewoon zoals het hoort.
Ik denk dat je gewoon een verkeerd verwachtingspatroon hebt.
Ik zou ook niet weten wat je geniale dingen nog in een race-game kan verwachten...
Laatst bewerkt: 28 jun 2008