1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racestuur xbox 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door ferheeskens, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ferheeskens

    ferheeskens Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hallo
    Dit racestuur heb ik. Dit stuur heeft wel 5 jaar op zolder gelegen. en ik heb pas een xbox 360 gekocht. en ik vroeg me af. kan ik dit racestuur op mijn xbox 360 aansluiten en spelen? ik heb het spel Forza motersport. en daarmee wou ik het uit testen. Het is een stuur en een gaspedaal. en er zit een usb kabel bij. ik heb de usb in mijn xbox 360 geduwd. en start forza motersport. maar het racestuur werkt niet moet ik het ergens mee conecten of ik moet verbinding krijgen met dat ding maar dat lukt me niet.
    Kan iemand me hier bij helpen?
     
  2. GamerJensen

    GamerJensen Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je deze moet gaan kopen.
     
  3. ferheeskens

    ferheeskens Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee denk het niet want het stuur en het gaspedaal zitten met kabels aan elkaar vast. en die 2 kabels. eindigen op een usb aansluiting. en in de xbox 360 kan je usb aansluiting doen. heb ik al gedaan en al. met het spel. alleen moet ik weten hoe ik verbinding krijg.
     
  4. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan alleen sturen gebruiken die speciaal voor de xbox 360 zijn gemaakt....
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor verdere vragen kun je inderdaad in de centrale thread voor stuurwielen terecht. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina