1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racing Evoluzione vs Sega Gt 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 10 feb 2003.

1. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan ik me nog herinneren ja, dat ik dat zei. :+ :9

Maar ff serieus, wat is er nou zo leuk aan Sega GT? Ik bedoel.. Ik weet niet hoe hoor, maar ik vind RE echt >>>> dan Sega GT. :eek:

2. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ff serieus, wat is er nou zo leuk aan RE? Ik bedoel.. ik weet niet hoor, maar ik vind Sega GT echt >>>> dan RE.

3. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Moet ik weer alles vertellen..

Heb je RE? Dan zie je het zelf.. :{

4. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    die HAD ik ook :+

5. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Argh..

Alleen maar om te beginnen. Bij Sega GT kan je alleen standaard auto's kiezen. Bij RE laat je ze zelf ontwerpen en kan je ze zonodig nog bijstellen ook. En dan de gfx van RE vind ik een van de beste van de Xbox. In Sega GT is een boom zo plat als wat dan ook man..

Dan ben ik amper begonnen he.. 8)

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die concept bakken is ook een minpunt vin ik, racen in lelijke koekblikken kan je het noemen, ik moet gewoon een subaru impreza wrx sti onder mijn kont ofzo zoals in sega gt met een lekkere turbo enz, naar mijn eigen smaak

btw, niet denken dat ik na al deze treads racing evo haat, het is best vermakelijk hoor, maar doet veelste veel onder voor sega gt, MIJN TOPPERTJE. "laurens geeft sega gt aai over de bol, koesjie koesjie koesjie"

Laatst bewerkt: 11 feb 2003
  7. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    hehe

8. TeiZ

Leuk Bevonden:
    0
    ok RE;
    -zelf ontwerpen, nou wat een vrijheid!
    -bijstellen in de zin van? hoe de auto zn rijgedrag is? dat is oa al veel beter in sega GT
    -graphics zijn zeker mooier, maar niet uitzonderlijk mooi....sega gt was ook niet lelijk
    -geluid is vreselijk
    -rijgevoel is minder
    met al reeds pgr en sega gt , vond ik het zonde om de 56 eetjes te besteden aan RE en heb em dus weer geruild...wacht wel op mm3 ofzo live :p

Ik vind RE niet zo als ik em had verwacht, toch teveel verwachtingen.
    Ik vind RE niet slecht, laat ik daar duidelijk in zijn....alleen heb niet de feeling bij het spel, thats it...

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou is het zo dat die standaar autos wel veel mooier zijn en je hebt meer keuze. want die magere 20 autos die je kan "ontwerpen" (zoals de reclame dat zo mooi zei) zou ik nog niet dood naast gevonden willen worden. wat een lelijke klote designs

en je kan maar 4 dingen "afstellen" gast, 4 dingetjes, die je op een paar verschillende standen kan zetten. dat stelt geen ruk voor.

daarnaast weet ik niet of je een bril nodig hebt misschien, maar die bomen zijn in RE net zo plat als in sega GT. twee van die vlakken in een kruis gezet.
    op 1 punt zijn ze iets mooier gemaakt (op die track waar die bomen over de weg hangen) maar meestal zijn het gewoon van die kartonnen nep bomen.

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb RE binnen en gespeeld maar vind Sega GT toch een klasse hoger.
    RE gaat meer in de richting van Ridge racer en daar vind ik persoonlijk niet veel aan.
    Maar er zijn hele volkstammen die Ridge racer achtige spellen wel weten te waarderen dus het is een kwestie van smaak denk ik.

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tis te hopen dat er een spel uitkomt met gameplay van sega gt, graphics van re en ook dat hele -bouw je eigen merk- ding maar dan beter uitgewerkt en veeeeel parcours
    Aaaaaah:)

12. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, zo wil ik ut ook.. :cool:

En de gfx in RE vind ik echt dik mooi, heur.. :eek:

13. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graphics van RE valt weinig op aan te merken maar het geluid.
    Ik heb de muziek maar uit gezet want dat was niets.
    Als de auto's die verder toch geen enkele rekening met jouw auto houden tegen je aan botsen klinkt dat alsof twee japanertjes met winkelwagentjes van de Aldi tegen elkaar staan te botsen.
    En dat beeld heb ik ook iedere keer in mijn hoofd als ik dat scheng scheng scheng geluid hoor.
    Dat catchup systeem is echt om gek van te worden.
    Als een wagen tegen de jouwe aanrijd zit hij gelijk aan je vastgeplakt met superglue.
    Kan de rest je mooi even in halen.

Maar de secretaresse vind ik wel leuk.

14. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    De laadtijden in de menu's van Sega GT 2002 zijn inderdaad redelijk hinderlijk, en de toeschouwers zijn 2D bitmaps, maar dat is bijna in elke racegame nog zo (ok niet in Rallisport, maar dat spel was dan weer niet fantastisch).

Voor de rest zijn de graphics in Sega GT 2002 echt super, met prachtige ingame effecten die je nergens anders vind. Als je vind dat het niet goed stuurd of niet lekker rijdt is dat waarschijnlijk gewoon omdat je zelf niet echt goed bent ofzo :p of omdat je meer arcade racers gewoon bent ofzo. Want de gameplay is echt heel goed, met totaal verschillende stijlen tussen de verschillende wagens. Je kan makkelijk 30u spelen met Sega GT 2002 zonder je te vervelen, als je goed bent tenminste. Als je niet erg goed kan racen, zou je beter Gran Turismo 3 of Racing Evoluzione spelen, want dat is een stukje makkelijker.

Ik heb Sega GT 2002 al lang volledig uitgespeeld en ik speel er nu nog geregeld mee. Ik zit ook al een eindje in Racing Evoluzione, maar dat boeit me iets minder.

Het is een kwestie van smaak. RE is meer arcade, terwijl Sega GT iets meer de andere kant opgaat. Ook is RE redelijk beperkt op het vlak van wagenkeuze. Je kan enkel in Quick Races enzo met echte wagens racen, terwijl de Dream mode er enkel is voor je eigen wagens. Dat laatste is nog te verstaan, maar er had echt wel een extra mode mogen inzitten met echte wagens zoals in SGT of GT3. Het zijn alletwee goede games, maar m'n voorkeur gaat duidelijk naar Sega GT 2002. Niet verwonderlijk eigenlijk.

Nog een verschil, het geluid in RE is zeer zwak vind ik. Echt niet goed.

15. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Het ontwerpen is zeer zeer beperkt, stelt eigenlijk niets voor. In Sega GT heb je meer mogelijkheden aan de auto's, qua compontenten enzo.

16. Meneer Eric

Leuk Bevonden:
    0
    Ahja de trilfunctie in Sega GT 2002 is ook 100x beter dan in RE. Dat voel je vooral wanneer je eens op je gas drukt. Het algemene rijgevoel is gewoon stukken beter in Sega GT en daar heb ik die trage menuutjes graag voor over.

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jij hebt een sega pack, koop de losse versie, die laad sneller, veel sneller, snel genoeg dat je je niet een keer irriteert aan de laadtijden.

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sega GT scheurt zo lekker door de bochten.

Bij RE heb je niet de Subaru Empreza(oude versie) en das ook wel jammer.
    De banen als je verder komt zijn wel erg mooi en spreken mij meer aan dan de banen van Sega GT.
    Eigenlijk zouden deze twee games moeten fuseren.

19. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk gasten,

Sega GT 2002 is gewoon een retegoed spel. Goede graphics, aardig geluid, gewoon vet om te spelen. Veel mensen zeiken over de besturing, WHAT THE FUCK, die is ook retegoed, dus als je de besturing kut vind dan ga je maar lekker PacMan spelen. Trouwens, is het waar dat de originele versie sneller laad?????

20. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als mensen vinden dat Sega GT 2002 niet speelt
    dan is er toch echt iets mis met je poten , en je kan de handling
    v de auto helemaal naar wens configureren..:{
    De graphics v Sega GT zijn ook niet lelijk ..ziet er mooi
    uit hoor..:{

Deel Deze Pagina