Ik snap niet waarom jullie SegaGT2002 een realistische racer noemen, de game, de feel is zo nep als wat! Alleen PGR kon hyperrealstisch het gedrag nabootsen. Niettemin vind ik Sega een heerlijk spel; je blijft doorspelen omdat je poen, trofeen en bakken wil winnen/kopen; bovendien kan je je auto lichtjes tunen (niet zo cool als in GT2 maartoch) wat zo de leuke risico's met zich mee brengt en ook de garage is zeer goed uitgewerkt, dat je die helemaal kan opvrolijken met planken, piano's etc. Sega GT rijdt niet lekker, maar het is een vet spel, mede omdat je zoveel kunt unlocken.
Sega GT is een zwaar heersend spel, racing evolution is iets meer arcade maar ze zijn allebei de moeite waard, op dit moment zou ik RE halen
Ik heb ze beide... eigenlijk had ze beide. Racing Evoluzione gisteren eindelijk binnen gekregen en vandaag al weer verkocht. Het is mij allemaal iets te arcade, best jammer want ik had er meer van verwacht.
Nou na een dagje RE pelen ga ik het steeds meer waarderen, en wel puur door de graphics want hoe verder je komt hoe mooier de banen worden en de wagens ook trouwens. De auto's gaan wat lekkerder klinken en de snelheid van het spel blijft ondanks de vette graphics gewaarborgd. Je moet wel de banen een beetje uit je hoofd kennen om die cpu zakkenwassers achter je te houden. Geluid van botsen is rete slecht, schademodel daarentegen weer mooi gedaan. Als je van realisme houd moet je dit spel echt gewoon niet kopen. Als je van arcade houd is het een tof spel. Maar je moet wel even doorbijten in de saaie eerste tracks. En sega GT is en blijft gewoon en top spel. Heb ik me suf aan gespeeld.
waarom is er nog steeds geen game waarmee je met je auto vol een muur inrijd met 200 km/p.. en dat je auto dan ook echt helemaal total loss is... schade model is wel leuk in RE.. maar je blijft maar rijden.. ik wil ramen kapot... motorkap eraf, spiegels eraf.. en wat mij betreft rondvliegende banden... dr zijn wel een paar spellen die dit hebben... maar nog nooit is er naar mijn weten een spel geweest dat een echt top schademodel had... ik weet ook wel dat automerken het niet toestaan dat je hun auto in games total loss rijdt.. maar dan heb ik zoiets van: dan maar geen echte automerken...
Je naam zegt het al al. Maar goed RE heeft geen echte merken en nog gaan ze niet helemaal kapot. Het zou game over zijn als de auto stopt met rijden en ik denk niet dat ze dat snel in het spellen verwerken. Het spel mag niet te moeilijk worden voor het grote publiek.
Ik ben helemaal verslaafd aan Sega GT2002 en ga nu bezig met RE, maar ik merk nu al dat Sega een stuk mooier is qua rijgedrag e.d. (komt meer in de buurt van het echte werk). Zal vast ook wel wennen zijn, maar misschien heb ik RE volgende week al weer in de verkoop
als je 1ste wilt worden in RE races moet je je 110 procent geven.. als ik één keertje licht tegen de muur aan kom, haalt de rest me in..als ik samen met een andere auto voor een plek vecht en we raken elkaar, dan gaat hij naar voren en ik naar achter.. ik geef RE een 7,5 graphics 10 - sound 4 - gameplay 7 ik moet zeggen dat ik RE blijf spelen, omdat het boeit.. je wil gewoon winnen...
ik snap niet dat jullie de graphics niet mooi vinden in Sega GT ik vind ze wel keimooi..echt waar...RE is ook mooi (als ik de screens mag geloven) maar Sega GT is ok zeker een mooi spel ik koop RE niet maar ik spaar door voor DTM Race Driver, dat is tenminste een rouleerend spel! DTM RACE DRIVER RULEZZZZZ
Ik ga helemaal mee met de beoordeling van Hotshot. De opmerkingen zijn terecht. Ik heb nu een dreamcar en dat rijd wel top maar de cpu heeft hem ook dus feitelijk veranderd er verhoudingsgewijs nooit iets tegenover de cpu. Je kunt nooit effe lekker the edge nemen door met een snellere wagen in een lagere categorie te gaan rijden en een paar puntjes te pikken. Alle aandacht zijn naar de graphics gegaan het geluid is totaal verwaarloosd.
Hoe weten jullie toch zo goed het geluid van koektrommeltjes? Grap je koopt er een sport auto of zo bijterwijl je al verder in het spel zit. Dan krijg je gelijk de compleet uitgebouwde versie. Goh das gaaf denk ik dan. Dan de domper je kunt er geen punten meer mee verdienen want die klasse heb je al afgewerkt. Dus daar staat ie dan in de garage, je hebt er geen zak an. Alleen wel leuk in de arcade om te gebruiken.
dan heb jij zeker nooit Gt3 gespeeld? ik vond pgr zo arcade als het maar kon (toen kon ik RE nog niet )
ik ga voor RE!! de sfeer, de fokkin sublieme graphics, het arcade-weggedrag vind ik niet slecht, en je eigen muziek komt beter tot zijn recht! (ooit al eens een re-play op slow-motion gezet met Hotel California eronder?) Ook Sega GT is goed, maar minder..