1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Racing Evoluzione vs Sega Gt 2002

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tronky, 10 feb 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb GT3 gespeeld en ik kan je vertellen dat PGR realisticher/even realistisch is, al zij het racen toch anders want het is hiet dor de stad e.d.)

Btw het is kende:p

2. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Valt anders vies tegen.. ik erger me nog steeds mateloos.

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pgr is zo arcade als maar kan, als jij vind dat dat realistisch is dan heb je nooit in een auto gereden.

gt en sega gt, die series zijn realistisch, ook cmr btw als je over rallygames gaat praten

4. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    haha, allemaal ff gelachen om mijn foutje.. dat jullie dit zo grappig vinden.. zijn jullie zo nerd-achtig dat je daar om kan lachen ofzo?

en dat van die boeren slaat helemaal nergens op!

ben trouwens benieuwd wat jullie voor opleiding doen.. misschien kan ik jullie dan ook nog wel ff uitlachen

5. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    het is trouwens 'fucking'

6. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    realisticher moet zijn: realistischer
    hiet moet zijn: hier
    dor moet zijn: door

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Ik geef RE tot wat ik nu gezien heb echt een 9...

De soundtrack bij het spel zelf is idd zwaaaaaaaaaaaaar kut, maar als je je eigen muziek erbij stopt is het VEEEL beter, en het geluid van de motoren, maakt me toch geen reet uit, want ik heb g1 dolby digital ofzow, dus PGR, RE en Sega GT klinken ongeveer hetzelfde kwa motor-geluid......

Ik vind het racen goed uitgewerkt, alleen is het heel kut, dat de laatste bocht het verschil maakt tussen 1e of 6e.... da's minder, maar ik kan best vaak gewoon 1ste worden hoor, dus ik weet niet wat je zit te zeuren... Ik vind het juist goed dat de tegenstanders beter worden als je eerste ligt.. Bij de andere racegames won ik meestal met een minuut voorsprong ofzo, en dat kan hierbij niet... vindik beter....

Graphics: 9,7
    Speelduur: weet ik nog niet mar ik denk zo'n 7,5 tot 8
    Gameplay: 8,5 tot 9
    = dus gemiddeld minstens een 8,5... +0,5 voor de algemene sfeer die HEEL goed is: 9

8. ID&T Rulez

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin het spel steeds vetter te vinden.. alleen heb ik nou alweer last van die kut-bug.. zal dat truukje dat je ff andere spellen moet spelen maar ff proberen, want ik heb geen zin om weer overnieuw te beginnen! |:-

Deel Deze Pagina