1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

racing evoluzione

Discussie in 'Algemeen' gestart door henkie, 8 feb 2003.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    En wat gaat iedereen nu doen, met die bug..? :{
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou zo stom??? Ik weet niet waar staat welke versie ik heb, kan het nergens vinden
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Echt lachen trouwens, hoe simpel er gezegd wordt "delete je savegames en speel 2 andere games".
    Ik bedoel, ik heb al weinig tijd, en dan heb ik een hele vrijdagavond zitten spelen en dan moet je het maar gewoon wegflikkeren...
    Gewoon "tijdvernietiging", dat spel....
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    flauwekul. ik heb een eerste generatie en ik heb er ook last van.
     
  5. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me toch wat goeds gevonden op gc shop: Ohja voor dew gene dan die willen weten welke versie xbox ze hebben:

    You want to turn on the system, and go into settings, then to the system info screen. Let the info scroll to the bottem, and if you see a "K:" this represents the version.


    4034, 4036, or 4627 are all 1.0 xboxes. thay all have the pretty much the same hardware, although the HDD, and DVD drives are randomly changed in them.

    4817 Means that you have a 1.1 Xbox. these are the new versions and have not yet been spotted in the USA yet. These have philips CD rom drives, they are missing a fan on the graphics card, and the motherboard is completely different.

    If the "K:" does not show up you have a release Xbox (3944) Witch the only hardwhere difference is a jumper cable between this and the 4034, 4036, or 4627 models.

    If the opening on the bottem of you DVD drive is rounded in a U shape, it is made by RCA/Tomson. if it is a light bulb shape, it is made by philips. Finally if it is more squared, and has two circles in the tray and triangles in each corner of the drive tray, it is a Samsung.

    Ik heb K:4034
    Nu kunnen we kijken wie last heeft van de bug en wanneer! Ik heb helemaal geen last van een bug, schrijf op welke versie je hebt (dus K:.....) en dan wanneer en of je last hebt van de bug
     
  6. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    joh die bug is zo verholpen, waar hebben we et nog over. gewoon ff je saves delete, ff je cache cleane en je kan weer gaan.
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    maar saves deleten is niet zo leuk
     
  8. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    waar hebben we het nog over? Misschien hebben we het over een spel van 60 euro (ruim 120 piek) wat nog niet af is.

    Ik heb trouwens ook een 1e generatie xbox en RE sloeg bij mij
    ook constant vast. Ik heb 1 x dat truukje geprobeerd en na 3 races sloeg die weer vast = game terug gebracht en een tegoed bon gehad.
     

Deel Deze Pagina