Racisme, extreem nationalisme en white power

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elendill2003, 3 nov 2005.

  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.stormfront.org/forum/index.php?referrerid=39048

    Ik heb dit forum gevonden via de site van 2 13 jarige neo nazi meisjes die zingen over Hitler en the white race.

    Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

    Ik vindt het te ziek voor woorden, dat dit soort mensen zelfs maar bestaan is gevaarlijk. Helemaal gestoord.

    Laat de discussie beginnen.
     
  2. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat gebeuren wordt vaak doorgegeven.
    Ze vinden het vaak stoer om met Lonsdale en kisten te lopen. Op die manier horen die gasten bij een groep. Vinden ze gaaf.

    Maar ze weten niet dat hun gedachtegang word geinfecteerd met een extreme gedachtegang van iemand anders.

    Ken ook een hoop van die gasten maar ze schreeuwen vaak : white power en hebben het over kut buitenlanders maar als er een marrokaan of neger in de buurt is dan zijn het ineens vriendelijke jongens en hebben ze er geen hekel aan.
     
  3. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    pursianblue bedoel je zeker.Het gaat hier idd om gevaarlijke en zieke gedachte gangen.Het zijn niet zomaar mensen met wat meer rechste gedachte`s.Het gaat hier om ras echt neonaties.Op een site als stormfront zitten clan leden (kkk dus) om maar wat te noemen.Ik vind hun gedachtegoed ronduit gevaarlijk en op het zelfde nivo als moslim extremisten.

    Die dames van pursianblue zijn trouwens helemaal erg.Ik zal is kijken dit is al is tersprake geweest op een andere site (mag geen urls geven gaat om een torrentsite namelijk).Hier stond ook een interview van deze 2 .Ik zal is ff kijken of ik dat nog kan terug vinden omhier ff te posten
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Denk dat je dit bij elke ras wel hebt. Zo heb je ook moslim-extremisten en hoor ik ook geregeld van mensen in de buurt en collega's dat diverse etnische groepen ook nog geregeld niet met elkaar op kunnen schieten, om het zacht uit te drukken.
    Voor een hoop mensen is het moeilijk om samen te leven met een andere ras, maar sommigen gaan er heel erg ver in, te ver.
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    bij deze even het interview met de 13 jarige dames van pursian blue tis in het engels maar ik neem aan dat dat niet voor problemen gaat zorge

    Young Singers Spread Racist Hate

    Duo Considered the Olsen Twins of the White Supremacist Movement

    Oct. 20, 2005 — - Thirteen-year-old twins Lamb and Lynx Gaede have one album out, another on the way, a music video, and lots of fans.

    [​IMG]

    They may remind you another famous pair of singers, the Olsen Twins, and the girls say they like that. But unlike the Olsens, who built a media empire on their fun-loving, squeaky-clean image, Lamb and Lynx are cultivating a much darker personna. They are white nationalists and use their talents to preach a message of hate.

    Known as "Prussian Blue" -- a nod to their German heritage and bright blue eyes -- the girls from Bakersfield, Calif., have been performing songs about white nationalism before all-white crowds since they were nine.

    "We're proud of being white, we want to keep being white," said Lynx. "We want our people to stay white ... we don't want to just be, you know, a big muddle. We just want to preserve our race."

    Lynx and Lamb have been nurtured on racist beliefs since birth by their mother April. "They need to have the background to understand why certain things are happening," said April, a stay-at-home mom who no longer lives with the twins' father. "I'm going to give them, give them my opinion just like any, any parent would."

    April home-schools the girls, teaching them her own unique perspective on everything from current to historical events. In addition, April's father surrounds the family with symbols of his beliefs -- specifically the Nazi swastika. It appears on his belt buckle, on the side of his pick-up truck and he's even registered it as his cattle brand with the Bureau of Livestock Identification.

    "Because it's provocative," explains April of the cattle brand, "to him he thinks it's important as a symbol of freedom of speech that he can use it as his cattle brand."

    Teaching Hate

    Songs like "Sacrifice" -- a tribute to Nazi Rudolf Hess, Hitler's deputy Fuhrer -- clearly show the effect of the girls' upbringing. The lyrics praise Hess as a "man of peace who wouldn't give up."

    "It really breaks my heart to see those two girls spewing out that kind of garbage," said Ted Shaw, civil rights advocate and president of the NAACP's Legal Defense Fund -- though Shaw points out that the girls aren't espousing their own opinions but ones they're being taught.

    On that point, April Gaede and Ted Shaw apparently agree.

    "Well, all children pretty much espouse their parents' attitudes," she said. "We're white nationalists and of course that's a part of our life and I'm going to share that part of my life with my children."

    Since they began singing, the girls have become such a force in the white nationalist movement, that David Duke -- the former presidential candidate, one-time Ku-Klux-Klan grand wizard and outspoken white supremacist -- uses the twins to draw a crowd.

    Prussian Blue supporter Erich Gliebe, operator of one of the nation's most notorious hate music labels, Resistance Records, hopes younger performers like Lynx and Lamb will help expand the base of the White Nationalist cause.

    "Eleven and 12 years old," he said, "I think that's the perfect age to start grooming kids and instill in them a strong racial identity."

    Gliebe, who targets young, mainstream white rockers at music festivals like this past summer's "Ozzfest," says he uses music to get his message out.

    But with names like Blue-Eyed Devils and Angry Aryans, these tunes are far more extreme than the ones sung by Lamb and Lynx.

    "We give them a CD, we give them something as simple as a stick, they can go to our Web site and see other music and download some of our music," said Gliebe. "To me, that's the best propaganda tool for our youth."

    A Taste for Hate

    Gliebe says he hopes that as younger racist listeners mature, so will their tastes for harder, angrier music like that of Shawn Sugg of Max Resist.

    One of Sugg's songs is a fantasy piece about a possible future racial war that goes: "Let the cities burn, let the streets run red, if you ain't white you'll be dead."

    "I'd like to compare it to gangsta rap," explained Sugg, "where they glorify, you know, shooting n****** and pimping whores."

    Sugg shrugs off criticism that music like his should not be handed out to schoolyard children, arguing that "it's just music, it's not like you're handing out AK-47s."

    Perhaps not, but Shaw says it's the ideas in the music that are dangerous.

    "When you talk about people being dead if they're not white," said Shaw, "I don't think there is much question that that is hateful."

    A Place to Call Home

    Despite the success of Prussian Blue and bands like Max Resist within the White Nationalism movement, most Americans don't accept their racist message.

    Like many children across the country, Lamb and Lynx decided to help the victims of Hurricane Katrina -- the white ones.

    The girl's donations were handed out by a White Nationalist organization who also left a pamphelet promoting their group and beliefs -- some of the intended recipients were more than a little displeased.

    After a day of trying, the supplies ended up with few takers, dumped at a local shop that sells Confederate memorabilia.

    Last month, the girls were scheduled to perform at the local county fair in their hometown. But when some people in the community protested, Prussian Blue was removed from the line-up.

    But even before that, April had decided that Bakersfield was not "white" enough, so she sold her home, and hopes that she and the girls can find an all-white community in the Pacific Northwest.

    Copyright © 2005 ABC News Internet Ventures
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  6. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt ziek, die meisjes weten volgens mij nog geen eens waar ze over zingen. Ze worden gewoon als lokaas gebruikt om Nazi gekken te trekken, echt zo verkeerd!! Maar ze zijn wel lekker. :9

    En even over die lonsdale kleren enzo (daar is trouwens ook al wel eerder een thrad over geweest). Echt alle mensen die Lonsdale dragen worden beschouwt als Racisten en 'Zwartenhaters'. Lonsdale is slechts een sportmerk, ik vind het jammer dat dit merk gelijk in verband word gebraht met Racisme...
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt vreemd is dit niet vind ik.Natuurlijk tis een sportmerk een merk net als ieder ander.Maar wel uitgekozen door een bepaalde groep als uiterlijk kenmerk.Het jammere is dat het hier gaat om mensen met veelal een rechstgedachtegoed en dat neigt nou eenmaal naar meer intollerantie (kijk maar uitspraken in de politiek van rechste partijen als bijv de vvd).Der is een asociatie gelegt londsdale=rasicme.Dit word alleen maar versterkt/bevestigd als je op het nieuws een neo-natie feestje in zoetermeer ziet (op bevrijdingsdag notabene)en daar vrijwel iedereen wel iets van londsdale aanheeft.De thread over londsdale ging trouwens meer over de groep londsdale dragers en dit gaat echt over racisme/whitepower en rassenhaat in het algemeen.Want de haat tussen bijv moslims en joden is ook een vorm van rasicme.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt natuurlijk omdat 4 van 5 mensen Lonsdale dragen omdat ze tegen buitenlanders etc.. zijn. Ik vind het stom als je zegt dat je Lonsdale draagt omdat je het mooi vind of omdat het lekker zit. Je weet toch dat er een heleboel mensen zijn die op een hele andere manier tegen je aan kijken.... En 9 van de 10 Nazi's, Lonsdale/ White power mannetjes allemaal niet zo slim zijn. Bij ons op school hebben ze op het bushokje Wite power zonder H geschreven...|:- Ik vind het persoonlijk echt triest dat er zulke mensen zijn.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    maak die familie van die meisjes joods en gooi ze ff neer in nederland in +-1942.
    Kijken of ze hitler dan nog zon mooi figuur vinden :)
     
  10. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    lol en the black poets mogen wel op het nummer the corner met common rappen black power black is beautiful:+

    nee maar deze shit gaat veel te ver, ze zouden juist door een neger ff flink genome worden kijken of ze ook nog zo denken8)
     
  11. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan is lonsdale ook nog eens sponser geweest van Mohammed Ali! Zwart en een Moslim. En daar lopen die lui in! Het zijn trouwens allemaal laag opgeleide jongeren etc. die de heledag maar ergens rond hangen, Omdat ze zegen dat er geen werkt is omdat die zwarten en marokanen hun baantjes inpikken. Hadden ze maar beter hun best gedaan op school.
     
  12. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    @ xtreme-gamer Dikke WORD

    is idd gewoon een fake excuus van dat marokannen hun banen inpikken. terwijl ze zelf hun leven geen reet hebben uitgevoerd. ( en dat zal ongetwijfeld niet bij elke extreem nationalisme zijn anders is het weer een vooroordeel)
     
  13. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, Er lopen natuurlijk altijd wat slimme bij die de hele zooi beheersen. Net als in American history X. Als je die film kent.

    Maar k'heb ff op die site gekeken. Daar is een overzicht van wie uit welk land komt. Staat Nederland heel hoog in Europa. [​IMG]Kijk eens hier http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=179346
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    jemig vooral veel voor zon klein land..
    ik vind die site vooral eng hoe ze er ook echt zo over praten
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  15. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar vergeet niet dat er ook dit soort fora bestaan van moslims die zo over ons praten, en kap aub eens met dat gezeik op Lonsdale, als je zegt dat iemand die Lonsdale draagt nazi is ben je zelf gewoon lomp er bestaan misschien ook wel gewoon mensen die het mooi vinden |:- Ik keur hun manier van denken niet altijd goed (stormfront) maar ja andere groepen denken over andere rassen op identieke manieren dus schuif niet alleen je kwade woorden in de schoenen van deze mensen.
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    @ fr@:

    over dat Lonsdale ... daarover moet je klagen bij de mensen die het dragen omdat ze vinden dat dat moet omdat ze niet van buitenlanders houden.

    En deze topic gaat over Neonazi's en dergelijke en ik vind dat moslims zeker in de media al genoeg gedemoniseerd worden, maar je bent natuurlijk altijd vrij daar een topic over te maken :)

    Ik was zelf ook totaal geen liefhebber van Moslims en dergelijke na 9/11 en de moord op Theo van Gogh maar na gesprekken met moslims uit mijn omgeving en oa. de website www.reopen911.nl zie ik Bush en z'n maatjes als de grootste bedreiging van de wereldvrede.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2005
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Die twee meidne zijn zwaar gehersenspoeld ofzo, want als je dit draagt spoor je niet:
    [​IMG]

    Ik hoop iig dat dit gepost mag worden, anders deleten de mods deze pic maar.
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    die rechtse zit er wel fakking lekker uit lol.
     
  19. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    OVer dat londsdale : Londsdale is een uiterlijk kenmerk van mensen met deze ideeen.Of je dat nou wil of niet.Net zoals de burka /hoofdoek etc een kenmerk is van een moslim.

    Het feit dat 13 jarige zo gebrainwashed worden is eng.Het is 1 grote mengeling van haat en intollerantie (Dit geld voor al het extremisme).Het is gewoon een bedrijgende gedachte dat zoveel mensen in nederland zo denken.Dat komt een multiculturele sameleving en wat meer rust hier niet echt tengoede.
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet dat jullie het raar vinden dat dit soort groepen zo actief zijn in NL. In verhouding zijn in Nederland gewoon erg veel culturen. Dus de kans dat je een 'botsing' hebt met andere culturen is groter.

    Verder moet ik zeggen dat deze mensen veel te ver gaan, maar ergens hebben ze een puntje. Als ik een neger, neger noem ben ik aan het discrimineren (een aantal mensen willen dit woord gewoon uit de van dale hebben :confused:). Als hij mij dan bleekscheet noemt is er weer niets aan de hand.
    Maar hier heeft de overheid in het verleden denk ik verzuimd. Die mensen (gastarbeiders/vluchtelingen) kwamen hier om veilig te zijn en/of te werken, maar de overheid deed verder niets voor ze. Daarom is er geen sprake van een grote mengelmoes (zoals vroeger aangenomen werd), maar ziet men tegenwoordig de multiculturele samenleving als 'salad bowl'.

    Daarnaast lijkt een kleine minderheid van alle 'rassen' (of culturen, of hoe je het ook wilt noemen) telkens weer de vooroordelen te willen bevestigen.

    Een andere interessante theorie is dat er van alles eigenlijk 2 dingen moeten bestaan om elkaar in evenwicht te houden (dag en nacht, zwart en wit, licht en donker, God/Allah, hoe je em wilt noemen en de duivel).

    Nogmaals, het is zeker niet goed wat deze mensen denken en doen, maar het ontstaan (en het blijven bestaan) van deze radicale groeperingen zal altijd blijven. Denk bijvoorbeeld ook aan extreem gereformeerde mensen en satanisten.
     

Deel Deze Pagina