1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Radeon Videokaarten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door doOpY, 30 jun 2003.

  1. Tommy Vercetti

    Tommy Vercetti Mister V

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, zoals jij de kaart wil gaan gebruiken zou het eerder zonde zijn om €209,- uit te geven als het ook voor €135,- kan toch:9

    Tjezus zeg €135,-........... 4 maanden geleden kon je er gewoon nog een ruime €300,- voor neerleggen:'-(

    Ik heb in april zelf nog voor €160,- een GeForce 4 ti 4200SE 128MB gekocht voor m'n tweede PC|:- |:- .
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zelf ook niet waarom hij daar zo goedkoop is. Bij alle andere internetwinkels is hij ook nog een stuk boven de 200. Mja, ik heb hem onder rembours laten verzenden dus ik kan niet echt genaaid worden.
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    waar heb je m besteld dan?
     
  4. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net m'n nieuwe videokaart erin zitten. Werkt vooralsnog perfect. Nou kan ik eindelijk fatsoenlijk battlefield, UT 2003 enz spelen _O_
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe lang duurde die bestelling? Moest je nog verzendkosten enz betalen?
     
  7. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, ik heb zondagmiddag het bestelformulier op internet ingevuld. Kreeg binnen 5 minuten 8) een bevestiging van de bestelling. En heb hem net binnen. Dus zo'n 48 uur. Wordt normaal gesproken nog sneller geleverd volgens mij, aangezien ik hem op een zondag heb besteld.
    Wel heb ik hem onder rembours laten sturen. Was 14 euro extra maar dan ben je er wel zeker van dat je hem krijgt en je hoeft ook pas je geld te geven als je hem in je handen hebt.
     

Deel Deze Pagina