1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rage

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 dec 2007.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, maar wel veul previews en reviews bekeken en dan krijg je best een goed beeld hoor :) No offense ;)

    Maarre, hij is hier nog niet uit offe ?
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.972
    Leuk Bevonden:
    3.316
    hij is hier al wel te koop zag iemand in me lijst hem al spelen :)
     
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em inmiddels. (gewoon te koop bij Gamemania) eerste indruk is heel erg positief. Grafisch zeer mooi en speelt heel erg lekker.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Zijn de sidequests ook een beetje cool, zit er een beetje variatie en diepgang in?
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Moeilijk te zeggen nog, want in het begin ben je nog een beetje afhankelijk van het eerste personage wat je ontmoet.
     
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Uh...uh... Heb pas 1 Side missie gedaan en die was wel cool.....:b:
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Daar zit niet echt veel diepgang in. Ik zal een voorbeeld geven met een hele lichte spoiler:

    je komt bij een nederzetting aan voor wat hoofdmissies. Als je daar rondloopt vraagt een van de characters die je wat betreft het hoofdverhaal weinig heeft te melden of je de omliggende nederzettingen wil waarschuwen omdat er steeds meer mutants opduiken. Om dit te bewerkstelligen krijg ik wat vuurwerk mee. Vervolgens rij ik naar de locatie waar de eerste missie plaats vond. Ik baal al dat ik weer een kopie van die missie moet doen maar dan blijkt dat ik niet bij de ingang moet zijn maar dat er een paar meter van die ingang een lanceerbuis staat. Ik steek het vuurwerk aan en er komen 4 mutanten op me af en die kill ik. Vervolgens rij ik weer terug naar de nederzetting en krijg ik lof en knaken. That's it. Misschien dat het later boeiender word maar ik de reviews las ik weinig positiefs eerlijk gezegd. Ik heb zelf een avondje gespeeld.
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Heb het spel net besteld. Ziet er goed uit, lijkt op een soort Borderlands meets Fallout 3. Hoe bevalt het spel bij jullie?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Gisteren een uurtje in mijn 360 gehad, nu nog niet aangeraakt. Beetje te druk met andere dingen. Het een vind ik heel vet, het andere erg vreselijk.

    Als Bethesda dit project alleen had afgehandeld, dan was het een topper geworden die o.a. Borderlands omver had geblazen.

    Game is wel tyfus mooi, maar dan vooral in de verte. Dichtbij is die vooral gedetailleerd maar vind ik hem weer minder mooi.
     
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is ie nu mooier op de 360 of de PS 3. Want ik heb nu wel heel veel games op de 360 maar nog niet op de ps 3.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    360 was de betere versie begreep ik , die had de minste texture loading en zo.
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    weer 3 discs?
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ja, maar wat is het probleem met 3 discs? als er een probleem is :+, het is een paar secondes tijd dat je van disc moet veranderen, bij de PS3 moet je 8GB installeren wat uiteindelijk echter meer tijd gaat kosten dan als je van discs moet veranderen.

    Ik haal Rage toch maar later deze maand, ik heb gewoon te veel games om te spelen, en Gears of War 3 is momenteel te verslavend nog. :+
     
  14. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn eigenlijk maar 2 discs die er toe doen. Op de derde staat de MP en deze is, van wat ik ervan gezien heb, bepaald niet denderend
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat bedoel je hier mee? Vind je dat het meer een RPG had moeten zijn? Ik mis de RPG elementen als kiespijn. Als je van te voren previews had gelezen dan had je kunnen weten dat dit een shooter met race elementen is. Het is geen goeie RPG omdat het dat niet is maar wat is het een heerlijke shooter geworden zeg. Ik snap de ietwat tegenvallende cijfers van reviews maar voor mij is dit echt een heerlijke game.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    True, maar Bethesda is nu eenmaal een echte RPG ontwikkelaar. Of uitgever in dit geval en dan mag je als fan van de studio wel wat meer verwachten. Het is tenslotte ook hun product. Zei hebben het gekocht van ID en die mochten het ontwikkelen. Als uitgever heb je meer te zeggen over een product dan de ontwikkelaar. Althans is dat in de game industrie heel sterk te merken. Met boeken ook, daar wijzigt een uitgever soms ook een heleboel, maar dan moet het wel erg extreem gaan. RPG elementen meer invloed laten hebben op deze game had de game echt wel goed gedaan hoor. Het is niet dat ik het race element niet ken, maar het is identiek aan de manier van rijden en besturen in Borderlands.
     
  17. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Brink heeft toch ook niks te maken met rpg?
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    dit soort games met iets meer diepgang (rpg elementen) worden wel de FPS'ers van de toekomst!!

    Rage is heerlijke shooter met race elementen en een vleugje rpg.
    (tis wel ietswat combi van borderlands en fallout qua sfeer en feeling)

    Dat mensen een rpg hebben verwacht is best lullig voor hun..... O-)
    Kan het trouwens nog worden, want ze hoeven zich alleen maar in de rol in te leven en dan spelen ze al een role playing game!
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  19. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Was meer een vraag want tegenwoordig installeer ik alles op mijn hdd.

    Ik zit sterk te twijfelen op welke console ik hem zal halen op zich speel ik al jaren op de xbox en dat vindt ik lekkerder maar daar heb ik al genoeg games en als ik de forums naga dan zeggen ze de PS 3 versie is mooier. Ik heb gekeken op youtube en ik heb juist het idee dat de Xbox versie beter is??

    Alle goede raad is welkom!
     
  20. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Xbox 360 versie. Heb de PS3 versie in live action gezien. Xbox 360 versie oogt iets beter. Verschil zit hem vooral in het kleurcontrast (Wat ook misschien wel aan de televisie ligt), maar de PS3 versie oogt mij een beetje te licht.

    Rage is een zwaar spel voor de hardware. Wat mij opviel aan de PS3 versie is dat texture load minder goed verzorgt is. Je ziet dus op meer objecten dat de textures nog niet helemaal zijn ingeladen.

    Ook lijkt de PS3 versie ietsjes last van screen-tearing te hebben. Hetgeen waar de Xbox 360 versie geen last van heeft.

    Verder heb ik niet echt veel verschil kunnen zien. Xbox 360 lijkt het dus iets beter voor elkaar te hebben. Maar op beide consoles ziet Rage er gewoon indrukwekkend uit. De engine is in staat om al dat moois op het scherm te tonen met 60 fps. Beeldvertraging zal je geen last van hebben in Rage.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011

Deel Deze Pagina