Ik vrees dat je het level opnieuw moet doen en dat je eerst een shitlading aan kogels koopt voordat je begint. Ik heb zelf eigenlijk nog niet zonder ammo gezeten.
Ik heb die gozer gekilled met RC autootjes en wing sticks en ik speel op hard difficulty weet niet waar jij op speelt?
Aha, that did the trick. Ik had een stuk of 4 RC autootjes op hem afgestuurd, toen was hij ein-de-lijk gekilled.
Ik vind de graphics btw wel tegenvallen, lelijks soms zelfs. Terwijl ik iedereen hoor dat het beter is als gears, nou bij mij niet.. snap echt niet waar het aan ligt. Ik speel op Component HD met een Samsung LED UE40C6000 TV. Heb al uur lang allerlij TV settings zitten veranderen, maar het word gwn niet WOW, wat ik wel overal lees heel raar.
Hmmm, lelijk zelfs? Over smaak valt niet te twisten maar ik vind Rage zo'n beetje de beste graphics op mn televisie tonen van alle xbox games. Ook nog eens op 60 fps.
Hier het zelfde. Ik vind de graphics soms zo lelijk dat ik me afvraag of mijn 360 soms stuk is. Ik lees veel over textures die laat inladen maar ik heb het idee dat de textures bij mij helemaal niet inladen. Als ik bijvoorbeeld in dat ziekenhuis gedeelte omhoog kijk naar muren en bordessen heb ik het idee dat ik een xbox 1 spel speel. Totaal geen detail! Zal er iets mis zijn of schat ik de gfx te hoog in? Ja de game is op m'n hdd geinstalleerd
Ik heb Rage toch maar gehaald na lang twijfelen... Geen spijt! En erg mooie graphics, wat ik lees over die textures nog 0 keer tegengekomen. Ik heb hem ook direct geinstalleerd op m'n HDD op aanraden van alles en iedereen. Gameplay is ook heerlijk, sfeer is geweldig. Ik lees op de interwebz dat men struikelt over het dunne verhaal, maar dat vind ik niet storend, het is uiteindelijk toch een shooter... knallen dus! En de eastereggs zijn leuk, moet er nog een paar heb ik gezien op ign.com maar vooral Spoiler de fallout bobblehead in het eerste stadje bij de burgermeester is heerlijk omdat ik in Fallout 3 zoooveel tijd heb zitten
geweldige game vind ik het, maar ik hoop dat iemand mij even kan uitleggen hoe de inventory werkt. Ik pak gaandeweg zoveel op, maar wat kan ik nou beter verkopen bij shops en wat niet.. want volgens mij kan je ook bepaalde items gebruiken om samen te voegen en bijv van een RC car een gewapende RC car te maken. Ik snap dat principe nog niet zo goed want ik verkoop alles wat ik denk niet nodig te hebben maar volgens mij doe ik dat ook wel eens fout... iemand wat tips voor mij? EDIT, nu bijv pak ik een electrical wire kit... kan ik vast ergens voor gebruiken?!
Wire kits en hardware kits moet je zeker houden. Je moet eigenlijk alleen verkopen waar in de shop ook echt bij staat 'hier krijg je nog wel wat cash voor' bijvoorbeeld 'tools' , 'beer bottles' 'small items ' , 'oil liter' etc bij die dingen staat in de omschrijving dat ze nog wel wat waard zijn en die kun je ook niet gebruiken bij het engineeren. Hoe dan ook, als je een beetje oplet heb je al gauw geld over. Gewoon niks aan ammo uitgeven en gewoon gebruiken wat je hebt. alleen geld uitgeven aan upgrades voor wapens en ammo voor je auto indien nodig.
In het verkoopscherm kun je het ook zien, als er een tandwiel bijstaat, dan houden, want dat gebruik je voor engineering. Bij verkoopbaar spul staat er een dollarteken, dat kun je dus eigenlijk alleen maar verkopen.
serieus? dat was me echt nog niet opgevallen Moet nog wel even zeggen dat Carmack toch echt weer een klein wondertje heeft geprogrammeerd. Ik had na alle verhalen over de PC versie zo mijn twijfels over IDtech5 maar wat deze engine met speels gemak op 60fps op de 360 laat zien is werkelijk geweldig. Ik moet steeds als ik Rage speel denken aan Fallout IV aangezien iD nu onderdeel is van bethesda.. Wij gaan op de volgende generatie consoles echt geweldige spellen zien in deze engine
Het is inderdaad een mooie game geworden. Naast het Fallout gevoel heb ik vooral het Mad Max 2 gevoel als ik aan het rondscheuren ben
Ik vind het niet zomaar een mooie game. Ben nu net op disc 2 in Subway town en ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik dit de mooiste game van deze generatie tot nu toe vind. Dus incl Killzone 3 en UC2. Echt geweldig en dan ook nog eens op 60fps
maar geen items combineren? zoals bijv een rc car voorzien van guns? Volgens mij moet dat ook kunnen. en... zoomscopes plaatsen op je weapons gaat dat ook vanzelf of moet je dat ook ergens doen...
Hij heeft echt zijn momenten dat hij prachtig is, maar ook vaak dat je bepaalde physics niet hebt. Zo kan je niet overal opspringen ook al zou dat wel moeten kunnen. Maar de game vind ik veel leuker als een Fallout, die games trekken mij niet maar deze zuigt je erin gewoon. Heerlijke muziek en ambiance. Maar... is de game een beetje groot? want 2 discs zouden toch wel moeten zorgen voor wat uurtjes speelplezier.
Die combinaties weet ik ook niet. Ik weet wel dat een zoomscope op het pistool vanzelluf gaat, gewoon kopen en dan zoom je met je pistool... Wat ook niet in iedere situatie handig is. Ik ga er vanavond denk ik verder mee klooien, ben nu meer minigames aan het doen in wellspring (want achievements).