1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rage

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 dec 2007.

1. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    hoeveel uur speeluur zit er eigenlijk in rage?

2. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee,. Schijnt dat als je de mainquest alleen maar doet dat je met 10 uur klaar bent.

Ik heb er nu bijna 6 uur inzitten en ben echt nog niet ver, ik neem rustig de tijd..

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zit na 9 uur ergens halverwege disc 2 denk ik. Denk dat je moet rekenen op een speelduur van een lange shooter. A la Bioshock of Crysis 2 ofzo.

Je moet in ieder geval niet denken aan Borderlands of Fallout 3. Je gaat er geen tientallen of honderden uren aan kwijt zijn.

Maar dat geeft niet want de combat is veel meer echte shooter en van een hoger niveau (ook dan Borderlands)

Ik denk dat je de game nog het beste met een Bioshock met vehicles kan vergelijken :+

Leuke gevarieerde combat met veel gadgets en ammo types. Veel zoeken naar loot en vijanden looten. Af en toe een minigame of iets in elkaar knutselen. Allemaal overeenkomsten.

Enige waar bioschock wel duidelijk beter in is is het verhaal. In Rage blijft dat erg oppervlakkig. Maar dat geeft niks want de fenomenale graphics compenseren dat.

Ik zit nu in de hideout van een gang die 'the jackals' heet en de graphics worden alleen maar beter en beter. Hoe verder je in het spel komt hoe patseriger het word. Ik eis een Fallout 4 gemaakt met iDtech5!

4. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik EIS heel hard met je mee !! :D

5. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    10 uur?!??!

waarom is het in godsnaam 3 dvds dan??

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    1 disc is voor de mp.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    al die ruimte is nodig voor de geweldige graphics :+

Hem hem net uitgespeeld, achteraf had ik op hard moeten beginnen want Normal is echt makkelijk.

Nu maar eens beginnen op Nightmare, kijken hoe dat bevalt

Ik bedenk me net dat ik niet alles heb gedaan, wel alle sidequests uit de stadjes maar ik ben alle wasteland sewer missies blijkbaar gewoon voorbij gereden :+

8. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Wasteland sewer missies slaan nergens op. Geweldige schatten zijn er ook niet te vinden... Je hebt niets gemist.

Voorderest is het een erg vette game. Heb er nu zo'n 10 uur inzitten en heb tot nu toe alle side quests enz gedaan. Als je door de main quest heen rusht, denk ik dat je wel met 5/6 uurtjes klaar bent met dit spel.

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  9. yassin12234

yassin12234 Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey heeft iemand rage voorme tegen 2 games van mij

assassinscreed 1,assassins creed2,assassins creed brotherhood (kapot hoesje) halo reach,
    crack down 2 , skate 3 , BRINK, banjo and kazooi nuts and bolts. JE MAG ZELF KIEZEN WELKE!!!

10. Wildstylez NL

Wildstylez NL Kapitein Iglo

Leuk Bevonden:
    3
    Mag je wel met iets beters aankomen en ten tweede. Dat soort dingen hoor je niet hier te vragen daar zijn andere plaatsen voor!

11. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel ruilen tegen Skyrim en Saints row 3

Oja, ontopic:

Heeft iemand de minigame achievement met de 4 dobbelstenen al (in Wellspring) ? Is puur geluk of niet?

Laatst bewerkt: 16 okt 2011
  12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Welke game zal ik gratis erbij kiezen Brink of Hunted?

Want ik ga de bon zo insturen?

Brink op de ps 3 gekozen!

Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zeau, Rage is uitgespeeld. Ik ben er ietwat snel door heen gerushed (uurtje of 12 ongeveer) omdat ik erg graag wilde weten wat de volgende levels waren en die stelden met niet teleur. De levels waarin je het opneemt tegen de
    jackals en de gearheads zijn echt fenomenaal
    het is een tijd geleden dat ik zo van singleplayer shoot actie heb genoten. Het is jammer dat
    de authority een van de meest inspiratieloze vijanden aller tijden is, sterker nog het is een schaamteloze rip-off van de vijanden uit Half-life alleen dan zonder stijl. Grappig is wel dat je in de tweede hubtown een easteregg naar HL krijgt te zien wanneer authority soldaat je vraagt een blikje op te pakken.
    ID software is echter geen Valve en deze game moet je puur vanwege de shootouts spelen en die zijn fanatisch. Meteen na het uitspelen ben ik op hard begonnen en nu ga ik veel secuurder te werk en ben ik weer aan het genieten.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt beter meteen voor Nightmare gaan. Die is heel goed te doen als 2e playthrough. Ik ben alweer bijna tegen het einde van disc 1 en nog maar 1 keer helemaal dood gegaan.

Dat klink misschien alsof het heel makkelijk is (en dat is misschien wel een beetje zo) maar je krijgt zoveel coole tools en gadgets en de controls zijn zo strak dat je zelfs op Nightmare als je je goed voorbereid iedereen makkelijk de baas bent.

advanced sentry bots en popp rockets FTW! :D

Moet nog wel een keer zeggen dat die 60fps echt heeerlijk is. Controller respons is zo smooth en zo direct dat elk schot met de sniper gewoon een headshot is.

Combat is gewoon puur genieten

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dat is wel zo. Uncompressed is de data geloof ik 1 terabyte groot.

16. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad het speelt als een malle. Ik moet alleen zeggen dat ik niet heel veel gebruik heb gemaakt van die sentry bots en alles omdat ik vaak onderdelen miste. Bovendien heb ik de schematics een beetje laat gekocht voor de echt nuttige gadgets. Waar vond jij dat de moeilijkheidsgraad nou echt mee omhoog ging? De AI of konden de vijanden gewoon meer hebben? Ik heb
    de onderdelen voor mijn buggy 'opgehaald' bij de bandits dus ik ben nog niet zo ver in mijn tweede playthrough
    . Wat was het einde trouwens een
    cliffhanger zeg, je voelt het natuurlijk al aankomen dat we op de Halo 2 tour gaan maar dit gaat wel te ver. Volgens mij heeft ID software het daadwerkelijke afsluitende hoofdstuk nog ergens in de kast liggen. Er wordt gesproken over een leider van de authority maar de man is nergens te bekennen en er kon op het laast zelfs geen eindbaasje van af. Erg mager.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja volgens mij hadden ze een veel groter en veelomvattender spel voor ogen. Dit voelt een beetje als een soort proloog inderdaad. In de eerste previews ging het toch ook veel over factions en honderdduizenden unieke wapens die procedureel gegenereerd zouden worden etc etc. Allemaal te ambitieus achteraf. Dat bewaren ze maar voor Fallout 4 :)

De moeilijkheidsgraad gaat eigenlijk alleen omhoog doordat je zelf sneller dood gaat.

1 popp rocket is voor de meeste tegenstanders nog steeds einde oefening, ook op nightmare

ik verkoop alle rommel die ik niet nodig heb en steek al mn geld in shotgun ammo, sniper ammo en de onderdelen voor de sentry bots. sentry bots zijn een ideale afleiding. Kun je mooi achter gaan zitten om headshots uit te delen met de sniper. En als ze om wat voor reden dan ook toch dichtbij komen pak je de popp rockets :+

edit://

en onderschat het nut van de wingsticks ook niet. Toch vaak een one hit kill op de meeste vijanden en ze zijn vrij goedkoop om te maken.

18. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja klopt die wingstick gebruik ik echt superveel. Het voelt ook heerlijk om raak te gooien met die dingen. Wat mij betreft is dat de beste uitvinding in de game die wingsticks. Het idee is eigenlijk zo simpel maar het voelt zo lekker om kills te maken met die dingen. Ik vond alleen die advanced wingsticks wat nep.

19. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Komende week beginnen ..... \o/ ..... Eerst Dead Island afmaken!

Ik dacht dat er maar één speel sterkte was!

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  20. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die Mutant Bash nou weer overleven met zo fucking weinig ammo? Moet je *piep* weer helemaal terug naar zon stadje om weer ammo te scoren :confused: MOCHT je geld hebben.....

Ook die godsgruwelijk oude savemethode staat me wel erg in de weg grrrrr

Deel Deze Pagina