iemand al de gratis game gekregen van de actie? Ik heb de bon ingestuurd maar tot op heden niks ontvangen!
volgens mij gaan we die extra game nooit krijgen............... iemand een (mail)adres waar we kunnen klagen ??
Als je het over de duvel hebt ik heb die van mij vandaag ook in de post gehad. Ik heb gekozen voor "Brink" op de PS 3. Ik wil juist de goede games op de xbox 360. Ik heb beide consoles en mijn ogen geven nog steeds aan dat de XBOX beter beeld heeft.
Skyrim uitgespeeld en gelijk aan de backlog begonnen: Rage dus. Maar damn, wat ziet deze game er blurry uit. Eeuwen geleden dat ik zulke beroerde textures van dichtbij heb gezien, yikes! Pipes langs de muur als tekening op de walltexture en dan ook nog zoooo low res.... ugh .... Gameplay wise kan ik er nog weinig over zeggen, net een uurtje gespeeld...
Denk het niet want het klinkt alsof het over lowres textures gaat. Meteen installeren! (ook al is het 20GB )
Heb disc 1 geinstalleerd. Heb ook veel last van texture popop/loading. Het is echt erg, niet zo erg gezien op de 360. Models zien er goed uit, net las ikzelf en mij wapens, maar de rest is echt fugly blurry ... Zal cach legen helpen? Wat wordt er ook al weer gewist als je je cache leegt ?
je cache het is het proberen waard, texture pop-in zou minimaal moeten zijn als de game geinstalleerd is
Als ik de ene kant op kijk en dan 180 graden omdraai, zie ik allemaal textures geladen worden. En die zijn nog steeds blurry van dichtbij. Sommige zijn echt erg. iD tech, mja, tis geen UE3 he
In Noorwegen voor een tientje opgepikt. Geen idee wat voor game het is, behalve een shooter, dus morgen maar eens proberen dan
Pfff, wat een trut game is dit zeg. Het shooten is niet lekker, het racen ook niet en alles is zooo middelmatig. Borderlands, maar dan hoe het niet moet. Totaal geen drive om verder te spelen. Terug op de backlog stapel gelegd. Ben benieuwd oftie er ooit nog vanaf komt ...
Het shooten is niet lekker? Je kan alles van een id game zeggen, maar dat het shooten niet lekker is toch echt niet.
Mja, sorry vind ik toch van wel bij deze game. Vind de wapens niet lekker, de shooteraction ook niet. Voelt allemaal gewoon niet lekker aan :
Shooten niet lekker? Je moet de game even wat langer spelen dan 5 minuten. Je moet eerst wennen aan hoe snel het richten gaat, en wat fatsoenlijke wapens krijgen. Het schieten is juist het hoogtepunt van de game. Poprockets, spider bots en turrets