1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rage

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 dec 2007.

1. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    super coole game.. grafisch top en de wapens uber..

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij speel ik een andere game ofzo 8)

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Volgens mij ook, als je het grafisch niet mooi vind ben je toch iets heel anders aan het doen 8)

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Rage schiet juist heerlijk weg.

Speel(de) dan de pcversie, maar dat maakt niet uit.

Het moment dat je de shotgun eindelijk krijgt...... :p

Enige nadeel vind ik zelf het rijden tussen de levels. dat voegt voor mij niks toe. Zit er volgens mij ook alleen maar in om de spelduur te rekken.

Maar met deze engine ben ik zeer benieuwd naar Doom 4.

5. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Deze game schiet idd heerlijk weg. De graphics zijn ook een lust voor het oog. Echter vind ik het geluid niet al te best. Vooral de wapens klinken niet goed.

6. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    916
    Wat een topgame is dit zeg! Laatst voor 10 pond de Anarchy Edition besteld via gamestation.co.uk

De graphics zijn echt ongelofelijk mooi! Ik denk niet dat er een mooiere game op de 360 is! Game speelt lekker weg. Toffe wapens, toffe vehicles en ik vind ook de ai van de tegenstanders geniaal! Ze maken erg goed gebruik van de omgeving om jouw kogels te ontwijken! Heerlijke game!

Iemand anders er nog mee bezig?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb de game weer opgepakt en uitgespeeld (campaign). Blijft erg matig, ook qua gameplay. Eigenlijk heb je alleen in het begin 2 mini bosjes en een grote boss, op het einde heb je niks van dat alles, WTF? Kreeg zelfs een BFG, maar ik heb de hele game met shotgun en mnachinegun gespeeld. Alle special wapens en ammo zijn totaal overbodig, je legt alles zo om ...

En grafisch is het ook matig. Van afstand ziet het er ook uit, maar van dichtbij is echt alles lowres en lowres textures...

Nee, iD is niet terug, helaas ...

Next!

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Low Res? Heb je de game wel op je hdd geïnstalleerd? Rage is 1 van de mooiste 360 games. Mits je hem wel ff installeert. Speel de game dan op Insane als normal te makkelijk was.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem geinstalled en op twee 360s geprobeerd, maar van dichtbij is het echt allemaal echt lowres textures.... U3 engine games zijn echt stukken mooier....
    Als ik jullie zo hoor ga ik haast twijfelen aan mijn 360, maar dat is een nieuwe slim, nu een jaar oud....

En wat betreft de moeilijkheid: Als je in het begin al twee mini bosses krijgt (ff de namen kwijt), dan verwacht je die later vaker tegen te komen en bovendien ook steeds moeilijker tegenstanders. En dat is dus helemaal niet zo.
    De game scheept je op met veel zwaar wapentuig wat je totaal niet nodig hebt. Als ik die zou gebruiken dan werd het helemaal een eitje. En naar het einde toe verwacht je toch een soort van climax en uiteindelijk een soort van boss sequence, maar niks van dat alles. Gewoon regular enemies en niet eens veel ofzo...

Nee de game is imho erg oninspirerend. Ben net gelijk met Bulletstorm begonnen en die is binnen 10 minuten al tig keer leuker met meer spektakel, actie, etc ...

Laatst bewerkt: 30 jan 2012
  10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Iemand zin om de "Legend of the Wasteland" achievements te halen? :)

11. PsychoBoyJack

PsychoBoyJack Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben net pas aan dit spel begonnen, maar zit nu, na +- een uurtje spelen, vast door een bug.

Ik moet de eerste keer Wellspring in ( de ''eerste echte town''), maar na praten met de wachter verschijnt er geen ''enter'' icoontje bij de deur, waardoor ik letterlijk niet verder kan in het spel.

Ik heb gegoogled maar kan er niks over vinden. Video walktroughs bekeken, en het is toch echt de deur bij de poort die ik moet hebben. Een paar keer herladen, en paar stukken overnieuw gespeeld, maar niks helpt. Ik heb m ook geïnstalleerd.

Herkent iemand dit? Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.

12. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29

Volgens mij moet je eerst nog met iemand anders praten of iets anders doen. Lees even de quest door. Volgens mij staat het daar wel in :)

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik weet niet waar ik het anders kan vragen, dus doe ik het maar hier. Een aantal maanden geleden had Bethesda NL een actie dat als je je aankoopbewijs van RAGE opstuurde, je Brink of Hunted: The Demon's Forge opgestuurd kreeg. Tot op heden heb ik Brink nog steeds niet ontvangen. Zijn er mensen die één van deze twee games wel heeft ontvangen?

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    is mij na 2 maand na die actie wel opgestuurd...

15. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Aldus Pete Hines, VP van PR en Marketing bij Bethesda, op Twitter: https://twitter.com/#!/DCDeacon/status/185833123563569152

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Onlangs gehaald voor 15 euro bij de Mediamarkt en ik moet helaas zeggen dat ik ook blij ben dat ik de game niet voor de volle hap heb gehaald vorig jaar. Hij valt me verschrikkelijk tegen, een goed voorbeeld van hoe mooi een game ook is, en mooi is de game zeker, het maakt allemaal niks uit als de gameplay niet geweldig is. De wereld voelt ongelooflijk statisch aan, guns voelen niet lekker aan vind ik en het boeit gewoon helemaal niet.

Sommige dingen zijn weer tof gedaan, zoals de sfeer in Wellspring maar wanneer je dan een missie gaat doen, verveelt ie mij heel erg gauw. Weet niet eens of ik deze game wel ga uitspelen, heb begrepen dat ie niet bepaald kort is ook. En verder mist er gewoon een heleboel. Wasted potential zou ik het noemen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En net wanneer ik hem echt tof begon te vinden...

Is het gewoon afgelopen. De eindmissie was zoals elke andere missie, gewoon standaard. Je drukt wat knoppen in en bam...klaar. Ik stond echt perplex. Had ook echt wel meer gameplay uurtjes verwacht...serieus wtf gewoon.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ik had pcies hetzelfde|:-

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, had ik ook. Gewoon een erg middelmatige game imho ...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja zonde hoor. Er had zoveel meer in kunnen zitten gewoon. Sommige dingen waren wel weer erg goed gedaan. Zoals die sfeer in container city? (zoiets?) Echt nice allemaal. Waar dient disc 3 eigenlijk voor?

Laatst bewerkt: 9 jul 2012

Deel Deze Pagina