Deze game ook weer gekocht. Heb hem alleen nu even uitgeleend aan een vriend. Gozer is helemaal door het dolle, enthousiast dus, maar op medium vind die hem best moeilijk. En 14.000 posts zie ik nu! Ninja Edit! \o/
Ben vanmiddag begonnen met Rage. Eerste indruk na 2 uurtjes spelen is een matige saaie shooter dat er mooi uit ziet. Missies zijn saai, wapens voelen slap aan, racen is saai. Nee, dit is absoluut niet wat ik verwacht had. Snel uitspelen dus en dan gauw weg doen.
Dat had je kunnen weten als je dit topic had gelezen Overigens vond ik het ook niet zo mooi, erg blurry & lowres textures van dichtbij allemaal ...
dat vond ik echt niet, vooral de shotgun vind ik heerlijk racen was ook niet mijn ding maar de gunplay vond ik echt lekker. 60fps en lekker strak en nauwkeurig
Inderdaad en het was al helemaal heerlijk als je zo werpdisk in een mutant gooit. Er valt een hoop op deze game aan te merken maar de gunplay was briljant en ik vond de shootouts ook qua AI prima. Het was pittig genoeg en ik had eindelijk weer eens het idee dat ik skills nodig had om de levels uit te spelen. Ik vond de afwisseling tussen de vijanden ook erg tof gedaan. Dermate tof dat ik de game op normal en hard heb uitgespeeld. Nadelen zijn er echter genoeg aan de game want de omgevingen zijn allemaal weinig interactief, het (vele) rijden verveeld, het verhaal is slap en de authority is een slap aftreksel van de combine. Iets meer aandacht aan die zaken en deel twee kan fantastisch worden.