1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rage

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 dec 2007.

1. Seh

Seh Guest

Insane? Even van de wiki gepakt:
    ''Voor FPS-spellen geldt als norm dat 60 beelden per seconde een vloeiend beeld oplevert.''

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, 60 fps levert een vloeiend beeld op, maar het is absoluut (nog) geen norm. ;) Als ze het op consoles met deze graphics op 60 fps weten te krijgen is dat relatief 'insane'

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Exact, das precies wat ik bedoelde. Een COD game telt niet voor mij.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had die laatste trailer via mn mediaspeler op de tv afgespeeld. Ziet er sick uit, maar dat zullen ongetwijfeld pcbeelden zijn geweest.

Toch denk ik dat ze op de consoles nog best een mooi resultaat kunnen halen. Al die schietstukken spelen in kleine ruimtes af en vragen dus relatief gezien niet zo heel veel power.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe previews

http://www.vg247.com/2011/08/02/feel-the-anger-hands-on-with-ids-rage/

Giantbomb speelde Rage 3 uur lang

http://www.giantbomb.com/news/rage-the-first-three-hours/3544/

Gek genoeg kunnen ze na die 3 uur nog niet zeggen of het een 'truly great shooter is' ....weeeeeird. Er was ook een nieuwe video en die liet nieuwe gebieden zien, guns die heel nice klonken en behoorlijk indrukwekkende A.I.
    Wilde eigenlijk deze game niet halen dit jaar meer, maar dat gaat misschien nog moeilijk worden.

[yt]BH-QTewRKA0[/yt]

Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Gast, het is John fucking Carmack, zo'n beetje een van de meest geniale (zo niet de geniaalste) engine-programmeurs in de wereld van videogames. _O_

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Maybe maar de game zelf doet me nog niet zo erg veel.
    Met oog op SW:TOR en GoW3 en enkele andere Rage (PC) geannuleerd. Wacht wel tot die ~10-15 is.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Volgens het concept zou dit echt mijn droomgame worden, maar op een of andere manier klopt het niet helemaal.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de laatste trailer juist fantastisch,tjonge!!! Sfeer doet me behoorlijk aan Fallout 3 denken ook, maar de gunplay ziet er echt goed uit ook.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm 16 september komt ie al. Weinig animo voor hier op XBW zo lijkt het, maar ik denk ook dat het een toffe game ala Fallout wordt met meer shooterelementen.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wel september? Ik begreep juist pas in europa in oktober?

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Die boxart is wel echt fucking bruut! _O_

14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Volgens bol.com inderdaad 4 oktober pas.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan ben je een van de weinigen want vrijwel iedereen op de GT forum was alleen maar aan het bitchen op de cover. Kweenie hoe anderen hier erover denken,maar ik ben het met je eens hoor :D

Iemand op de Bethesda forum is naar QuakeCon geweest en zei dat ie allemaal Xbox 360's zag die Rage draaiden. Ik vond het een goed idee om dit persoon een PM te sturen...ik vroeg simpelweg hoe de 360 versie eruitzag en of het met 60fps draaide.

grimdeath, on 04 August 2011 - 08:50 PM, said:
    They have about 20 demos of the game running. All but 4 are on xbox, those other 4 are on PC. To be honest the game looks beautiful on both, I could barely tell the difference between the two. The game itself looks fun as well, I was too busy running around to play today but hopefully I will tomorrow. I did get to watch the first multplayer mini-tournament the random fans from the audience got to play. It was all vehicular but seem cool.

It's certainly the best looking game I've seen on xbox so far. Carmack is a genius at what he does :) The only issue I saw occurred on both PC and Xbox (but could have been an issue from the monitors/tvs they used) but there was some screen tearing issues along the top quarter of the screen. They're still working on the game though, they were literally debugging right before the multiplayer event and a couple times during it some console log style message popped up along the top in read haha. I'm sure it's nothing to worry about though.

Laatst bewerkt: 5 aug 2011
  16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    Zoals ik zei: Trust Carmack. Die gast is genialer dan het hele arsenaal programmeurs bij sommige andere developers. _O_
    Ik twijfel nog een beetje tussen de PC en de Xbox 360 versie. Moet eerst eens kijken hoe goed mijn pc de game draait. :)

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    thanks for sharing Bigkabuto!

Ga zelf voor de pcversie omdat je daar toch grafisch het meeste uit kan halen.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Carmack is niet alleen een echte wizard maar ook nog eens 1 van de weinige devs waar niet alleen PR bullshit uit zn mond komt :)

http://kotaku.com/5827918/john-carmack-explains-how-to-make-rage-look-terrible

http://kotaku.com/5827924/choice-quotes-from-john-carmacks-2011-quakecon-keynote

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.718
    8)

20. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Whut? 8)

Cover ziet er wel interessant uit :)

Deel Deze Pagina