Rage will have a one-time-use code in new copies that will enable gamers to access bonus areas called "sewer hatches". Willits explains: Willits finishes his comments on their "first-time buyer incentive" with the following: Willits also touches on the team's plan for DLC, explaining that id's plan is to make the kind of DLC that gamers want from the game:
Net de laatste EP van Breaking Bad gezien. Speelt Jesse in de 1e scene nou Rage? Maar het is toch geen on-rails shooter? En bijzonder dat ie hem al speelt.... of ik ben gek
apart: op meerdere sites staat 07-10-2011 als releasedatum. gisteren kreeg ik echter het wekelijkse foldertje van de Media markt en daar staat heel groot op de laatste pagina: release 16-09-2011.... ben benieuwd vrijdag......
Ik heb deze game toch maar in pre-order gezet. De previews zijn goed, de gameplay ziet er goed uit en wordt een hoop content beloofd. Battlefield, Rage en misschien Skyrim dat gaat mijn feest line-up worden dit jaar.
Als je de game bij Gamemania pre-orderd, krijg je de Anarchy Edition + Hunted: The Demon's Forge er gratis bij Bron: Gamemania site.
Rage 360 op 3 discs, Rage PS3 met 8GB install Rage gaat een grote game worden, zoveel konden jullie al wel op maken uit Maarten zijn eerdere hands-on. Hoe groot de game precies is komt wel naar voren uit nieuwe details over de consoleversies. Tim Willits van id Software) geeft in een interview aan dat de Xbox 360 versie van de game op drie discs uit zal komen terwijl de PlayStation 3 een verplichte installatie kent van acht Gigabyte. De grote installatie is er volgens Willits om de laadtijden van textures te verkleinen. Ze kregen hierin ondersteuning van Sony, ze laten dit namelijk niet zomaar door iedere studio doen. Hij ziet het verder als een positief punt dat de PlayStation 3 één platform is: iedereen heeft de Blu-Ray speler en de harde schijf, dit in tegenstelling tot de Xbox 360. Ook bij de deze versie raden ze iedereen aan om de game te installeren. Je hoeft hierbij niet alle discs in één keer mee te pakken, je kunt disc voor disc installeren omdat de singleplayer ook disc voor disc behandelt. Mocht je verder krap zitten in de ruimte op je harde schijf, dan is het geen vereiste om de multiplayer disc eerst te installeren. Vooruit kijkend ziet Willits vanuit de ontwikkelaar geen problemen voor de toekomst. Hun huidige technologie kan simpelweg een upscale krijgen, waarmee het simpel is om deze te implementeren in next-gen systemen.
Pfff, Na het zien van de filmpjes op de vorige pagina denk ik 2 dingen: 1. Waar haal ik de tijd vandaan om deze topper ook nog te spelen??!! 2. Wanneer komt die xbox1080?? Wat een graphics zeg. Moet ik dan echt een fatsoenlijke pc aan gaan schaffen? Edit: pt 5 en 6 werken niet meer?
Ik sta verbaasd dat er zo weinig hier in het forum wordt gepost over RAGE! Is het de grote onbekende? Als ik de trailers and in game filmpjes moet geloven wordt dit een mega topper.
Ik denk dat Rage een beetje ten onder gaat in alle releases dit najaar... Ben zelf ook wel een beetje benieuwd geworden wad iD ervan gebrouwen heeft, maar er zijn voor mij simpelweg teveel games die ik liever of eerst wil spelen. Ga hem vast ooit spelen, maar dna is het al wel een budgettitel ...
Rage ziet er zeker goed uit en een paar maanden geleden had ik hem zeker gekocht maar nu komen er zoveel games uit dat ik zelfs voor de grootste toppers geen tijd meer heb bovenop de gigantische backlog die er nog ligt
Het ziet er allemaal echt mega mooi uit. Maar wat iedereen al aangeeft. Er komen teveel goede games uit in september, oktober en november: Deus Ex, Gears of War 3, F1 2011, Forza Motorsport 4, Rage, Skyrim en Battlefield 3. Dat gaan mijn centjes en vrije tijd niet redden. Maar rage komt er wel zeker, denk alleen ergens begin volgend jaar voor leuk prijsje