nee KadeRO is onder dreigementen van gravity offline gehaald. ik heb ragnarok ook echt heel lang gespeeld, t word na 2 classes op lv 99 gezet te hebben alleen ontieglijk saai, je doet nix anders dan monstertjes hoeken. WoW heeft tenminste quests, en ontzettend goed uitgewerkte pvp
Ik vond RO na een tijdje ook gaan vervelen, telkens monsters killen tot je een redelijk level hebt. Ik had een assassin cross van level 85 de laatste keer dat ik speelde. PvP had wel wat verslavends vind ik persoonlijk, een beetje anime achtig. (@FeaR: RO is trouwens wel gratis als je op een private server speelt.)
Kspeel dit spel ook, en vrienden van me al heel lang. TIS ECHT HEEL ERG GOED! K ben lvl 61 en job lvl 45
ik speel nu http://www.roseon.com/ wel een cool spel maar een beetje kiddy zelfde makers als ragnarok trouwens
K heb wel adds gezien voor die game, er zijn echt ontiegelijk veel free mmorpgs van koreaanse bedrijfjes. Maar ragnarok is een beetje de moeder van alles. Je hebt ook: Priston tales R.o.s.e Gate to heavens Maple story dit zijn een beetje de games die ik ken in dat genre. Verder is er ook nog een meer worms achtig spelletje in dezelfde sfeer: gunbound. Veel mensen die een van deze games spelen kennen de andere ook. EDIT: Ik heb nu een knight lvl 72 .
Nee, ten eerste: -het is veel ouder 2e-bg is 3d maar chars zijn 2d 3e-heeft hele andere stijl, is typisch aziatische rpg
K ben nu een een blvl85 jlvl50 knight, en dit spel wordt steeds leuker. Tis echt gemaakt om lol te hebben met andere mensen. Btw db summonen in payon OWNT . www.dutchro.tk voor de mensen die nieuwsgierig zijn.
ik speel op namelessRO ik heb een lvl 113/105 ofzo paladin en een lvl 125/113 ofzo assasin cross en die is snel!
Kan je daar verder dan lvl99 dan? cool. Hebben jullie ook al rebirth? Btw speelt verder echt niemand dit spel???? Het is de moeite waard hoor.
Ik ben ook een NamelessRo player en heb een Champion lvl 255/255 met wat godlike items je zal me in game zien met de name Reflow. En als je nog een goeie low rate server zoekt deze is net begonne dus je zal op het einde wel 1 van de sterkste kunnen worden: http://ro.neoevo.net
qRO is een heel goede server.Heb weinig of niets last van laggs.Hij staat momenteel ook op de 2de plaats in ragnarok online top200 private servers. En staat op 1 in ragnarok online top 100
NamelessRo Heeft nu ook zijn low rate server terug ik hoop dat jullie er ook eens op komen ben nu inmiddels een lvl 55 hunter is wel weer leuk zo'n low rate one!