1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow 6 gekocht. Doos vermeldt 'niet voor verkoop'??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door netraam, 11 mrt 2004.

  1. gerjan

    gerjan Guest

    Das gewoon degene uit dat sbpack ja(XIII RBS:cool:, MS kan ze aanklagen:D
     
  2. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Problem solved!
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Probleem is gedeeltelijk opgelost, ze zijn bij nedgame natuurlijk wel fout bezig. Die game is niet voor verkoop omdat hij bijna niets kost, dan gaan ze er toch nog even vet winst op maken. Misschien verkopen ze die Xbox dan ook nog los en een van de controllers ook, en tel uit de winst!
    Voor mij zegt dat genoeg over de winkel.
     
  4. Bij nedgame verkopen ze die packs inderdaad helemaal los. Maarja, je hebt hem wel voor de helft van de prijs van een exemplaar waar het niet op staat.
     
  5. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebbie een hekel aant spel kan je em niet verkopen want dan wil de koper em niet omdat ie bang is omdat dat erop staat. Eigenlijk best raar.
     
  6. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan komt de game uit de xbox silver bullet pack. Bij mij hadden ze hem niet los dus haalden ze die uit dat packet. Bij mij staat er ook op "niet voor verkoop"
     
  7. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, de game is tweedehands niets meer waard, terwijl de gewone versie nog wel waarde heeft.
    Ik zou alleen al om het principe de game niet accepteren, hij is immers niet bestemd voor verkoop, en dat doen ze dus wel. Moet je MS eens een mailtje sturen hierover, kan je lachen!
     
  8. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    2e hands niets meer waard?? als je bijv. via xbazar gaat ruilen ziet die persoon toch pas als ie m krijgt dat het om een nietvoordeverkoopbestemde game gaat. maar waarom zou iemand erover zeuren dan? de game is precies hetzelfde toch?
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik vind t best wel een naaistreek.. ik heb m ook uit me silver bullit pack, en het staat echt LELIJK. gewoon een Grote gele streep over het hoesje heen, ze hadden het beter ff klein in een hoekje kunnen zetten..
     
  10. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt hem voor weinig bij je xbox gekregen, dan ga ik er echt niet de reguliere 2ehands prijs voor geven. Als je het er niet bijvertelt, zou ik het een behoorlijke naaistreek vinden, net als ik dat van die winkel vind.

    Zoals Ajaxman al zegt, het hoesje is niet om aan te zien..

    Als je wilt mag je zoiets weigeren. Je hebt immers niet ontvangen waar je voor betaald hebt, namelijk een originele game. Dit is een promotieartikel. Of ze moeten het er al bijzetten op de site.

    Ik zou toch een een telefoontje naar MS doen als je het er niet mee eens bent, kijken wat zij ervan zeggen.
     
  11. madoc

    madoc Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat je gelijk hebt en dat dit niet moet kunnen. Maar ben al wel jaren goed klant bij ze en vind het een prima winkel. Vind dit dan ook helemaal niet bij ze passen :confused:
     

Deel Deze Pagina