1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Rainbow 6: Patriots

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 4 nov 2011.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wow

blown away :eek:
    klinkt echt goed en dat filmpje verbaasde mij wel.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Na Skyrim heb ik dus weer een game waar ik zo lang naar moet uitkijken. :'-(

Maar wel tof hoor, werd godverdomme eens tijd dat we weer wat van Rainbow hoorde.

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    [yt]pMz8PKe5RFU[/yt]

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb net de trailer bekeken. Heel verrassend om te zien dat het verhaal gaat over nationalisten van de V.S., in plaats van buitenlandse terroristen en dergelijke. Ben benieuwd!

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik lees in dit topic trouwens alleen maar reacties als; "Yes. Nieuwe Rainbow Six! Vegas 1 en 2 waren geweldig"...

Heeft nou niemand hier de 'echte' Rainbow Six games ala Rogue Spear en Raven Shield gespeeld op de PC? Deze games zijn gewoon totaal niet meer met elkaar te vergelijken.

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nope, nooit gespeeld inderdaad. Was vroeger wel van plan Raven Shield te kopen maar waarom dat niet doorging weet ik ook niet meer, misschien eens een keer proberen :+

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb vroeger wel een oude Rainbow Six gespeeld, maar draaide niet goed op mijn veel te oude computer. :+ Daarnaast vond ik het ook rete moeilijk en snapte ik er geen kut van.

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze wel allemaal gespeeld en ze zijn inderdaad totaal niet te vergelijken met de huidige R6 spellen.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ditdus :+ ik maakte vaak de hostages af in plaats van de terroristen of ik ging alleen maar dood.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja dat vind ik ook wel cool, eindelijk eens een keer wat anders. Ben ook wel benieuwd wat hun motief is, waarom doen ze dit soort dingen. De nieuwe trailer toont die bankier die naar beneden wordt gesmeten met die bommen om zich heen.....kan duiden op de crisis. Ben erg benieuwd, want ik vind mezelf toch wel een hardcore R6 fan. Speel ze al sinds deel 1 op de PC, en het is weliswaar meer casual geworden....het is niet verslechterd vind ik.

Vegas 2 viel me wel tegen, Vegas 1 was geweldig. Alleen 2013...jezus mina., dat duurt nog wel eventjes. En dus gewoon op de huidige consoles nog ook? Dan zitten we dus nog wel even opgescheept met de 360. :)

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik weet het niet hoor. ALS het op de nieuwe consoles komt, hoef je niet te verwachten dat er iemand zijn mond over mag opentrekken :p

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Kan toch ook op beide consoles? Sommige titels komen zowel uit voor de xbox/ps3 als de veel minder krachtige Wii

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Here here!!!!

De games zijn qua bepaalde dingen achteruit gegaan en op andere vlakken weer wat beter. Wat ik in Raven Shield bijvoorbeeld fantastisch vond (en nog veeeeeel te weinig games hebben dit)is, wanneer je een terrorist in zijn been of arm schoot, dit ook echt een nadeel werd voor hem. Hij begon met zijn been te slepen, en was dus langzamer en een makkelijker doelwit. En hij kon ook minder goed richten, dit ging ook op voor de speler. Fantastische details gewoon.

De allereerste R6 games waren gewoon sowieso veel meer hardcore en realistisch, dat vind ik gewoon een keihard feit. En kijk alleen al naar wat er gebeurd is met Ghost Recon. Het begon echt als een rauwe en pittige PC game, moet je zien waar ze nu mee aankomen. Begrijp me niet verkeerd, Future Soldier kan tof worden en ik kijk er best naar uit maar jezus zeg wat een verandering.

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Cool, hoop dat het weer een beetje terug grijpt op de oudere delen!!!

16. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    True. Zie ook mijn post bovenaan de vorige pagina. Die oude spellen zijn nog altijd het beste van de reeks. De 'echte' Rainbow Six en meer hardcore.

Als je accepteerd dat de komende uitgaven niet zullen voldoen aan het beeld dat je hebt van de oude spellen, dan ben je wat dat betreft al niet teleurgesteld. Rainbow Six zal waarschijnlijk niet meer naar de roots gaan: met de recentere mainstream spellen heeft de reeks veel nieuwe fans gekregen.

Los daarvan, als je de nieuwe RB6 niet vergelijkt met de oude varianten, zijn het wel degelijk aardige spellen.

Edit:
    Bij Raven Shield was het altijd zo dat wanneer je al het geluk had dat je één geincasseerde kogel had overleefd, dat je met je been ging slepen. Dat was altijd zo, ongeacht waar je geraakt was (was dus ook nooit te traceren want je ging altijd mank lopen). En van slecht aimende terroristen had je op Elite geen last van 8) Krijg er nog nachtmerries van van hun schietkwaliteiten. Zij zouden eerder in Team Rainbow moeten zitten :+

De bullet holes in Rogue Spear waren wel leuk. Kon je af en toe wel wat leuke kunstwerkjes mee maken.

Laatst bewerkt: 8 jan 2012
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    De vegas reeks was/is gewoon top. Sure het is niet zoals de delen daarvoor, maar welke serie/reeks blijft tegenwoordig overeind zonder ontwikkeling? Ik verwacht gewoon dat dit een pareltje gaat worden zolang het heerlijk speelt. 2013 lijkt dan nog opeens heel ver...

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als het klopt van de verhalen over een Xbox 3 reveal bij E3 dit jaar, dan zal Patriots één van de laatste 360 games zijn. Dan verwacht ik wel zieke graphics ;)

Hopelijk is het gewoon niet zoals Vegas 2, want die viel mij smerig tegen. Ik vond het level design gewoon echt zoveel minder dan de eerste Vegas.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja daar geef ik je gelijk in. Vegas 1 kapot gespeeld, 2 ehmm not so much :+

Ik zou echt heel graag een nieuwe xbox willen zien :D Battlefield 3 liet al duidelijk zien dat deze xbox echt te oud is.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ja, ja en nee. Want als je dan weer games als Batman:Arkham City ziet, of het aankomende Bioshock: Infinite, dan zie je toch echt fantastische graphics nog hoor :). Maar een nieuwe Xbox zou ik ook geen ramp vinden, wel alvast elke maand wat geld wegleggen.

Deel Deze Pagina