1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six 3: Black Arrow

Discussie in 'Algemeen' gestart door P2C, 27 jul 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
  2. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Rainbow six 3 voor 30 euro(jaja op marktplaats.nl lopen veel gekken) verkocht en BA op GCshop.nl besteld voor 25 :)
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    En ik denk dat ie dat zeker waard is ! Hij komt trouwens precies op tijd !! Want Rainbow Six 3 begint te vervelen ! MAar wat zijn die Tsunami toevoegingen nou precies ?

    Weet iemand hoe het nu precies zit met die Clanstatics ? Je zou tog ook een paar letters van je clan voor je Gametag zetten ofzow ? Dat had ik een hele tijd geleden ergens gelezen dacht ik .....
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  4. mars15

    mars15 Guest

    gozer uit me lijst - amerika - was hem ook spelen
    ga hem ook halen
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, ziet er allemaal weer gelikt uit....zeker halen deze...ik heb hem net binnen!! Hij is zeker de moeite waard!!! :):)
     
  6. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb um vandaag gehaald en is echt super. Speelde met allemaal nieuwe mensen en we raakten allemaal verdwaald in de nieuwe levels! :D
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    als je offline co-op de misions(campaign) speelt kan je dan allebeide met een headset op commandos geven ? omdat je toch 2 groepjes van 2 bent ? of gebruik je de headset helemaal niet meer?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2004
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen Xbox Live, maar wel deze game en moet zeggen dat Rainbow Six: Black Arrow zijn geld zeker waard is (net als deeltje 3 overigens). Uitdagende campaign en cooperative mode maken het tot een must have game voor de tactical shooter fanaat.
     
  9. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste mensen :+ ,

    Als ik met 3 man offline co-op wil doen en ik ga naar het splitscreen menu , dan krijg ik een schermpje waar ik de controllers voor alle spelers moet configuren (naar bovenste helft van scherm of naar onderste helft) nu lukt dit met controller 1 en 2 wel maar met 3 en 4 niet, ze gaan simpel weg niet naar de bovenste helft van het scherm of naar de onderste, wat doe ik verkeerd? :confused:


    Met voorbaat dank,
     
  10. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    co-op kan zeker alleen maar met 2 man en niet met 3?
     
  11. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is maar voor max. 2 mensen. Kijk maar op de achterkant van het hoesje.
     
  12. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    |:- Oh wat dom van me! |:-


    Hartelijk bedankt dat jullie me er even op wezen.
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je speelt gewoon met in totaal 2 characters: jij bespeurd de ene, je vriend de andere.
     

Deel Deze Pagina