1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow six 3: stats problem

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door DiaL, 11 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    De laatste tijd duurt het vreselijk lang om je statistics te bekijken en krijg ik ook dikwijls 'server error' als je ze wil bekijken.
    Ook het elo-system slaagt volgens mij een beetje door, zie je bv ineens iemand boven je staan met 1000 kills minder & 500 deaths meer...
    Niet dat stats belangrijk zijn, maar als ze niet werken heb je er ook weinig aan.
    Iemand op live zei dat er een downloadable patch zou komen om dit te verhelpen... iemand een idee of dit zo is & wanneer?

    Edit:Nevermind, sorry blijkbaar stond dit al het centrale rainbow six 3 topic.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  2. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik heb daar ook weleens last van. 'S middags is gewoon alles goed, maar 's avonds krijg ik vaak server error enzo. En dan duurt het weleens 10 seconden ofzo.

    Ook als ik weleens een server join, dan komt er: There was a problem with the statistics of this server. The scores you make doesnt count in your statistics, of zoiets. Zo vaag, dan maak je 3 kills en dan tellen ze niet.
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :) de volgende keer even beter kijken of het niet al ergens besproken is / wordt!

    Thread heeft dus verder weinig nut. Closed.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina